Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
witam!!!!
mam taki problem maniek pompuje powietrze tylko do 8 atmosfer na zegarach co zrobic zeby na zegarach zwiekszyc to cisnienie??
u znajomego widziałem ze na zegarach ma troszke mniej niz 12.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Zależy jaki masz osuszacz w Wabco jest na imbus jak dobrze pamiętam od strony stopni wejsciowych, może też być KNORR lub BOSCH
Podłącz zwykły manometr i sprawdz ciśnienie czy czasem zegary nie oszukują
Rejestracja:30 lis 2008, 19:20 Posty: 27
GG: 0
Samochód: man
witam
kolego ja wswoim maniku miałem podobny przypadek że ciśnienie spadało powoli na zegarach aż doszło do 6 barów Śrubą przy osuszaczu nic nie zrobisz po prostu osuszacz powoli się kończy
Ja zignorowałem te objawy i wkońcu padł 300 km od bazy i był problem żeby się ściagnąci na bazę
wymieniłem na nowy i jak ręką odjął ciśnienie w granicach 11,5 bara
Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
mam wabco... to jutro bede go szukac...
a co do osuszacza wymieniam przed kazda zima i od kad kupiłem tego mana to cisnienie takie było nawet po wymianie osuszacza...
Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
u mnie to jest takie okragłe... moze to jakis stary osszacz mam albo cos...
nie wiem nie mam pojecia... bede kombinował ale dzieki za podpowedzi:) a jeszcze mam tkie pytanie
man jest solowka i gdy sie załaduje wypoziiomuje po chwili opadnie a szczegolnie jedna strona prawa dodam jeszcze ze poduszki sa nowe załozone i nie wiem gdzie mam szukac przyczyny
Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
a jezeli o ten czujnik chodzi to jest jeden po jednej i jeden po drugiej.... i ten prawy wyminiany był ostatnio bo myslałem ze to pomoze cos a tu jednk chu......
a jezeli o ten czujnik chodzi to jest jeden po jednej i jeden po drugiej.... i ten prawy wyminiany był ostatnio bo myslałem ze to pomoze cos a tu jednk chu......
Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
wznawiam temat i mam takie pytanie co by dało jak bym zamiast dwoch poziomatorow załozył jeden tylko na srodku osi?? bo problem sie powtarza u pneumatyka bylem z 5 razy i nic nie poradził:/ zawory wymienia czysci i co było to jest:/
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
wznawiam temat i mam takie pytanie co by dało jak bym zamiast dwoch poziomatorow załozył jeden tylko na srodku osi?? bo problem sie powtarza u pneumatyka bylem z 5 razy i nic nie poradził:/ zawory wymienia czysci i co było to jest:/
Ja tak mam mam zostawiony jedenie po prawej stronie zawór poziomujacy gdyż kalibracja zaworów nic nie dała oba zawory wymienione na nowe, trzeba podłączyć obie strony poduszek przewodem plastykowym i dwoma trójnikami oraz zmostkować dwa przewody przed wtyczką wchodząca do sterownika ECAS
Rejestracja:04 paź 2008, 20:57 Posty: 85
GG: 0
Samochód: man
lecz mam takie pytanie jezeli bedzie wiekszy ciezar na jednej stronie to bedzie sie poziomowac tak samo nie wywroci sie ??? bo to solowka jest własnie trzeba czasami przejchac miejscami a na opuszczonym koła sie tra o podłoge;/
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę