Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 paź 2008, 17:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

Witam.

Mam obecnie mały problem z mercedesem eco power 1117 czyli silnikiem od Atego. auteczko jest z roku 1996. Ogólnie chodzi o to, że auto traci moc w 'zielonym polu' obrotomierza, czyli mniej wiecej 1500 - 1800 obr. Była mierzona turbinka i w momencie kiedy silnik pracuje juz przy takim zakresie obrotów ona się wyłącza, tzn. spada ciśnienie doładowania. Byłem się nim podpiąc pod komputer, ale komputer nie moze się połączyc z komputerem w aucie. Miał ktoś moze taki problem z mocą ? bo szczerze powiedziawszy nie mam funduszy na zmiane wiązki do komputera a obawiam się, ze bez podpięcia się nie obejdzie..


pozdrawiam serdecznie

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Post Wysłano: 06 paź 2008, 12:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 12:26
Posty: 20
GG: 1541458
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Warszawa

sprawdź kolego czujnik doładowania w kolektorze dolotowym może coś pomoże

_________________
Mariusz


Post Wysłano: 20 lis 2008, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2008, 20:52
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Man 27.342

Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki problem z wywrotką Man 27.342 z 1996 roku , że nie ma mocy praktycznie w całym zakresie obrotów, a silnik pracuje równo i nie dymi (nawet na pusto rozpędza się wolniej od KAMAZA). Wydaje mi się że może coś z Turbinką, gdyż nie słychać tego specyficznego świstu przy przyspieszaniu. Hamulec górski sprawdzałem i jest ok. Sprawdzałem czujnik na kolektorze dolotowym przy pomocy multimetru i wychodzi nieskończony opór, lecz jak sprawdzam napięcie między kablem od tego czujnika a czujnikiem to wychodzi 27V (?). Czyżby czujnik ten dawał opór większy niż 20MOhmy a mniejszy od nieskończoności? Jesli tak, to czy tak właśnie powinno być? może gdzie indziej leży przyczyna? (biorę pod uwagę jeszcze ze ustawiono zbyt małą dawkę paliwa, ale tego to juz chyba sam nie sprawdzę...)

Dodam, że maszyna została niedawno zakupiona i poprzedni właściciel zrobił pompę, wymienił tuleje, tłoki, wtryski, błędów na komputerze w serwisie ponoć nie było...


Post Wysłano: 22 lis 2008, 9:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

Ja w tym mercedesie miałem uwalony kabel od tachografu do modułu FMR (nie wiem za co ten moduł odpowiada, jaka jest jego rola) Ale odnalazłem kabel, wyciałem i wlutowałem nowy i auto śmiga jak należy.

Bo objaw był też taki, że tacho skakało, czasem sie wyłączyło,

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: