Cytuj:
Tak, pewnie. Już mamy pare przykładów jak wyszły firmy, które miały większosć taboru w leasingu.
jesli chodzi o te firmy to nie leasingi byly powodem ich upadku a zle zarzadzanie.Najpierw bezmyslnie zaczeli zamawiac ogromne ilosci auto nie patrzac w przyszlosc,a przy takich duzych firmach podstawa jest planowanie inwestycji z duzym wyprzedzeniem.A po drugie to te firmy same siebie wpedzily do groby,a przy okazji zepsuly caly rynek transportowy obnizajac stawki d calkiem nierealnych kwot.Mysleli ze jak nabiora aut to szybko sie nachapia.Kto myslal z glowa to teraz i w czasie kryzysu sie rozwija,nawet biorac auta i inne sprzety w leasing,przykladowo SAMBOR.Az milo popatrzec jak firmna sie rozwija,ale to trzeba wszystko rozwaznie przemyslec ,a nie jak w tych kolchozach transportowych,calkowita bezmyslnosc.Wiec kolego Leszek nie badz taki cyniczny w swoich wypowiedziach,bo wina upadku lezy calkowicie gdzie indziej a nie w leasingach.Wlasnie bezmyslnosc przy braniu leasingow jest przyczyna.