Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2009, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2009, 23:37
Posty: 10
GG: 1164709
Samochód: TGA 26.410
Lokalizacja: WROCŁAW

Ogólnie plusy minusy zalety wady taki temat do popisu dałem oczywiście chcąc wzbogacić swoją wiedze o tym silniku przez wielu nie docenianym.
D 2866 410km


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Co tu dozo mówić 410 jest generalnie słaba w porównaniu z 460, przez co brakuje aucie mocy przy dużych ładunkach. Po swoim doświadczeniu wiem ze te silniki generalnie są bardzo trwałe i potrafią dużo znieść zadowalając się małymi ilościami paliwa :D. Generalnie cała konstrukcja silnika zwłaszcza blok silnika pochodzi przynajmniej z końca lat 70 tyle że zamontowali w 410-460 głowice czterozaworowe zamiast dwu zaworowych reszta jest sprawdzona przez co najmniej 20 lat, to co mieli poprawić to poprawili przez te lata

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 gru 2009, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2009, 23:37
Posty: 10
GG: 1164709
Samochód: TGA 26.410
Lokalizacja: WROCŁAW

Rozumiem,fakt po co poprawiać coś co jest doskonałe dzięki za wypowiedź chociaż liczyłem na dużo więcej kwesti forumowiczów w tym temacie.
pozdro MAN szerokości i Weosłych Świąt życzę wszystkim :)


Post Wysłano: 24 gru 2009, 0:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

F 2000 414 jest troche mułowaty pod względem przyśpiesznai jak i hamulców f 90 422 jest nie porównanie lepszy choć to starsz konstrukcja :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 24 gru 2009, 12:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Moj nowy nabytek to MAN 26,410 bdf z 03 r automat mam go od 16 listopada.Silnik jak silnik nie powala ale i nie jest słaby na solowce jak jest ok 14,15 ton to radzi sobie znakomicie, wydaje mi sie ze lepiej sie wkreca niz moj Daf 380,ale gdyby jeszcze palił tyle co xf to super autko.Chociaż jazda w kolo komina ciągle pełne ładunki robią swoje? :>


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: