Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 lis 2008, 14:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

witam wszystkich mam takie małe pytanko jak ustawić zapłon w renault magnum 430 Mack silnik moze mi ktos pomóc z góry dzieki za odpowiedzi


Post Wysłano: 19 lis 2008, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 11:39
Posty: 89
GG: 0
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Osterode am Harz

zanim ustawisz ZAPŁON to wymien swiece zaplonowe i przewody wysokiego napiecia :D

_________________
Karta rybacka: jest
kurs obslugi wiertarki : jest
karta VISA: w trakcie
prawo jazdy na hulajnogi 1 kolowe: w planach :wink:


Post Wysłano: 21 lis 2008, 1:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego morzesz ustawic rozrzad .Zaplon reguluje kaputer.


Post Wysłano: 21 lis 2008, 12:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Kolego a zacznijmy dlaczego chcesz ustawiać zapłon. Wyciągaliście pompe wtryskową czy masz taki kaprys. bo jak masz taki kaprys to troszke pracochłonne zajęcie bo trzeba wyciągnąć pompe wtryskową i przestawić koło zębate na niej. O tym że zapłon ustawia komputer bogdan 2010 możesz wsadzić między bajki. Komputer steruje tylko wyprzedzeniem zapłonu.


Post Wysłano: 21 lis 2008, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

kolego czarny 2 nie ze mam kaprys tylko wydajemi sie ze zapłon ze złe ustawiony bo motor jest taki ostry jak sie go zapala i własnie nie wiem jak go ustawić jakie parametry ustawienia tego zapłonu ????????


Post Wysłano: 21 lis 2008, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

kło przestawisz bez wyjmowania pompy zapłon 8 st


Post Wysłano: 22 lis 2008, 0:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Czarny 2 nie miedzy bajki tylko magnum z silnikiem maka jest tez na pompach LPD a tam steruje wszystkim komputer.A kolega nie napisał że ma pompę EDC.


Post Wysłano: 22 lis 2008, 12:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

sorki zapomniałem pompe mam EDC aha dzieki koledzy wielki za informacje


Post Wysłano: 23 lis 2008, 14:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Bogdan 2010 na samym początku podany był model 430 a nie 440 więc nie trudno było sie domyślić. Szkoda że nie zwróciłeć na to uwagi.


Post Wysłano: 23 lis 2008, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

koledzy mam taki mały problem ponieważ mam druga magnumke i jak zaplali sie ja rano to strasznie dymi na biało ale za chwile przestaje co to moze być przyczyna pozdrawiam


Post Wysłano: 23 lis 2008, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Nic poważnego. Są teraz ujemne temperatury i póki silnik jest zimny to tak jest. W każdym aucie to występuje

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 23 lis 2008, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2008, 18:01
Posty: 21
GG: 0

Woda z tłumika paruje, pod wpływem gorących spalin.


Post Wysłano: 24 lis 2008, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

póżny zapłon


Post Wysłano: 26 lis 2008, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2008, 21:16
Posty: 7
GG: 0

Cytuj:
koledzy mam taki mały problem ponieważ mam druga magnumke i jak zaplali sie ja rano to strasznie dymi na biało ale za chwile przestaje co to moze być przyczyna pozdrawiam
Magnum z systemem V-Mack,czyli 390,430i470 mają statycze wypszedzenie wtrysku 8,5st. plus do 20st wypszedzenia hydraulicznego.Więc po odpaleniu po dłuższym postoju,szczególnie kiedy jest zimno to kopci na biało dopuki nie złapie ciśnienia oleju.To wypszedzenie hydrauliczne jest sterowane przez moduł silnika.Pomaga podgrzanie świec żarowych 20do30 sekund,uwaga bo jak się żadko używa to lubi zacinać się przekaźnik w/w świec!!!


Post Wysłano: 30 lis 2008, 13:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

kolego Renault68 widze ze znasz sie na tych motorach bo mam taka sytuacje jak ze u mnie jak rozepne ta kostek co jest przed pompa wtryskowa jest taka kosta i siliniczek jakis 2 kabelki i jak rozłacze i zapaple silnik ładnie pracuje nmie ma takiego zgrzytu jak sie go zapali a ja zapne to własnie tak strasznie rzegota i nie wiem własnie czy moze to być cos z tym wspólnego pozdro


Post Wysłano: 30 lis 2008, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2008, 21:16
Posty: 7
GG: 0

Cytuj:
kolego Renault68 widze ze znasz sie na tych motorach bo mam taka sytuacje jak ze u mnie jak rozepne ta kostek co jest przed pompa wtryskowa jest taka kosta i siliniczek jakis 2 kabelki i jak rozłacze i zapaple silnik ładnie pracuje nmie ma takiego zgrzytu jak sie go zapali a ja zapne to własnie tak strasznie rzegota i nie wiem własnie czy moze to być cos z tym wspólnego pozdro
Jeśli dobrze zrozumiałem jest to kostka elektrozawora przyspieszacz zapłonu!Obiaw może wskazywać na zbyt wczesny zapłon! Zapłon nailepiej ustawić w serwisie niekoniecznie Reno może to być Bosch.Chyba że ktoś ma przyżąd do ustawienia.


Post Wysłano: 01 gru 2008, 17:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

tak kolego dobrze zrozumiałes ale ta kostka moze być winna bo zapłon jest ustawiony tak jak powinien a znasz jakies dobrego fachwca do tych silników Mack i czy dałbys mi namiary na jakiegos pozdrawiam


Post Wysłano: 01 gru 2008, 22:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

jaki przyżąd śmieszne


Post Wysłano: 13 gru 2008, 13:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

kolego Renault69bo mi sie wydaje ze tak kostka jest wadliwa rozebrałem to wyprzedzenie przed pompa paliwowa co jest i czy ta sprężyna moze miec coś do wyprzedzania zapłonu czy nie i co moze własnie być jeszce ze za duzo opóznia zapłon pozdro


Post Wysłano: 13 gru 2008, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2008, 21:16
Posty: 7
GG: 0

Cytuj:
kolego Renault69bo mi sie wydaje ze tak kostka jest wadliwa rozebrałem to wyprzedzenie przed pompa paliwowa co jest i czy ta sprężyna moze miec coś do wyprzedzania zapłonu czy nie i co moze własnie być jeszce ze za duzo opóznia zapłon pozdro
Dzięki tej sprężynie zapłon cofa się jak nie jest podawany olej na tłok.Jeśli chzi o nie prawdłowe działanie tego użądzenia to trzeba sprawdzić właśnie tą sprężyne,pierścienie uszczelniające,czy nie ma rowków zbyt dużych w cylindrze w miejscu gdzie one pracują,szczególnie podkładkę na śróbie od czoła,ona jest taka gruba z rowkami w kształcie krzyża-cz nie ma śladów przycierania się.Jeżeli on wadliwie działa to przy jeździe pod góre pod obciążeniem powinna zaświecić się kontrolka i powinien wtedy stracić moc!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: