Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 sty 2010, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Witam
Koledzy mam pytanie czy regulował ktos może w Scani R 420 2007 rok zawory oraz pompowtryski ?? Czy po tym zabiegu zmieniło sie spalanie i osiągi auta ??


Post Wysłano: 04 sty 2010, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

niemal jestem pewien tego, ze jezeli dotkniesz wtryskow zmienisz osiagi i spalanie na gorsze, praktyka nauczyla mnie nie ingerowac zbytnio w tego typu czesci jak wtryskiwacze i wiele innych do puki pracuja tym bardziej, ze to dopiero 2-u letni ciagnik, zdazalo mi sie wymieniac uszkodzone wtryski a owszem i od wielu lat stosuje tylko orginalne dlatego, ze regeneracja przez tzw specow to falszywa ekonomia. pzdr


Post Wysłano: 04 sty 2010, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Byłem na Serwisie i powiedzieli ze trzeba zrobic regulacje zaworów i pompowtrysków oszt 450 netto , napisałem temat zeby sie dowiedziec czy ktos to robił i czy sie cos poprawiło


Post Wysłano: 04 sty 2010, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

szukanie kasy przez "serwis" czesto stosowane, podjedz do innego serwisu i nic nie mowiac popros o diagnostyke silnika na kompie i porownaj, napewno jest to tansze od posluchania sie pierwszego lepszego srewisu. pzdr


Post Wysłano: 05 sty 2010, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Dwuletnie auto musi mieć wykonywane co jakiś czas zalecane przeglądy. Scania stosuje system literowy (S,M,L,X -nie mam pewności ale chyba takie są) a każde auto dostaje specjalną książkę przeglądów w której wszystkie one są opisane z zaznaczeniem przy jakich przebiegach. Pompowtryskiwacze muszą być regulowane zdaje się po przejechaniu pierwszych 400000km ale nie mam pewności bo już jakiś czas nie mam z nimi do czynienia. Gdzieś na forum wisi mój post z prośbą o wytyczne do tej regulacji bo kiedyś jak zajmowałem się flotą potrzebowaliśmy by robić to w zaprzyjaźnionym warsztacie i zaoszczędzić i nie robić w serwisie. Niestety nikt na post nie odpowiedział a Scania pilnie strzeże tych danych.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 05 sty 2010, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

Oczywiście okresowa regulacja zaworów i pompowtryskiwaczy zawsze obniża spalanie a co za tym idzie pracę silnika. Wykonuję taką regulację nie tylko w scaniach ale i w volvo oraz iveco. Zawsze pomaga!!!


Post Wysłano: 05 sty 2010, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

ok. dopiero teraz "zajazylem" o jaka regulacje chodzi, pokrecilem regulacje na popychaczach z regeneracja


Post Wysłano: 10 sty 2010, 1:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

no to jedz na ten serwis i wyreguluj.
Czy 450zl to tak duzo w przeliczeniu na te 400.000km ?
Przynajmniej bedziesz mial to prawidlowo wykonane.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: