Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sie 2009, 17:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam mam ostatnio małe problemy z moimi Scaniami . Otóż w pierwszej

->Scania 124 420 Euro 3 z 2004 roku pali się kontrolka EDC podczas jazdy . Gdy auto chwile postoi na wolnych obrotach np na światłach czy przed przejazdem kolejowym kontrolka gaśnie po czym jak silnik dostanie większych obrotów ponownie się zapala . Auto nie kopci norma spalania nie wzrosła ani nie ma utraty mocy , co może być tego przyczyną ?

-> Drugie auto drugi problem . Otóż Scania 143 450 z 1995 roku zaczyna powoli dymić na niebiesko podczas jazdy i pracy silnika na wolnych obrotach. Scania nie dawno dostała nową pompę wtryskową i w sumie po jej montażu ten problem się pojawił ( na starej pompie tego nie było ) Co może być tego przyczyną ? Za wczesny zapłon ? Czy może coś z pierścieniami ? Dodam że silnik w zeszłym roku przeszedł kapitalny remont gdzie między innymi pierścienie były wymieniane.

Pozdrawiam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

W scani 124 proponowałbym odczytanie kodów za pomocą przycisku diagnostycznego .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Błędów nie pokazuje .. to jest właśnie najlepsze ;]


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Kolego jeśli 143 zaczęła kopcić na niebiesko to jest to spalany olej czyli ja bym stawiał na turbo. A w 124 zaczął bym od zmiany paliwa a jeśli nie pomoże to raczej wymiana pompowtrysków.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

Na początek zrób regulację zaworów i pompowtryskiwaczy oraz sprawdź stan filtrów paliwa i powietrza oraz szczelność układu dolotowego powietrza. Nie pchaj sie na razie w wymianę pompek. Jaki przebieg tej scanii i na jakim paliwie jeździsz?


Post Wysłano: 19 sie 2009, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A więc tak filtr paliwa jak i powietrza jest nowy. Pompowtryski były zakładane nowe ok 2 miesiące temu więc nie chce mi się wierzyć żeby to było coś z nimi.. no ale zobaczymy. A co do paliwa to jeżdżę na paliwie z BP.


Post Wysłano: 20 sie 2009, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

kolego BP jest przereklamowane i jest jednym z najgorszych na naszych stacjach w Polsce. Ja jeżdżę na Shellu i na Lukoilu i mój mechanik powiedział ze paliwo na tych stacjach jest jednym z lepszych ponieważ jest w nich najmniej domieszki bio.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: