Rejestracja:06 gru 2008, 21:00 Posty: 13
GG: 0
Samochód: Mercedes 4140 8x8, MAN 26.372 6x6
Lokalizacja: okolice Warszawy
filtr powietrza jest nowy, a na tym wskaźniku pod maską od filtra powietrza jak troche pojeżdże to pokazuje że filtr jest brudny.
A o co chodzi z tym że za dużo paliwa:?:
Za mało masz powietrza. Według mnie to przez docieranie, olej będzie Ci brał. Na przykładzie motocykla, bo tym się teraz bawię trzeba lać więcej oleju lub jak jest z dozownikiem to do benzyny dolewać na dotaciu. Także normalna sprawa
Chyba że masz układ powietrzny gdzieś przytkany, rurę zgiętą itp.
innej opcji raczej nie ma
Proszę sprawdzić ciśnienie doładowania,może być problem z turbosprężarką.Jeżeli będzie ok.to problem tkwi tylko w układzie zasilania czyli wtryski lub pompa wtryskowa.
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
To jest takie macanie na ślepo .Dlaczego robiłeś remont silnika jak było O.Kej .Po złożeniu powinieneś sprawdzić szczelność całego układu doładowania powietrza .Robi się to tak. Trzeba zdjąć z turbiny rurę ssącą i założyć coś aby można było dmuchnąć sprężone powietrze[ja mam kawałek węża gumowego z jednej strony z wentylem ,aby można było dmuchnąć pistoletem do pompowania kół] 0,5 at wystarczy .Jeżeli będzie układ szczelny to ciśnienie będzie schodziło bardzo powoli,a jak nie to w ogóle nic nie nadmuchasz i łatwo zlokalizujesz nieszczelność.Możesz od razu sprawdzić łopatki turbiny czy nie są połamane od strony powietrza jak i od strony spalin.Jak sprawdzisz to odpisz pomyślimy co dalej.Życzę powodzenia.
Rejestracja:06 gru 2008, 21:00 Posty: 13
GG: 0
Samochód: Mercedes 4140 8x8, MAN 26.372 6x6
Lokalizacja: okolice Warszawy
dzieki kolego za radę (Gosc2010) ale sprawdzę to w poniedziałek, a co do turbiny to łopatki są OK.A remont silnika robiłem też dlatego ponieważ nie miał ciśnieniea i brał olej.Teraz ciśnienie na wolnych obrotach mam na 3atmosfery przy temperaturze 80stopni C, a wpierw miałem ciśnienie niecałą jedną atmosferę, pierścienie też były słabiutkie.Wymieniłem też pierścienie w spężarce powietrza, pierścień olejowy był całkiem gładki.Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 44 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę