Witam.
MB AXOR 2540 Euro 4 07'
Napęd 6x2 z wleczoną podnoszoną osią.
Skrzynia 8 biegów + pełzający (bez połówek).
Kabina z jednym spankiem , ale nie ta najmniejsza (ze składanym) tylko stałym.
Zabudowa skrzynia otwarta.
Co mogę napisać : przy ok 12 000 !!!! km wymiana obu łączników stabilizatora osi przedniej, więc trochę za szybko. A poza tym nic bo autko nowe.
Robię transport lokalny więc dla mnie starczy , ale na międzynarodówkę stanowczo nie wygodny. Za mało schowków i o zgrozo ani jeden zamykany
.Wewnątrz BAAAARDZOOO skromnie , wręcz ubogo , ale tak jak pisałem w ruchu lokalnym wystarcza. Radyjko MB fabryczne - zwykły kaseciak
(tu dali ciała , tak samo jak z kluczykiem - wygląda jak z Łady 2104 rok 82 a nie z mesia)no ale nie mogę na razie zmienieć bo gwarancja (choć gra OK).
Reszta obleci - daje radę.
Miał być wprawdzie MAN TGX (ten nowy) ale kazali mi na niego czekać ok 14 miesięcy , więc jeszcze bym na niego czekał , a ten się trafił "od ręki" bo ktoś z niego zrezygnował a auto już było na placu u daelera ( a tak poza tym miała być z niego cysterna więc mam "alumy").
Szerokości