Cytuj:
Renault to taka dziwna marka, która nie lubi zamienników.
jeżeli po zużyciu się klocków hamulcowych wstawisz zamienniki, to po miesiącu oryginalne tarcze będą popękane.
jedyne wyjście wymienić klocki razem z tarczami.
ta marka posiada na wyposażeniu kabiny mocowanie na śruby na klucz trax, taki specyficzny.
jeżeli więc w innych samochodach mechanik mając coś do zrobienia w kabinie bierze parę kluczy i śrubokręty, to w Renault musi wziąć ze sobą komplet kluczy traxów.
takich niespodzianek w Renault jest jeszcze parę.
jeżeli ktoś eksploatuje tą markę od lat, nie analizuje kosztów eksploatacji i nie jest w stanie porównać tych kosztów z innymi markami, takie rzeczy są naturalne.
Wniosek jest prosty ze w magnumce wszystko jest na swoim miejscu a w scanii orginal to taki sam chlam jak podroba wiec dziala.
Po drugie to kup kamaza tam wystarczy mlotek i przecinak!!!
Mowisz jak taki wiesiek co mechanike zostawil by w sredniowieczu i wszystko skrecal na toporne sruby,moze jeszcze powinni robic silniki na szybkozlacza?!! Skoro Scania ,volvo takie cudo to czemu nie wspawac silnika przeciez sa ponoc bezawaryjne!!!!!
Piszesz bzdury co sie kupy nie trzymaja!!!!