W wywrotce Carnechl był taki zawór gdzie się dokręcało śróbę i zwiększało się ciśnienie powietrza na hamulce i lepiej hamowały, a w Wieltonie nie widze nic takiego. (Hamulce bębnowe, okładziny nie zdarte nawet do połowy)
witam, daj znac jakiej firmy jest uklad pneumatyczny w naczepie.zmierz cisnienie na wyjsciu z ciagnika powinno byc wieksze od 6,8 bar przy chamulcu wcisnietym na max, od tej wartosci cisnienia chamulce zaczynaja byc najbardziej efektywne, nie ma znaczenia czy ciagniesz naczepe z chamulcem tarczowym czy bebnowym cisnienie z ciagnika powinno byc jednakowe tzn 6,2 - 8,5 bar. w naczepie powinienes miec zawor korygujacy sile chamowania sterowany posrednio przez zawor poziomujacy, ale tu jeszcze raz moje pytanie o firme i rok prod tej naczepy najpopularniejsze to haldex i wabco oba te systemy do 2005 roku posiadaly zawor korygujacy sile chamowania ktory mozna regulowac i w tych przypadkach na ramie powinna byc tabliczka z danymi odnosnie cisnienia na uklad przy naczepie pustej i zaladowanej. do regulacji potrzebujesz 3 "zegary" cisnieniowe 1- na silownik na 3-osi, 2- na poduszke zawieszenia, 3- na butle powietrza i to jest jeden ze sposobow podlaczenia, wiecej info mage Ci udzielic gdy bede wiedzial co to za uklad bo teraz mog tylko zgadywac, pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę