Offline
Użytkownik
Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS
wysoce prawdopodobne jest to ze masz uwalony bądz zasyfiony czujnik
obrotów przy kole zamachowym zbiera sie tam pył od sprzegła.
mialem bardzo podobne objawy z tym szarpaniem znajduje sie on po
lewej stronie silnika z tyłu w bardzo niedogodnym miejscu ... mniej
wiecej na wysokosci ramy przysłaniają go przewody powietrzne i inne
idące w ramie musisz go wykręcic i umyć denaturatem lub ropą
wysoce prawdopodobne ze jest równiez zabrudzony czujnik obrotów
na wałku rozrządu [taki sam jak przy kole zamachowym] znajduje się on
po prawej stronie silnika nad kompresorem przysłania go łapa mocująca
obudowe wentylatora chłodnicy do silnika
Kody błędów ktore by potwierdzały moje przepuszczenia to:26,27
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl