Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Jak ktoś tam wcześniej pytał dlaczego mają aż tak silne auta. To oczywiste. Spójrzcie na naczepy. Jeszcze nie widziałem ich auta z inną naczepką, niż BALEX METAL. A firma ta zajmuje się wyrobem produktów ze stali, a więc te 580 KM raczej w trasie się nie marnuje.
Chyba każde auto z firmy jest chociaż po delikatnym tuningu. Najlepiej prezentuje się Volvo z serii OCEAN RACE. Widziałem na żywo i to chyba jest ich flagowy model w firmie.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Właścicielem firmy jest Marek Mikołajczyk. Mikom-Sped uzytkuje tylko jedną markę a mianowicie Volvo. Białe FH12, błekitne FH16 Volvo Ocean Race. Posiadają taż "srebrne potwory" FH16 580 wyprodukowane na jubileusz 80 lecia Volvo. Każdy koń ma najnowsze orurowanie Trux-a. Jedno z jubileuszowe Volvo ma rejestracje W1 MIKOM. Na obecna chwilę jeździ tam 18 kierowców. Firma chce zamknąć tabor na 20 pojazdach. Postrzegana jako bardzo prestizowa, spowodowane jest to posiadaniem przez nią aut z najwyższej półki. Oznacza to, że wszystkie Volva są w najbogatszej wersji zarówno jeśli chodzi o wnetrze jak i dodatkowe elementy zewnętrzne. Jeżdżą do Niemiec, Holandii, Francji, Luksemburga, Belgii. Firma nie wykonuje i nie zamierza wykonywać kursów na wschód od Polski.
_________________ nie pyskuj bo ściana najlepsza przyjaciółka-fajerka
Orientuje się ktoś co się dzieje w Mikomie? Jaka atmosfera, zarobki. Jak teraz jeżdżą. Przejeżdżam kilka razy w tygodniu obok Mikomu i aut nie widać. Wie ktoś co się dzieje ?
Obecnie samochody tej firmy jeżdzą na przerzutach, w Europie. Nie wygrali przetargu na przewóz blach w Balex Metal. Może ktoś wie czy przyjmują kierowców bez doświadczenia?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę