Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2008, 22:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
hmm.. a czy firmy typu BEWESHIP BLUE WATER ,bądź ANDREAS ANDRSEN <-- czy jakos tak :PP działają na tej samej zasadzie ?? :> bo też widać pełno ich naczep :)) a też co mnie interesuje to firmy od których bierzesz cały zestaw w"leasing" (nie wiem czy można to tak nazwać) np Jedna spedycja z miejscowości Żary oferuje sie na taki rodzaj współpracy mają pełno ulotek po CPN'ach :)) <--wiecie coś na ten temat ? :>
Na podobnej zasadzie "daje" zestawy n.p. firma Equus. Można zadzwonić i zapytać.Zawsze to bardziej "pod ręką" niż w Danii czy gdzieś..

_________________
ego


Post Wysłano: 22 gru 2008, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Pytanie tylko, czy Equus zapłaci tyle co Andressen czy Blue Water :P

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 23 gru 2008, 0:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Pytanie tylko, czy Equus zapłaci tyle co Andressen czy Blue Water :P
To już drugie pytanie.Ale też nie wiadomo,czy nie da się go postawić odwrotnie.Róznica jest taka,że łatwiej (a i z reguły bezpieczniej) pracuje się z firmą którą "ma się na oku", niż z taką , której adres znamy tylko ze zlecenia.
Ale i to nie musi być regułą.
Zasadniczo chodziło mi o to ,że tutaj można zadzwonić (mniejsza bariera językowa) ,lub pojechać i osobiście pogadać o warunkach.

_________________
ego


Post Wysłano: 25 gru 2008, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 gru 2007, 21:27
Posty: 79
GG: 9124715
Lokalizacja: Bydgoszcz

no to napewno jest dużym plusem ale ponoć w tych firmach są polscy spedytorzy więc bariera językowa znika :))

_________________
Otwarcie kabiny-22 sekundy
Potem czas traci znaczenie.


Post Wysłano: 25 gru 2008, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
no to napewno jest dużym plusem ale ponoć w tych firmach są polscy spedytorzy więc bariera językowa znika :))
Umowy nie podpisuje się za spedytorem.On zajmuje się zagospodarowaniem auta które dostał do dyspozycji.A jesli trzeba coś uzgodnić lub wyjaśnić n.p. z księgowością, to trzeba go ewentualnie poprosić o pośrednictwo. Więc problem wcale nie znikł.
Poza tym istotny jest nadal temat że dobrze jest "mieć oko" na firmę-zleceniodawcę.By nie dowiedzieć się w pewnej chwili,że już właściwie nie istnieje.. I że nie ma co liczyć na jakieś przelewy z tamtej strony.

_________________
ego


Post Wysłano: 29 gru 2008, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2007, 0:09
Posty: 344
GG: 0
Samochód: Nyska V8 Tandem
Lokalizacja: Gdzieś przy DK12 :)

Cytuj:
Gwoli ścisłości nikt nie "daje" naczep, tylko wydzierżawia (wynajmuje) za co oczywiście pobiera opłaty.
Gwoli ścisłości to chyba chodzi w tym temacie o ciąganie naczep z ładunkami danej firmy mając własny ciągnik, więc chyba za to, że przewioze im ładunek nie muszę płacić. Paliwo i opłaty za autostrady to rozumiem ale chyba nie za samą naczepę.


Post Wysłano: 29 gru 2008, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Pewnie, że płaci się za naczepę, bynajmniej w HCS pobierali takie opłaty swego czasu.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 29 gru 2008, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Gwoli ścisłości to chyba chodzi w tym temacie o ciąganie naczep z ładunkami danej firmy mając własny ciągnik, więc chyba za to, że przewioze im ładunek nie muszę płacić. Paliwo i opłaty za autostrady to rozumiem ale chyba nie za samą naczepę.

Gwarantuję ci, że za wynajem naczepy się płaci. Nic za darmo. W większości te naczepy są w leasingach. Np. we Freji jest ok. 700EUR o ile dobrze pamiętam. Proponuję zadzwonić do pierwszej lepszej spedycji działającej w ten sposób i zapytać.


Post Wysłano: 30 gru 2008, 1:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2007, 0:09
Posty: 344
GG: 0
Samochód: Nyska V8 Tandem
Lokalizacja: Gdzieś przy DK12 :)

Za wynajem, ale wioząc komuś ładunek nie wynajmuję od niego naczepy w której ten ładunek się znajduje.


Post Wysłano: 30 gru 2008, 1:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Ogromną firmą w Polsce, która "wydaje" naczepy prywaciarzom jest VAN CARGO.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 30 gru 2008, 8:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Za wynajem, ale wioząc komuś ładunek nie wynajmuję od niego naczepy w której ten ładunek się znajduje.

Owszem wynajmujesz. Co niektórzy mogliby przestać bujać w obłokach. Podpisując umowę ze spedycją X wydzierżawia ona jednostkę ładunkową za określoną sumę i załatwia zlecenia. To nie jesteś ośrodek pomocy społecznej.


Post Wysłano: 30 gru 2008, 13:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Cytuj:
Za wynajem, ale wioząc komuś ładunek nie wynajmuję od niego naczepy w której ten ładunek się znajduje.

Owszem wynajmujesz. Co niektórzy mogliby przestać bujać w obłokach. Podpisując umowę ze spedycją X wydzierżawia ona jednostkę ładunkową za określoną sumę i załatwia zlecenia. To nie jesteś ośrodek pomocy społecznej.
Oczywiście że racja. Chociaż pozornie tego nie widać.
Widać to za to wyraźnie, porównując proponowane stawki kilometrowe przy oddaniu tej czy innej firmie całego zestawu do dyspozycji, a oddanie samego ciągnika.Jasne,że nie ma tu miejsca na filantropię.Za naczepę (z reguły w leasingu) ktoś musi zapłacić.

_________________
ego


Post Wysłano: 31 gru 2008, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 wrz 2008, 18:29
Posty: 7
GG: 0
Samochód: Scania

Witam.Panowie sa firmy w ktorych mozna cigac ich naczepe i za to nie trzeba placic.Są to tz "finki".Płaca za kazdy kilometr.Naczepa nie jest na stale tylko za kazdym razem jest inna.


Post Wysłano: 31 gru 2008, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Witam.Panowie sa firmy w ktorych mozna cigac ich naczepe i za to nie trzeba placic.Są to tz "finki".Płaca za kazdy kilometr.Naczepa nie jest na stale tylko za kazdym razem jest inna.
Co nie zmienia faktu,ze stawka za kilometr jest skalkulowana na innym poziomie niż byłaby to stawka za oddanie do dyspozycji całego zestawu.
Mnie ciekawi poza tym jedno słowo w tytule postu: "zachodnim". Z jakiego powodu to ciąganie "zachodnich" naczep miałoby być bardziej korzystne niż "krajowych"? I jak miałaby być traktowana w tym świetle "zachodnia" firma mająca oddział czy przedstawicielstwo w Polsce?

_________________
ego


Post Wysłano: 01 mar 2010, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Czy ktoś posiada informacje dotyczące ciągania- naczep z portu Travemunde dla fińskich gigantów papierniczo drzewnych.

Znacie może jakieś duże fińskie spedycje, które poszukują podwykonawców na transport z Niemiec.


Post Wysłano: 01 mar 2010, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2009, 14:34
Posty: 162
GG: 0
Samochód: na baterie

takie głupie pytanie z mojej strony ,np.mamy swój ciągnik ,zakładamy firmę transportową i trzeba mieć licencję żeby ciągać naczepy innych firm czy jest to na innych zasadach :?: każda naczepa jest ubezpieczona u nich(ładunek) czy trzeba mieć swoje ubezpieczenie :?: :lol:


Post Wysłano: 02 mar 2010, 10:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2010, 16:26
Posty: 4
GG: 0

Witam. Mój sąsiad ma trzy naczepy z blue watera i jedną ma swoją ale jeździ nią pod walterem . Na Blue Watera nie narzeka ale walter cienko płacił nie wiem jak teraz bo wczesniej pod walterem jeździł na Szwecje a teraz jeździ do holandii. Pod Blue Waterem jeżdżą na Niemcy Danię Polska oczywiście i nieraz na Czechy. Mój brat przez jakiś czas u niego jeździł na Danie na kaźdy weekend był w domu często też był w tygodniu w Polsce i zarabiał tak od 2500 do 3800zl miesięcznie ale to zależało ile robił kursów. Z tego co wiem to nieraz są przestoje z ładunkami w Blue Waterze. Raz mój brat od poniedziałku do piątku siedział w ciężarówce i nic nie dostał, ale to zadko tak sie zdarza. W Danii jest jeszcze pare takich firm. Ja znam TransCargo i Andreas Andersen. Blue Water i Trans Cargo mają siedziby w Polsce.

www.bws.dk Strona Blue Watera
www.transcargo.dk Stronka Trans Cargo


Post Wysłano: 02 mar 2010, 16:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Co do firm tak jak koledzy piszą wynajmujących naczepy a nie dających za darmo to jest jeszcze FM Logistic . Dostaje się u nich naczepę używaną bądź nową którą się spłaca przez umówiony przez obie strony termin. Po spłacie naczepa jest naszą własnością . Firma dając nam naczepę w dzierżawę zapewnia nam na nią pracę . Zapewniają od 7 do 9 tys kilometrów miesięcznie .. oczywiście jeśli się chce można robić więcej.


Post Wysłano: 02 mar 2010, 16:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 paź 2009, 10:09
Posty: 193
Samochód: Mercedes Actros 1845
Lokalizacja: Katowice

Niemiecki DHL, Dortmund IKEA kierunek Francja IKEA. Tylko twój ciągnik, naczepa DHL po każdym kółku dostajesz inną. Ładunek powrotny z Francji bez czekania. Przeważnie rozładunek Unna Niemcy na DHL-u. Kontakt firma DALLMACO.DE polscy spedytorzy więc barier językowych brak.

_________________
TIR
według szefa Transport I Robota
według kierowcy Turystyka I Rekreacja


Post Wysłano: 03 mar 2010, 13:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2010, 13:33
Posty: 12
GG: 0
Lokalizacja: Kalisz

Ostatnio często spotykam się z ogłoszeniami dlsposzukują ciągników
na relacji PL-EU-PL i na wschód dają swoje naczepy chłodnie i firany.

Ciekawe jakie mają stawki?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: