Strona 24 z 78 [ Posty: 1541 ] Przejdź na stronę Poprzednia 122 23 24 25 2678 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Wiesz może jeszcze czy któreś z siedleckich film lub okolic wysyłają tam swoje samochody?
Marwer jak tylko coś złapie w te rejony to oczywiście wysyła tam swoje auta. Ostatnio jak byli w Uzbekistanie to trasa trwała 3 tygodnie - wszystkie jałówki dojechały całe i zdrowe.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Obrazek

Może ktoś zdecyduje się na zakup, szczegóły u Companjen :D


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 383
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

dokladnie nie wiem ale licze ze okolo 270-280 tyś euro, przy dzisiejszym kursie to okolo 1 200 000 zł w zestawie oczywiscie. jak kogos nie stac to mozna narazie bez przyczepy jeździć... wtedy jakies sto pare tys euro mniej.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

245 tys. euro dokładnie :wink: Za 280 była nowa R620 z zabudowami Michieletto :wink:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 383
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

tak czy inaczej napewno ponad milion zł, wiec wydatek niemały...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Cytuj:
tak czy inaczej napewno ponad milion zł, wiec wydatek niemały...
Ponad milion zł? :shock:
W życiu nie pomyślałbym, że te zabudowy mogą być tak drogie... jednak słyszałem, że tego typu transport jest bardzo dochodowy. Prawda?
Swoją drogą większość aut do przewozu żywca wygląda na bardzo "wypasione".

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2007, 20:53
Posty: 17
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Ponad milion zł? :shock:
W życiu nie pomyślałbym, że te zabudowy mogą być tak drogie... jednak słyszałem, że tego typu transport jest bardzo dochodowy. Prawda?
Swoją drogą większość aut do przewozu żywca wygląda na bardzo "wypasione".
Masz racje kolego że ten typ transportu jest opłacalny :) Zabudowy są budowane z aluminium i to jest jedna z przyczyn że są takie drogie.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Jest opłacalny ale koszty tez są wysokie ponieważ auta praktycznie nie gasną

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Dzięki temu jest to cholernie opłacalne, JEŻELI oczywiście jest popyt na tego typu transport, bo jak wiemy w każdej branży są przestoje, i z tego co Martin tutaj pisał, nie raz już takie były.

Żywcówki to chyba jedne z najdroższych, jak nie najdroższe zestawy w zakupie - ceny zapewne porównywalne z zestawami do gabarytów. Poza tym - wystarczy spojrzeć na pierwszą lepszą giełdę gdzie sprzedają naczepy, przyczepy, czy składy do żywca - kilkuletnie naczepa potrafi kosztować kilkaset tysięcy złotych...
Może Martin nam to rozjaśni bardziej ;)


Pozdrawiam!

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Te naczepy mają mnóstwo hydrauliki, to powoduję tak wysoką cenę.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Z tą opłacalnością to różnie to bywa. Teraz jest na całym świecie kryzys, roboty jest dużo ale za to jest problem z płatnościami.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 383
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Cytuj:
Z tą opłacalnością to różnie to bywa. Teraz jest na całym świecie kryzys, roboty jest dużo ale za to jest problem z płatnościami.
dokladnie robota jako tako jest ale druga sprawa ze ludzi w tej branzy tez niebrakuje i kazdy stara sie zeby roboty niestracic a dzisiaj zeby przestawic sie na inny typ transportu to trzeba sie zastanowic...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 kwie 2008, 21:24
Posty: 37
GG: 997
Samochód: narazie rower
Lokalizacja: Leśmierz

Drodzy koledzy mam do was takie pytanie czy scania z kabiną Topline z spojlerem od highline(tak jest w skandynawii) może miec zabudowe do żywca chodzi mi głównie o wysokość kabiny z spoilerem i wysokość zabudowy, czy taki zestaw bez problemu może wjechac pod wiadukt. Mam jeszcze takie pytanie czy ktoś nie orientuje się czy są jakies firmy przewożące żywca w wojewóctwie łódzkim. :lol: :> :|

_________________
Droga jest bogiem, jazda nałogiem, ładunek podstawa, a prędkość to zabawa.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Drodzy koledzy mam do was takie pytanie czy scania z kabiną Topline z spojlerem od highline(tak jest w skandynawii) może miec zabudowe do żywca chodzi mi głównie o wysokość kabiny z spoilerem i wysokość zabudowy, czy taki zestaw bez problemu może wjechac pod wiadukt. Mam jeszcze takie pytanie czy ktoś nie orientuje się czy są jakies firmy przewożące żywca w wojewóctwie łódzkim. :lol: :> :|
Co do spoilera to nie mam pojęcia, a w łódzkim masz OPOZH Głowno, Trans Express, MTI.


Tytuł: Praca
Post Wysłano: 02 lut 2009, 21:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2009, 18:20
Posty: 1
GG: 746860
Samochód: DAF XF95

Witam wszystkich serdecznie. Panowie posiadam zestaw do przewozu zwierząt i pilnie szukam zajęcia w kraju.Jest to DAFXF95 dwa pokłady + przyczepa trzy pokłady. Piszę z nadzieją ze może mi ktoś coś podpowie.
Pozdrawiam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to podzwoń po zakładach mięsnych i popytaj :wink:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 kwie 2008, 21:24
Posty: 37
GG: 997
Samochód: narazie rower
Lokalizacja: Leśmierz

Cytuj:
Cytuj:
Drodzy koledzy mam do was takie pytanie czy scania z kabiną Topline z spojlerem od highline(tak jest w skandynawii) może miec zabudowe do żywca chodzi mi głównie o wysokość kabiny z spoilerem i wysokość zabudowy, czy taki zestaw bez problemu może wjechac pod wiadukt. Mam jeszcze takie pytanie czy ktoś nie orientuje się czy są jakies firmy przewożące żywca w wojewóctwie łódzkim. :lol: :> :|
Co do spoilera to nie mam pojęcia, a w łódzkim masz OPOZH Głowno, Trans Express, MTI.
Dzięki Martin za udzielenie informacji, ja znalazłem takie zdjęcie, nie jest to Scania, ale te Volvo ma chyba taką samą wysokość co te skandynawskie Scanie z spojlerami.
Obrazek

_________________
Droga jest bogiem, jazda nałogiem, ładunek podstawa, a prędkość to zabawa.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

OPOZH Głowno, Trans Express to firmy z GŁOWNA:) z jednej miejscowości oj to konkurencja:) ciekawe czy są w Polsce też firmy które zajmują się transportem żywca z jednej miejscowości??
do Martin-a jak sądzisz jest Kosa w Głownie pomiedzy tymi firmami?? ZAPOMNIAŁEŚ DODAĆ ŻE W ŁÓDZKIM JEST TESZ FIRMA PIEMONTAS:)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 cze 2006, 12:03
Posty: 73
GG: 2792260
Lokalizacja: Bytom

Cytuj:
ZAPOMNIAŁEŚ DODAĆ ŻE W ŁÓDZKIM JEST TESZ FIRMA PIEMONTAS:)
Jak już coś to PIEMONTES, co środę i sobotę przyjeżdzają w świętokrzyskie na jarmark i kupują krowy.

_________________
..::Pezzaioli::...
..::Internationale Viehtransporte::..


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2008, 22:06
Posty: 21
GG: 0
Samochód: Scania 580

Czy to jest oplacalny biznes ? Czasami tak czasami nie roznie bywa ...
Najwiekszym plusem chyba jest ze nietrzeba szukac powrotow , a najwiekszym minusem ze niektore zwierzeta niewytrzymuja kursow ,wtedy to przewoznik pokrywa straty (wtedy nie jest wesolo)...

Mam pytanko :
Jak wychodzi wam spalanie ? i przy jakiej wadze , ciekawy jestem bo mam scanie 580 z 2005r i pali mi 39 litrow przy 40-45 tonach .
Duzo czy malo według was?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 24 z 78 [ Posty: 1541 ] Przejdź na stronę Poprzednia 122 23 24 25 2678 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: