Witam
mam problem z moim F2000, Zapalila sie kontrolka EDC wiec pojechalem na komputer.
Diagnostyka wykazaa bąd czujnika predkosci obrotowej silnika 88
mechanicy powiedzieli mi ze wystarczy przeczyscic oba te czujniki i problem zniknie ewentualnie sprawdzac kbelki bo moze sie gdzies przerway. Wyciagnąlem je wyczyscilem sprawdzil mi je elektryk yly w 100% dobre, kable tez, niestety probem nie znikną. Komputer przestawil sie na tryb awaryjny i poprostu brakuje mu mocy, na biegach 5,6,7,8. Auto zachowuje sie jakby sie zapowietrzalo do obrotow 1500 wszystko jest ok a powyzej slychac jak by cos blokowalo wydech.
na postoju jest wszystko OK. co mogo sie stac dodam ze to sie stao w trasie nagle na tych 25stopniowych mrozach,
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Sprawdź te duże wtyczki pod atrapą z lewej strony czy nie są zasiedziałe piny w wtyczkach jedna jest od wiązki silnika i EDC z przewód z pomarańczowym paskiem przy wtyczce. Jak by był górski zacięty to nie wchodzi silnik na obroty a z wydechu wali na czarno jak z lokomotywy parowej
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Przewody sprawdzone wszystkie.
Podejzewamy cewki na pompie
To powinno wykazać na kompie podczas diagnostyki że coś nie tak z cewkami, masz czasem zawór EHAP na pompie wtryskowej
Czasem nie zamieniłeś miejscami tych czujników na kole zamachowym
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśłi pracuje EDC w trybie awaryjnym to odczytaj kody błędów i nie bedziesz musiał szukać w ciemno
Dlatego EDC ogranicza moc do około 70% i maksymalne obroty silnika to 1900obr/min
Rejestracja:22 sie 2009, 10:16 Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000
Może Ci się przyda ta wypowiedź.
Kiedyś w babci miałem podobny problem. Na komputer się nie jeździło, ponieważ szybko okazało się iż wina była linki od prędkościomierza. Pękł pancerz i linka wisiała na belce, objawy takie same tylko podczas postoju normalna praca silnika. Może coś to Ci da.
Pozdrawiam.
wykasuj błędy i odczytaj jeszcze raz , sygnał prędkości jazdy to usterka związana z brakiem ogranicznika , czujnik wzniosu iglicy znajduje się w wtryskiwaczu
wykasuj błędy i odczytaj jeszcze raz , sygnał prędkości jazdy to usterka związana z brakiem ogranicznika , czujnik wzniosu iglicy znajduje się w wtryskiwaczu
Koledzy skasowalem bledy i zostal tylko jeden od sygnalu predkosci. to mnie nie dziwi bo kaganiec jest zdjety.
leje sie mi olej spod uszczelki od glowicy. a od drugiej plyn chlodniczy czy przez to auto moze byc slabsze nawet o 2 biegi?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę