Rejestracja:20 kwie 2008, 11:09 Posty: 67
GG: 0
Samochód: TATRA TERRNo1
Lokalizacja: Nowy Sącz
W przypadku tej 500-tki kabina to CR16 - jeśli idzie o wystrój to jest on identyczny jak w ciągniku siodłowym. Fakt - w środku jest cichutko, kabina zawieszona na 4 poduszkach daje bardzo dobry komfort, ergonomia pracy- doskonała.
Ale wytrzymałość głównych podzespołów jest dość przeciętna.
zdjęcia marnej jakości ponieważ są po zmianie rozdziałki
w przygotowaniu filmik
jeśli chodzi o teren to tak średnio, szerokie przednie opony i robi się problem z wyjazdem Trochę strzela w zawieszeniu (pewnie gdzieś tam na piórach się przesuwa) przy mocnym skręcie z ładunkiem. Ale do latania po równym... elegancka, śliczna i laski się oglądają, jak klockiem jadę
A i jeszcze muszę dodać, że ma całkiem dobre nagłośnienie, mówię wam, na światłach robi furorę
_________________ Scania jest jak matka - denerwuje, ale i tak się do niej wraca
R420
A i jeszcze muszę dodać, że ma całkiem dobre nagłośnienie, mówię wam, na światłach robi furorę
Dobre nagłośnienie powiadasz.... . Ale ciekawi mnie inna rzecz otóż, jakiej firmy masz zabudowę bo widzę że tłoczysko wysuwa ci się odwrotnie???
Narzekacie że Scania cienka w terenie ja na (chwilowy epizod) 124c 8X4 nie narzekałem, no chyba że warunki jeszcze mało poligonowe były
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Zabudowa Gervasi, Kielce.
Jeśli byś zakładał, to patrz dobre na zamocowanie na końcu paki. A mianowicie czy są podłożone gumy. Jeśli nie, to słyszałem że może pękać
Wystarczy trochę błota i piachu i już się robi ciężko
_________________ Scania jest jak matka - denerwuje, ale i tak się do niej wraca
Kolego filut wnioskuje po zdjęciach że pracujesz w firmie Smolkop - czy mógłbys porobić zdjęcia Waszej Scanii 8x6?
Ogólnie czy posiada ktoś zdjęcia Scanii 8x6 i 8x8 albo czy ma informację w jakich firmach są użytkowane czteroosiowe Scanie z przednim napędem. Wiem że jest Smolkop, Sztyrlic, Ol-trans, PiotrBed&MichBud, może Wika. Są jeszcze jakieś inne firmy?
Racja zapomniałem o Eurokopie. Z tego co wiem to mają Scanie 8x6, 8x4 i 6x6. Ale dzięki za podpowiedź.
Natomiast szczególnie interesują mnie Scanie 8x8 pod wywrotki (wiem że nie ma ich dużo ), więc jakby miał ktoś zdjęcia będę wdzięczny za wrzucenie.
Co do Scanii 8x8 to masz racje bardzo mało tego jeżdżi .Masz może kolego jakieś fotki Scanii wywrotek .
Dwa zdjęcia Scanii R480 8x8 .
Zdjęcia zrobiłem jeszcze w Scanii podczas Pomorskiej Miss Scania 2007. Mam więcej zdjęc tego pięknego samochodu tylko niestety są one "bardziej tematyczne" (same zdjęcia zawieszenia, skrzyni rozdzielczej, wałów napędowych itp. ), więc nie będę ich tutaj wrzucać. Jak znajdę troszkę więcej czasu postaram sie wrzucić troszkę innych fotek.
Miałem przyjemność prowadzić Scanię R420 8x4 po żwirowni i powiem wam, że ślizgacz w porównaniu z choćby R420 8x6, generalnie 8x4 w teren to pomyłka jednak, 8x6 już lepiej sobie radzi, jednak mimo wszystko w terenie z teraźniejszych ciężarówek rządzi dla mnie Actros
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Zgodze się z tobą kolego co do tej opinii.Actros i Iveco Trakker to są wszędołazy terenowe .Kolega mi opowiadał o Scanii z napędem 8x6 i nie jest zbytnio zdowolony,mówił że się długo zbiera w terenie i często się kopie.
Moze pomyslicie ze nie mam dosc pojecia ale jednak troche sie najezdziłem (z tatą. Ale mam pojecie) Moim zdaniem w budowlance najlepiej sie sprawdzają scanie z silnikami V8 oczywiście z napędami 6x4 lub 6x6 bo 4x4 to chyba... ale nie wiem. Jeździłem z tatą scania 143m V8 420 km 6x4 naprawde w terenie była nie do pobicia. Jestem fanem scania bo to naprawdę dobre auta w teren. Pozdrawiam
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Wiem 6x4 nie jest zbytnio zachwycający nie miała zwolnic ale najlepsze z tego wszystkiego była blokada miedzy mostowa i różnicowa jak załączyłeś różnicową to już w krętych ścieżkach nie było dla niej miejsca gdzie by miała usiąść. A teraz ma już przekulane 3 i pół mln km. Gdy mój tata z niej zeszedł wsiadł na nią inny kierowca... nie było to miłe ponieważ co tydzień na warsztacie stała. Najbardziej ją dobił gdy jeździł tydzień na blokadzie miedzy mostowej i różnicowej. A potem niesprawdzany olej w mostach i szlak je trafił niestety szkoda.POzdrawiam
Bardzo podobają mi się te Scanie P.Widać,że nówka .Jak macie koledzy zdjęcia Scanii wywrotek to wrzucajcie je tutaj.Pozdrawiam.Może macie coś nowego do dodanie na temat wywrotek Scanii to piszcie bo coś ostatnio cisz jest w tym temacie .
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę