Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pod ciężkie ładunki plus trudny teren najbardziej nadają się zwolnice które dodatkowo zwiekszaja przekazywany moment obrotowy z wału napedowego na koła i przy zwolnicach jest wiekszy przeswit miedzy mostem a ziemią
Kolega MAN praktycznie wyczerpal temat.
Dodam tylko, ze most na zwolnicach jest praktycznie nie do urwania. Jest zdolny przenosic wiekszy moment obrotowy. Stwarza rowniez wiekszy opor toczenia, ale roznice w spalaniu sa tak male ze nie doliczysz sie tego.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Dodam tylko, ze most na zwolnicach jest praktycznie nie do urwania.
Oj znam zdolnego kierowcę który przy ruszaniu na światłach zerwał wielo klin w koronce mechanizmu różnicowego, pół oś została cała. Zrobił to manem 360 konym. Tyle miał szczęścia że pomyślał i włączył blokade mostu i pojechał dalej
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 73 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę