Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 wrz 2009, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Witam. Temat nietypowy bo mam problem z ciągnikiem. Żeby nie było oczywiście to tata ma ten problem. Pewnego dnia zbierając ziemniaki i chcąc zapalić ciągnik nie chciał zapalić. Zawsze palił odrazu, bez kręcenia. Tamtego razu krecił długo. Pierwsza mysl akumulator. Ale zapalił. Miał dziwny dźwięk, głosny. Przy ruszaniu bez gazu z przyczepą dusił się a z rury wylatywał czarny kłębiasty dym. Dodam że nigdy nie kopcił. Przyjechał mechanik przeczyścilismy filtr i nic. Wczoraj tata orał. Chcial sprawdzić czy ma jeszcze siłe. Strasznie kopcił i był bardzo głosny. Przyjechał ciągnik wydawał jeszcze głośniejsze dzwięki dym był bardzo silny i czarny. Chcielismy go zapalić to nie dało już rady. Kręcił kręcił i ledwo co by zapalił ale nie mógł sie dokręcic. Moje pytanie brzmi co może być przyczyną? W tamtym roku była wymieniana uszczelka na bloku silnika. I dwa lata temu też. Mamy urwaną szpilke i podobnmo krzywy blok.

Z góry dzieki za pomoc

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 17:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

3P czyli perkins, czyli jesteśmy w domu :D. Czarny dym oznacza o ile się nie mylę niespalone paliwo. Problem z odpaleniem+czarny dym+ inny dźwięk+ brak mocy... hmm nie jestem mechanikiem, ale może zawór się przepalił. Perkinsy to dosyć trwałe silniki, pochodzące z MF255.
Cytuj:
podobnmo krzywy blok.
Przepraszam jaki?

Tutaj raczej odpowiedzi na ten problem nie znajdziesz, najlepiej zapytaj na www.agrofoto.pl ;)

_________________
Semper Fidelis


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 17:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Jest nierówny. Masz dwie czesci bloka. Oddziela go uszczelka. I własnie tam gdzie ta uszczelka jest to nierówne. Też stawialiśmy na zawór bo często odcinamy paliwo.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Prawdopodobnie pompa paliwowa się skończyła :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Ciągnik jest u znachora. Silnik zostanie rozłożony i możliwe że zostanie zrobiona ta urwana szpilka. W piątek mamy go odebrać.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 26 wrz 2009, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Jak dla mnie to uszkodzony jest któryś wtryskiwacz.


Post Wysłano: 27 wrz 2009, 9:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2006, 20:46
Posty: 57

U mnie było podobnie, najpierw wyregulujcie wtryski jak nie pomoże to pompa paliwowa do regeneracji :wink:

_________________
RENAULT MAGNUM :D
....::::::::....
_____________________

"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi" :D


Post Wysłano: 27 wrz 2009, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 wrz 2007, 14:16
Posty: 43
GG: 24201069
Samochód: BMW e46 cabrio
Lokalizacja: SLU

Powodem awarii jest pompa ale nie paliwowa a wtryskowa.
Co do uszczelki pod głowicą to powodem jej częstego przepalania jest właśnie "krzywy" blok silnika, dodam że w Perkinsach zdarza się to często tym bardziej jak ciągnik ciężko pracuje. :wink:

_________________
SCANIA R 580 V8 Power Top Line


Post Wysłano: 27 wrz 2009, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Ciężko nie pracuje. Mechanik sie obija. Silnik zostal rozlozony ale narazie brak przyczyny. Blok jest krzywy. Co roku wymieniamy uszczelki :/

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 18 paź 2009, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2009, 22:00
Posty: 11
GG: 0
Samochód: mietek 814

Kolego miałem taki silnik w tarpanie ,maszyna bardzo toporna ale bardzo silna,ja nie miałem takiego problemu ale poznałem troche ten silnik i wydaje mi się że to problem pompy wtryskowej .Zmień mechanika bo diagnozy nie wystawia się po rozebraniu silnika .A co do uszczelki pod głowicą to jest tak że jak były wymieniane tuleje powinny wystawać ponad blok dwie setki albo dwie dych( nie pamiętam dokładnie bo to było dawno temu)wtedy głowica prawidłowo dociska uszczelke do bloku .

_________________
A B C T


Post Wysłano: 18 paź 2009, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2009, 22:04
Posty: 46
GG: 10660641
Samochód: AXOR
Lokalizacja: WILKOWICE k. Bielska-białej

Daje 99,9% ze wam "wybuchła" uszczelka pod głowicą :/


Post Wysłano: 20 paź 2009, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2009, 15:27
Posty: 77
GG: 0
Samochód: osobówka
Lokalizacja: Przedmieścia Krakowa

kolego powiem ci tak
mam mf 255
brak mocy ------> pompa ale wtryskowa napewno nie paliwowa
czarny dym -----> wtryski
inny dzwięk ------> mozliwe ze któryś zawór poszedł ale głowy za to nie daje ale jak mówisz ze jest już rozebrany to będzie widać napewno
krzywy blok -----> nie ty pierwszy i nie ostatni który ma z tym problemy
napewno nie jest to uszczelka pod glowicą bo wtedy by dymil ale na biało
jeśli byś wymieniał pompę wtryskową to ja raczej radziłbym kupić nową, regenerowaną pompę to już trzeba dobrze trafić zeby była porządnie zrobiona

tyle z mojej strony

_________________
Jak przyjdzie ochota to i pies kota, wyłomota


Post Wysłano: 20 paź 2009, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

PRoblem rozwiązny juz jakis czas temu. Wiem że została wymieniona uszczelka od blooka i została przewiercona urwana szpilka. Głowica w tamtym roku była szlifowana ;)

Wszystko dziala

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 02 cze 2010, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Otóz jest pewien problem. Potrzebuje informacji jak rozebrac rozrusznik w Ursusie C360 3P. Jest problem taki, że prawdopodobnie w czasie jazdy kradnie prąd. Pomoże ktoś? :)

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 03 cze 2010, 21:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
Otóz jest pewien problem. Potrzebuje informacji jak rozebrac rozrusznik w Ursusie C360 3P. Jest problem taki, że prawdopodobnie w czasie jazdy kradnie prąd. Pomoże ktoś? :)
Rozrusznik jest zasilany przez stycznik (zwany inaczej: elektromagnes, bendix). Jeśli uważasz, że tam Ci ginie prąd (skąd takie założenie?), to sprawdź najpierw przekaźnik.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 04 cze 2010, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Ja sie nie znam. Tylko jako pytajnik jestem :(

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 30 gru 2010, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2010, 14:13
Posty: 2
GG: 18838087
Samochód: c360 3p

zdarły sie końcówki wtryskiwaczy kiepskie paliwo lejesz


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: