Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2005, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2006, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

EXTAR SPRZĘT Już męczymy drugiego takiego 814 teraz mamy 490.000tys na zegarze i zero dokładania tylko to co normalnie opony,olej,filtry a nom i resorki heheh Bo ktos mówi że mało ładownośći normalnie wozimy na nim 5 ton kilka razy było nawet 6 ton !! i nic sie nie dzieje heh BARDZO FAJNY SAMOCHODZIK NAPRAWDE BEZAWARYJNY.

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2006, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Kiedyś byłem takim MB pod holenderską granicą z tatą po samochody(kumpel go poprosił czy by nie pojechał,a że akurat miał trochę wolnego... :D ).Tak więc moje spostrzeżenia co do tego autka są takie,że jestono dosyć głośne ale poza tym nawet fajna maszynka...Tak około 90km/h miał obroty ponad 1800,także cicho w nim nie było,ale da się wytrzymać....Wiezliśmy nim wtedy 5 samochodów,także moc 140km po płaskim wystarczała,ale nie wielkie górki juz ostro go hamowały...Rocznik był o ile dobrze pamiętam 1998...Moim kumple dziś tam robią,także czesto go jeszcze widzę.... :D

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 30 kwie 2006, 23:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2006, 0:55
Posty: 18
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Ja już niemam tego mesia ma 1220 200KM pod (tyłkiem) aż czuć że to dużo różnieca od 817tki :wink:

_________________
MAN-DAF-MERCEDES-IVECO----->>> ist the Best
My Life is Truck
Pietruszyński-Pietrucha-Pitra

SCANIA
TRUCK MOICH MAŻEŃ :D:D:D
---------->>>GG: 8166060<<<----------
ZaPrAsZaMy


Tytuł:
Post Wysłano: 07 maja 2006, 8:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

coś powiem na temat tego autka, bo trochę nim jeździłem.

MB 814 jest jak oznaczenie wskazuje samochodem o DMC 8T. jego ładowność zależy od zabudowy skrzyni ładunkowej i wyności od 4T dla plandeki do 3T dla kontenera z windą. najczęściej zabudowa jest pod 15 miejsc paletowych, czyli szerokość 2,43 i długość 6 metrów.
silniki w jakie jest wyposażone to auto są od mocy 90KM do 170KM. najczęściej w 140KM.
jest to dość niezawodna jednostka napędowa, ponieważ silnik ma 6 cylindrów i dużą pojemność 6 litrów, jest nie wysilony - bez turbo sprężarki (wystepuje ona w silniku 170KM) i sprawia, że auto jeżdżące bez przyczepy osiąga swobodnie przebiegi ponad 1,5mln km..
skrzynia biegów, jeżeli pominiemy jedynkę, której się prawie nie używa przypomina skrzynię biegów malucha.
siłą tego auta jest maksymalna prostota.
w prosty sposób można nawet wyłączyć tacho tak aby zegar chodził - wystarczy wyjąć bezpicznik drugi od prawej.
natomiast to auto ma parę niewielkich wad:
1 podnoszenie kabiny jest mechaniczne, czyli ręczne i odbywa się to swobodnie, ale w przypadku zamontowania sypialni nad kabiną są już problemy.
2 w pompie wodnej turbinka pchająca płyn chłodzący jest przyklejona do osi i w razie awarii (zdarza rzadko, że się odklei) nawet doświadczonemu kierowcy trudno jest ocenić przyczynę awarii, bo przy braku luzu na osi pompy wodnej nic na nią nie wskazuje.

samochód ten może być wyposażony w dwa rodzaje mostów szybki i wolny. jeżeli jest wolny most to ograniczenie prędkość (oczywiście proste) - taka podstawka pod pedałem gazu, uniemożliwia przekroczenie 80 km/h, można to zlikwidować, wtedy będziemy jeździć szybciej, ale z za wysokimi obrotami silnika co nie jest dla niego najzdrowsze.

ogólnie: jeżeli jest to auto dobrze utrzymane nie sprawia kłopotu kierowcy.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 maja 2006, 8:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 mar 2005, 19:03
Posty: 33
Lokalizacja: Jutrosin

ja jezdze takim i nienazekam mam tylko dwa problemy silnik 90km troche maly i wolny most!! ale pozatym autko niema powazniejszych awari wiedomo ze to co sie zuzywa trzeba wymieniac

_________________
TRUCKMAN


Tytuł:
Post Wysłano: 07 maja 2006, 9:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

z wolnym mostem można sobie poradzić, ale wymaga to małej inwestycji.
jak nadejdzie czas wymiany opon namów właściciela na zaminę ogumienia na wysokoprofilowe. jednak należy pamiętać, że i licznik będzie inaczej wskazywał, więc nieodzowna jest wizyta u gościa od tachografów celen zmienienia wspólczynnika od średnicy kól.
auto specjalnie nie traci na mocy.
jeżeli jeździsz dużo to na pewno się opłaci.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2006, 6:33 przez Cyryl, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 09 maja 2006, 13:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2006, 19:51
Posty: 134

Te samochody są naprawde super!!, ja miałem takiego tylko, że 817. Autko bez awaryjne!, przejechał milion!! i nie miał żabnych grubszych napraw, chodził jak zegareczek :D , jak go sprzedaliśmy, to tata później żałował, mówił, że mógł jeszcze troche pojeździć, bo był to naprawde super samochód, no i nadal jest, tylko, że u innych właścicieli :( .


Tytuł:
Post Wysłano: 10 maja 2006, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Wszystko to potwierdza ze ten pojazd jest mało zawodny :) i naprawdę super"" nom i ceny takich modeli nie są wysokie a części jest mase i łatwo dostepne. A jako wadę mogę dodać że troszkę szwankuje wspomaganie kierownicy przynajmniej przy tym co my mamy :\ ale to czasami.:):):)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 19 maja 2006, 11:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 20:38
Posty: 2
Lokalizacja: Ostrowiec świetokrzyski

Kiedys mialem przyjemnosc taki jezdzic tylko ze laweta.Bardzo przyjemny samochod i wygodny-zadko sie pusl mimo to ze byl leciwy, no ale w koncu to Mercedes :> .Pozdrawiam i NARKA


Tytuł:
Post Wysłano: 19 maja 2006, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 111

No bardzo fajne autko!!! Ahh... mój tata jeździł 814tką z 1996r fajny ale na resorach co często w nim padało... heh ładunek robi swoje... Potem przesiadł się na Vario 815 przejeździłem nim z tatą aż jedne wakacje... był to rok 2004 a teraz jeździ Actrosem 2540 straszny muł nie polecam z 2002r. Najbardziej polubiłem 814 i Vario...bajeranckie maszyny...hehe


Tytuł:
Post Wysłano: 26 sie 2006, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

hmm.. mój tato w poprzedniej firmie mial takiego 814. Mieli także 2 messengerki. a 814 fajnie sie bujała jak sie na niego wrzuciło 8 ton, przy 5-ciu ładowności i chłopok leciał nim na warszawe i białystok [bo taką trase robił co tydzień] to jak wracał to auto nawet nie jękło. Niestety.. przy przebiegu 460 tkm. tłok chciał oglądnąć światło dzienne, a auto poszło do żyda

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Tytuł:
Post Wysłano: 21 wrz 2006, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 wrz 2006, 15:09
Posty: 118
Lokalizacja: Wieluń

wiadomo MERCEDES = malo awaryjny i duzo tanich czesci oczywiscie nie mowie o nowych modelach bo nie mialem stycznosci ale starsze osobowki i ciezarowki sa nie do zdarcia nie wspominajac o 808 ce do 813 stki to byly dopiero woly robocze do tej pory mam 813 pod wywrotem (skrzynia z Ify) i jeszce lata wkolo komina chociaz rocznik 76sty


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2006, 0:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2006, 0:37
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Magnum 440

ja na kursie śmigam sobie 914 , czyli w sumie to samo , tylko DMC trochę większa . Ale auto rzeczywiście nie do zajechania , i co uwielbiam w tym aucie to promień skrętu :]

_________________
zilw.katC@progres.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 14:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Obrazek

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2007, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Raz widziałem jak gość na 814 wpakował dokładnie 8,760 t żwiru (masa własna ok. 3,720 t), mówił że ciągnął jak szalony, ale to był jednostkowy "wybryk" ale z tego co wiem to koleś na nim dalej wozi ładunki 5 do 7,2 t bo więcej to się boi tu cytat "wszystko aż trzeszczy"

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Tytuł: mervyj
Post Wysłano: 05 sie 2007, 20:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 maja 2007, 12:28
Posty: 33
GG: 0
Lokalizacja: zG

dadfgafd

_________________
DAMIAN BO$$$ %%@@$##***^%€€€€€€€€€€€€€€€€€€€


Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 1:33 przez Damian-CAT, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 11 sie 2007, 13:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sie 2007, 11:43
Posty: 1

Cytuj:
Raz widziałem jak gość na 814 wpakował dokładnie 8,760 t żwiru (masa własna ok. 3,720 t), mówił że ciągnął jak szalony, ale to był jednostkowy "wybryk" ale z tego co wiem to koleś na nim dalej wozi ładunki 5 do 7,2 t bo więcej to się boi tu cytat "wszystko aż trzeszczy"
jeśli ktoś ma dane na temat takiego MB 814 w wersji wywrotka to proszę o podanie - najlepiej na e-mail: pablomoto@interia.pl
interesują mnie dane: potwierdzenie powyższej masy własnej, rozstawy osi i kół oraz wymiary gabarytowe może ktoś ma modele tego pojazdu z zaznaczonym środkiem ciężkości

te same dane potrzebuje także do modelu Kamaz 5511 (wersja wywrotka)

może przyda się też jakie silniki były w tych pojazdach

jeśli macie jakieś linki gdzie są te dane to proszę o podanie

z góry dziękuję za pomoc


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2007, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
jeśli ktoś ma dane na temat takiego MB 814 w wersji wywrotka to proszę o podanie - najlepiej na e-mail: pablomoto@interia.pl
interesują mnie dane: potwierdzenie powyższej masy własnej, rozstawy osi i kół oraz wymiary gabarytowe może ktoś ma modele tego pojazdu z zaznaczonym środkiem ciężkości

te same dane potrzebuje także do modelu Kamaz 5511 (wersja wywrotka)

może przyda się też jakie silniki były w tych pojazdach

jeśli macie jakieś linki gdzie są te dane to proszę o podanie

z góry dziękuję za pomoc
Jeśli chodzi o masę własną to mogę ci zrobić co najwyżej zdjęcie tego auta na wadze z zewnętrznym wyświetlaczem bo w dowodzie jest inaczej (więcej), poprostu przeróbka, za resztą info popatrzę jutro.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: