Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lip 2009, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

Witam panowie mam problem z Mercedesem Atego 2005 rok tzn nie chce zapalic!!! Zadna usterka nie swieci a wyglada na to ze problem z paliwem jest. Sprawdzilem przewody paliwowe od zbiornika do pierwszego wstepnego filtra sa ok. Dalem drugie zasilanie z banki do filtra wstepnego i wyglada no to ze slabe cisnienie jest paliwa nie chce zssac paliwa zabardzo!!!! Z przwodow paliwowych przy wtryskiwaczach paliwo cienkie ale strasznie slabo podczas krecenioa silnikiem!!! Pompy paliwowe otwieraja sie wiec elektrycznie chyba jest sprawny!! zgasl i nie chce zapalic!!! gdzie on ma jakas pompe wstepna??? filtr paliwa jest razem z filtrem wstepnym czy tam moglo cos sie stac i miesza paliwo??? prosze o jakies podpowiedzi!!!


Post Wysłano: 09 lip 2009, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego pompy wtryskowej nie masz tylko pompy PLD to są te[ kwadraty]z przewodem wysokiego ciśnienia i dwoma przewodami elektrycznymi .Prawdopodobnie one ci siadły.Spróbuj odpalić na samostart.


Post Wysłano: 09 lip 2009, 23:23

U mnie w Actrosie, jak auto postało nawet 5 minut nie można było go uruchomić. Dopiero pompując pompką ręczną znajdującą się przy prawym zbiorniku paliwa (montowanej do ramy) silnik zaskakiwał i pracował już bez problemu. Po odstawieniu na serwis okazało się, że szlag trafił pompkę ręczną i paliwo po zgaszeniu silnika spływało z powrotem do zbiornika.


Post Wysłano: 10 lip 2009, 19:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

zadnej pompki w ramie elektrycznej nie ma to jest Atego!!! Moze i te pompy bazywaj sie PDL ale chyba sa dobre tzn elektrycznie napewno bo cewki sie otwieraja!!! Ale tak nagle by wszystkie siadly naraz??? Wina chyba jest z zasilaniem paliwa podpiolem oddzielne zasilanie do podstawy filtra i tak jakby paliwo tryskalo z rurek ale wydaje mi sie za slabo zeby odpalil (dymek z rury puszcza wiec wtryski cos nieco sie otwieraja). Dzisiaj wyciaglem pompke wstepna po ktorej chodzi pasek alternatora (dziwne rozwiazenie nie powiem chwile szukalem pompki wstepnej) ale ona jest zebata wiec mysle ze cisnienie musi dawac troszke jest zuzyta ale chyba nie az tyle. Czy moze byc wina w podstawie filtra, czy sa jeszcze jakies zaworki???


Post Wysłano: 10 lip 2009, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego widzę że kompletnie się nie znasz na mechanice inie myśl za dużo bo jedynie zepsujesz bardziej to auto .Jeżeli chcesz naprawić ten samochód przez internet to rób co ci piszę i pisz o efektach to ustalimy konkretną przyczynę tej usterki.


Post Wysłano: 11 lip 2009, 16:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

na samostart silnik tak jakby lapal ale nie zaplil!
wiec??


Post Wysłano: 11 lip 2009, 23:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

509080057 zadzwoń będzie szybciej i lepiej się dogadamy pisać mam czas tylko wieczorem.


Post Wysłano: 14 lip 2009, 0:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

to dla kolegi bogdan 2010 ze Mercede Atego odpalony bez wymiany pomp PDL (pompy jak mowilem sa dobre przyczyna byla gdzies indziej). Chyba ktos sie nie zna na mechanice i to napewno nie jestem ja, a kolega bogdan 2010 tylko pompy by wymienial jak stwierdzil (chyba strasznie duzo musi miec tych pomp PDL w domu)!!! pozdrowienia dla kolegi bogdana 2010


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: