A o to moja suczka
Nissan Primera P11 2.0
SRi
Wersja delikatnie usportowiona, twardsze zawieszenie, kubełkowe fotele, rozpórka, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów i jak to w sportowych edycjach, praktycznie brak elektryki, poza tym w wyposażeniu: ABS, Wspomaganie, Szyberdach, 2xPP, Central zamek + alarm, Alufelgi,
Rok produkcji: 1996 (pierwszy wypust
)
Przebieg obecnie 194 000km
Moc: 131KM
V-max - katalogowo 205km/h. Na liczniku max 212 i więcej nie chciała iść.
0-100 - 9,6s katalogowo i w rzeczywistości.
Masa: 1295kg
Samochód po delikatnym tuningu (jeszcze nie skończony)
Zmieniłem:
Zderzak przód
Gril
Żarówki z przodu i tyłu w kierunkowskazach philips silver vision (polecam jak ktoś ma srebrne reflektory)
Nowe przednie reflektory
Tylne lampy nowe
Srebrne boczne kierunki
Nakładki na progi
Listwy boczne w kolorze nadwozia
Klamki w kolorze
Czerwone zaciski
W planach jest jeszcze zmiana tylnego zderzaka, tłumik końcowy jakiś ładny oraz czarne felgi 16" z czerwonymi ringami.
I z optycznych to wszystko.
W środku radio Clariona, głosniki phonocara w drzwiach + tweetery w słupkach. Z tyłu magnaty 693.
Neonki czerwony pod nogi, oraz niebieskie w bagażniku (chciałem białe)
Z mechanicznych rzeczy:
Zmiana tarcz z 256 na 280mm oraz zaciski z primery sport. Musiałem poprawić hamulce, bo strach było jeździć.
W 2010 roku biorę się za silnik. Cel 150KM, więcej nie planuję ponieważ samochód ma być do jazdy, a nie na wyścigi.
Teraz zdjęcia Przed i Po