Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 kwie 2009, 14:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Witam.Mozecie mi pomóc mam tego typu problem jak w temacie.Co zrobilem:Wymieniłem pompke paliwowa bo w serwisie powiedzieli mi ze to jej wina bo jest słabe cisnienie i nic,byłem w drugim servisie to powiedzieli ze musze wymienic pompowtryski ale juz nie wiem bo pompotryski troche kosztuja a autko ma moc i mało pali.Wyczysciłem czujniki na rozrzadzie i na kole zamachowym i nic.Moze ktos mi pomóc.Pozdrwiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

a autko czasem nie dławi się podczas jazdy albo nie brakuje jemu paliwa?

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam usterka pompowtrysków jest bardzo możliwa ,czyli rozumiem ze robili ci testy komputerowe silnika , jakie było chwilowe zużycie paliwa i na jakich obrotach ,oraz jaka była kompensacja poszczególnych cylindrów (chętnie bym się zapoznał z tymi testami to mógłbym coś więcej powiedzieć ),piszesz że czujniki czyściłeś a nie ma na nich żadnych kodów ? Bardzo ciężko stwierdzić ich usterkę spróbuj zmierzyć ich opór w omach czy jest podobny i sprawdź czy zębatki przy nich nie są uszkodzone ??? Pozdrawiam mój e-mail turboz@vp.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Nie masz tam moze jakiegos zaworu zwrotnego ? Jak auto postoi to paliwo ucieka do zbiornika. Aby je zassac i odpalic musisz pokręcic.

Jak jest w Volvie to nie mam pojęcia. Wiem za to ze w MAN`ie jest własnie taki zawór. Sam miałem z nim problem w 18.284

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Nie masz tam moze jakiegos zaworu zwrotnego ? Jak auto postoi to paliwo ucieka do zbiornika. Aby je zassac i odpalic musisz pokręcic.

Jak jest w Volvie to nie mam pojęcia. Wiem za to ze w MAN`ie jest własnie taki zawór. Sam miałem z nim problem w 18.284
właśnie u wujka w jednym samochodzie był taki przypadek, że cofało się paliwo. powymieniane zawory zwrotne (ten w bloku silnika oraz "przelotowy" na przewodzie) i jak ręką odjął. Auto nie chciało palić po weekendzie a później to nawet po kilku godzinach nie chciało zagadać. Silnik tracił obroty itd.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

volvo z 2004 w razie problemow z wtryskami powinno cie powiadomic poprzez komp, jezeli silnik pracuje rowno, nie kopci, nie dlawi sie, spalanie ma w normie to przyczyny opoznionego startu powinienes szukac przy filtrach i przewodach paliwowych. zawor zwrotny jest bardzo prawdopodobny, do sprawdzenia czy paliwo sie cofa czy nie uzyj samozaciskow na przewod zasilajacy przy zbiorniku paliwa zacisnij przewod po pracy a po dlugiej przerwie lub na drugi dzien rano uruchom silnik, jezeli zastartuje bez problemow a na ziemi nie bedzie plamy paliwa to masz przyczyne. pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

A sprawdzałeś czy jak pod pompujesz paliwo przed uruchomieniem to czy normalnie odpali ???


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Tak kolego,robiłem tak ze podczas krecenia pompowałem pomka i w pewnym momecie jest b.twardy i dalej długo kreci.Kurcze sam juz nie wiem.Teraz jak przyjedzie kierowca to sprubuje zacisnac przewód paliwowy po pracy silnika i sprawdze na drugi dzien.i wtedy koledzy sie odezwe.ps Czyli w Sobote 18.04.09.Dziekuje za Podpowiedzi,Pozdrawiam


Post Wysłano: 16 kwie 2009, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Ale przed kręceniem podpompuj.

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: