Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Witam,mam możliwość kupna takiej scani z 1999 roku,ale dotychczas miałem/mam styczność z manami f2000,TGA i teraz prosze o wasze zdanie czy taka scania nadaje się do wywrotki. Jak ze spalaniem, awaryjnością i z użytkowaniem tego autka??? teoretycznie cenę juz mam wynegocjowaną ale ile za takie autko można dać(ponad 800tys nalatane,o ile to prawda:)) pozdrawiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Scania jak Scania, dość mocny silnik, a do wywrotu się nadaje, jak to czwórka... Co do spalania, musisz brać pod uwagę, że to V8 no i trochę jednak chlapie, tym bardziej, że wywrot to dość ciężka robota ;) Co do ceny, ostatnio interesowałem się tym dogłębnie, w zależności od stanu i wyposażenia (rodzaj kabiny) - 70000 - 90000 zł. Co do awaryjności wypowiedzieć się nie mogę, bo nie wiem jak zachowuje się takie auto z tego rocznika, jednak 2 lata młodsza, z którą mam styczność, na razie (odpukać) spisuje się nienagannie ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 19:44
Posty: 57
GG: 0

A ja kolego stanowczo odradzam Ci V8 144 460 problematyczna pompa wtryskowa z EDC i czujnik uniesienia iglicy na wtryskiwaczu, jak już zaczną się problemy to możesz zapomnieć o mocy a spalanie Cię dobije. Ja też mam wywrotki wiem co to za robota, najlepsze V8 były w 3 serii bez elektroniki np 420 , 450 km mam jeszcze 3 takie auta spalanie od 33-36 jazda po kraju w praktycznie cały czas 26 -28T. Jak szukasz 4 serii to uważam że najlepiej rozglądaj się za 124 420 albo 114 380 wydaje mi sie że obecnie najbardziej ekonomiczne i spokojnie dają radę pod patelnią po kraju. Np Kolega miał 144 460 i przy ładunku 12-14T nie mógł dotrzymać kroku mojej 114 380 z ładunkiem ok 27T , miał ciągle problemy z tym autem w końcu się go pozbył.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: