Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 gru 2008, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2008, 21:47
Posty: 4
GG: 0
Samochód: scania

Problem z odpaleniem po kapitalce silnika 124 l 420.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Może opisz dokładniej problem(co było wcześniej robione itp.). Wówczas łatwiej będzie zdiagnozować przyczynę.

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Post Wysłano: 02 gru 2008, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2008, 21:47
Posty: 4
GG: 0
Samochód: scania

niewiem co tam zrobili ale był zatary wał .jedna pszyczyne usunłem nie dokrecili koła na sprerzare i pompka nie poawałwa i dalej nic

silnik po odpaleniu kopci i kuleje nie wchodzi na obroty


Post Wysłano: 02 gru 2008, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Dlaczego na forum zadajesz takie pytania w tych okolicznosciach ? Tam gdzie Ci robili ten silnik powinni wiedziec co jest nie tak i w ramach gwarancji powinni sie tym zajac :!:
PS. Remont robila Ci jakas firma bo Ty sie na tym nie znasz i teraz chcesz sam to naprawic przez internet ? Nie zartuj sobie ...


Post Wysłano: 02 gru 2008, 23:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2008, 21:47
Posty: 4
GG: 0
Samochód: scania

Chyba cos źle zlożyli w silniku bo nie można go odpalić.Po odpaleniu samostartem kopci czrno i "kuleje".Prosze o telefon do jakiegoś warsztatu lub "złotej rączki",wyjąłem skrzynie z powrotem i na zaplonie (koła) jest dobrze,chyba że mogli się pomylić na zaplonie o 180 stopni.

ale firma jest w upadłosci i pam pecha


Post Wysłano: 02 gru 2008, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

o jakim zaplonie piszesz ? Ten silnik jest na pompowtryskiwaczach - to raz. Jezeli rozrzad jest ustawiony poprawnie to mozna jeszcze sprawdzic ustawienie zaworow i pompowtryskiwaczy wzgledem znakow na kole zamachowym. Widzialem juz takich magikow co potrafili kolo zamachowe przestawic na wale (sprawdziles osadzenie kola zamachowego przy okazji sprawdzania rozrzadu ?).

Jak silnik juz zapali to pojawiaja sie jakies kody bledow edc ?


Post Wysłano: 02 gru 2008, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2008, 21:47
Posty: 4
GG: 0
Samochód: scania

zaplon jest OK,zawory są OK a z pompowtryskami to nie wiem koł mysle ze nie mozna innaczej załorzyc ale nie sprawdzałem


Ostatnio zmieniony 03 gru 2008, 10:18 przez Toreba, łącznie zmieniany 1 raz.
Twoje posty w tym temacie połączone.


Post Wysłano: 02 gru 2008, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
zaplon jest OK,zawory są OK a z pompowtryskami to nie wiem koł mysle ze nie mozna innaczej załorzyc ale nie sprawdzałem
Napisz moze jasniej co sprawdziles i w jaki sposob ...


Ostatnio zmieniony 03 gru 2008, 10:18 przez Toreba, łącznie zmieniany 1 raz.
Twoje posty w tym temacie połączone.


Post Wysłano: 03 gru 2008, 0:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

JEŻELI MASZ WSZYSTKO OK to mogą być pompowtryski zepsute istąd takie problemy


Post Wysłano: 03 gru 2008, 18:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Cytuj:
Raczej pompo wtryski by były dobre jak przed remontem wszystko chodziło ok.
Możliwe że jest nie do końca odpowietrzony


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: