Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 gru 2009, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:09
Posty: 19
GG: 0
Samochód: premium

Czesc Wam...! :?
Dziekuje za poprzednie odpowiedzi ale to nie koniec moich problemow z tym samochodem...
Jestem posiadaczem Renaulta z 2005r DCI ciagnik siodlowy i moj problem polega na tym, ze pod odpaleniu rano auta po napompowaniu powietrza w uklad i w momencie spuszczenia hamulca recznego, obroty silnika spadaja a on sam tak jakby sie obciazyl, jakby go cos trzymalo, ma ciezki chod.W ciagu dnia juz tego nie zauwazam.
Mysle, ze to nie wina sprezarki choc ja troche slychac...
Prosze o pomoc bo juz sam dostaje zalamki.
Z pozdrowieniami
Sławek
Moze kiedys bedziemy miec okazje pogadac przez CBradio...


Post Wysłano: 07 gru 2009, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

witam. prawde powiedziawszy nie spotkałem sie z czymś takim lub musisz to dokładniej objaśnić...jak chodzi i w którym momencie...najbardziej podobny przypadek z jakim sie spotkalem to to ze rano podczas bicia powietrza do butli w momencie gdy stop gaśnie z deski silnik zaczynał przeplatać przez chwile...ale to chyba coś innego...a zapala ci sie jakaś usterka na wyswietlaczu?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 09 gru 2009, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:09
Posty: 19
GG: 0
Samochód: premium

Cytuj:
Czesc Wam...! :?
Dziekuje za poprzednie odpowiedzi ale to nie koniec moich problemow z tym samochodem...
Jestem posiadaczem Renaulta z 2005r DCI ciagnik siodlowy i moj problem polega na tym, ze pod odpaleniu rano auta po napompowaniu powietrza w uklad i w momencie spuszczenia hamulca recznego, obroty silnika spadaja a on sam tak jakby sie obciazyl, jakby go cos trzymalo, ma ciezki chod.W ciagu dnia juz tego nie zauwazam.
Mysle, ze to nie wina sprezarki choc ja troche slychac...
Prosze o pomoc bo juz sam dostaje zalamki.
Z pozdrowieniami
Sławek
Moze kiedys bedziemy miec okazje pogadac przez CBradio...
Na wyswietlaczu po zaciagnieciu recznego hamulca wyswietla sie awaria pilota naczepy.


Post Wysłano: 09 gru 2009, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

akurat ta usterka występuje często w premiumkach...wystarczy zwalniając ale jeszcze w ruchu zaciągnąć reczny i się pokaże...swoją drogą nie ma nic do silnika tylko raczej do wyprzedzenia hamowania naczepy...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 21 gru 2009, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:09
Posty: 19
GG: 0
Samochód: premium

Czesc!
Dzieki za odpowiedzi,z tym recznym to jest tak, ze sprobowalem tak jak pisales i przed zatrzymaniem samochodu zaciagam reczny na komputerze jeszcze nic sie nie wyswietla dopiero po spuszczeniu recznego wyswietla sie ta awaria pilota naczepy.W tym czasie 0 hamulca w naczepie.
A jak myslisz czy sam moge wymienic ten zawor?
Czy lepiej podpiac sie gdzies pod komputer w serwisie?

Przy okazji zycze wESOLYCH sWIAT!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: