Cytuj:
Przed TGA i FE była seria F2000. Silnik o mocy 410 koni montowany w FE później montowano także w TGA.
Dzieki, a wiesz moze czym sie wlasnie silniki glownie roznily w F2000 i FE i jakie lata produkcji przypadly mniej wiecej na F2000 i FE? Tam jakos jeden zawor przypadal na cylinider wiecej i jakis niby nowoczesniejszy silnik mial byc w FE, i teraz jeszcze jedno: jesli chodzi o 3osiowe wywrotki to MANy o DMC 26 sa krotsze o 40cm od tych o DMC 27, zwrocil mi na to keidys uwage handlarz a ja sam zmierzylem i rzeczywiscie, laczna dlugosc mana np 26-410 jest mniejsza o ok 40cm niz MAN 27-410... Z tymi F2000 to jest prosto bo model na drzwiach kabiny mowi o DMC i mocy, np 26-464, ale przy FE jest tylko moc, np FE 410, zeby zobaczyc DMC to tylko trzeba w dowod patrzec pewnie, tak? Czyli ogolnie w TGA tak max z 2004 roku jednak nie warto sie pchac... myslalem, ze to tylko takie gadanie ze TGA sie psuja i ze to tylko dotyczy ciagnikow a nie wywrotek bo tutaj nadal auto musi byc bardzo twarde i niezawodne...