samochod to volvo f12
jak postoi na wolnych obrotach to po ruszeniu dymi jakby na niebiesko , pozniej przy przyspieszaniu nawet na pusto dymi na czarno obficie .
Zmieniona turbina , koncowki drugi raz ustawiane w warsztacie zajmujacym sie tymi sprawami , kolektor wydechowy uszczelniony.
Czy moze to pompa wtryskowa padla , moze kto wie jakie sa objawy , jak to sprawdzic .
ciezko stwierdzic ile pali , dodam ze jest to skrzynia z hds troche sie jezdzi troche pracuje dzwigiem , rok auta to 91 przebieg 600 tys. silnik td122fh 360km 3-osiowy
Obawiam się ,że koszt nowej mógłby się zbliżyć do wartości auta. Regeneracja to koszt rzędu 3-5 tys.złotych.Jakiś czas temu robiłem w Scanii.Podejrzewam,ze Volvo będzie porównywalne.Najprościej podzwonić po serwisach choćby Boscha i popytać.Jest ich trochę.
Podejrzewam że to za pompę po regeneracji przy oddaniu starej. Nie jestem na bieżąco, ale parę lat temu zanosiło mi się coś takiego u MAN-a po zatankowaniu go benzyną.I pamiętam,że była to kwota kilka razy wyższa.Zaś za naprawę pompy do Scanii 113 płaciłem kilka lat temu ok. 4-5 tys. zł.Musiałbym poszukać fakturę ,ale był to ten rząd wartości.Najprościej podzwonić po serwisach i będzie temat jasny.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 25 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę