Strona 11 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1323 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 17 sie 2009, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Były były takie cuda, to nie rzeźba. Nawet w serwisie chcieli mi wmówic ze mam taką u siebie ;)

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 17 sie 2009, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Szczerze mówiąc trochę mnie to zaskoczyło bo ten egzemplarz '98 rok a TGA wyszło w 2001 :wink:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 sie 2009, 15:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Po prostu ktoś sobie przełożył z TGA do F2000.

_________________
- MAN F2000 Evo 410
- MAN TGA 430
- DAF XF95 430


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 sie 2009, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Nie musiał przekładac. Podobno były takie z fabryki ! Przynajmniej w serwisie MAN w Czeladzi mi tak powiedzieli.


Pytali sie 2x czy liczniki ma od TGA ? Mówie NIE. Ma zwykłe od F2000.

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 sie 2009, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Były takie F2000 w których fabrycznie montowali zegary od TGA a właściwie testowali te zegary przed wprowadzeniem ich do TGA

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 sie 2009, 11:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

W takim razie przepraszam, nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.

_________________
- MAN F2000 Evo 410
- MAN TGA 430
- DAF XF95 430


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sie 2009, 9:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

koledzy orientuje sie ktos ile moze spalic man 26.463 c.s o napędzie 6x4 ?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sie 2009, 10:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Może i ze 40, kwestia tylko czy musi ;)

Przybliż trochę - jaki ładunek, trasy, rodzaj naczepy?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 30 sie 2009, 11:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

auto bedzie chodzilo z naczepa hds ze swoim silnikiem, oraz bedzie chodzilo pod wywrotka.

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 07 paź 2009, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2008, 15:03
Posty: 53
GG: 2046394
Samochód: MAN
Lokalizacja: Limanowa KLI

Witam, potrzebuje oznaczenia filtra do skrzyni biegów ZF16S w MANie 19.414, pomoże mi ktoś?

_________________
MAN 19.414


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 14 paź 2009, 18:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2009, 17:39
Posty: 2
Samochód: MAN 403

Szukam informacji odnośnie zamontowania czołownicy, przewodów do pompy, oraz gdzie można taka czołownice nabyć. bardzo bym prosił o pomoc. pozdrawiam


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 17 sty 2010, 3:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Many f2000 to świetne auta, według mnie najlepsze na budowy, żwirownie oraz inne "wesołe miasteczka" Zauważcie że Many nadal są w cenie np. Scania 143m w dobrym stanie z lat 90 kosztuje około 20-25 tyś. złotych. Podobny Man to już wydatek rzędu 30-do nawet 50 tysięcy złotych.

_________________
Zapraszam na kanał


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 17 sty 2010, 8:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Tylko że many trójki to rok 1995-1997 a czwórki 1998-2001 więc jest 10 lat różnicy porównuj bardziej z f 90 to ceny są niemal identyczne :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 20:45
Posty: 6
GG: 1541235
Samochód: MAN

Witam jestem posiadaczem MAN F200 19.464 FSL z końcówki 2000 roku. Jest to dość nietypowy wynalazek ponieważ posiada deskę rozdzielczą z TGA ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad1 ... 6404e.html ), zamiast standardowego tacho jest zainstalowana "szuflada" nad głową w miejscu schowka ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 8bf60.html ), oraz drążek zmiany biegów z TGA duża/mała skrzynia na guziku + comfort shift ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f7 ... 22b3b.html ). Mam pytanie czy ktoś się już spotkał z taka wersja MAN-a, czy były z nim problemy. Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny potrafi spalić 50/100 przy 22 t na płaskim terenie, z rzeczy mechanicznych jest wymienione wszystko na nowe (wtryski, turbina, pompa, chłodnica powietrza), były testowane rożne ustawienia pompy i nic nie pomogło. Może ktoś się spotkał już z takim przypadkiem. Z góry dziękuje i pozdrawiam


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 18 lut 2010, 0:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Cytuj:
Witam jestem posiadaczem MAN F200 19.464 FSL z końcówki 2000 roku. Jest to dość nietypowy wynalazek ponieważ posiada deskę rozdzielczą z TGA ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad1 ... 6404e.html ), zamiast standardowego tacho jest zainstalowana "szuflada" nad głową w miejscu schowka ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 8bf60.html ), oraz drążek zmiany biegów z TGA duża/mała skrzynia na guziku + comfort shift ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f7 ... 22b3b.html ). Mam pytanie czy ktoś się już spotkał z taka wersja MAN-a, czy były z nim problemy. Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny potrafi spalić 50/100 przy 22 t na płaskim terenie, z rzeczy mechanicznych jest wymienione wszystko na nowe (wtryski, turbina, pompa, chłodnica powietrza), były testowane rożne ustawienia pompy i nic nie pomogło. Może ktoś się spotkał już z takim przypadkiem. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Były takie rzeźby, już o tym rozmawialiśmy na forum. Widziałem kiedyś takie cudo z zegarami, ale comfort shift to niestety nie zauważyłem. Ze spalaniem jest coś mocno nie tak. Jeździsz sam ? Może lekko paliwo ucieka wężykiem w kierunku X ? Az się nie chce wierzyć ze aż 50l...

Na pewno masz jeszcze AUTOCHECK ;) W tym mogę ci pomóc, bo jestesmy na etapie rozgryzania i naprawy niektórych czujników.

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 18 lut 2010, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 20:45
Posty: 6
GG: 1541235
Samochód: MAN

Jeździłem sam, jeździł mój ojciec, jeździli kierowcy i wszystkim wychodził tak samo. Jestem w 100 % przekonany że mechanicznie silnik jest sprawny, po wymianie tylu części na nowe musi być. Dochodze do wniosku że któryś z komputerów sterujących jest uszkodzony lub źle dobrany do silnika, ale panowie w serwisach MAN rozkładają ręce i mówią że wszystko jest OK. Na kompie od EDC jest magiczna naklejka z napisem "KOMPUTER TESTOWY" i może to jest cały problem.
Szukam kogoś kto miał do czynienia z taki wynalazkiem może nie tylko ja mam taki problem z MAN-em
Problem jest jeszcze z comfort schift podczas wyciągania skrzyni biegów uszkodziłem czujnik ( impulsator taki jak do tacho ale ciut inny :D ) wykręciłem czuja i pojechałem do serwisu po nowy, ku mojemu zdziwieniu Panowie powiedzieli mi że do mojej skrzyni niema takiej części, a żaden czujnik z TGA nie pasuje. Jednym słowem MASAKRA

Kolego michal.enter prawdopodobnie widziałeś mojego mańka. Bardzo często ładowałem się na cegielni w Częstochowie


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lut 2010, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

koledzy mam dwa pytanka....
mam MANA F200 27-464 6x6 i mam pytanie odnośnie włącznika od czego on jest
http://img46.imageshack.us/i/kontrolki.png
(ten przycisk po lewej)

i dzisiaj podłączyłem wtyczkę od centralnego smarowania do mechanizmu który ją napędza bo była odłączona i po włączeniu zapłonu zaczyna migać kontrolka ze zdjęcia ta po prawej....

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 15:37 przez djsprynio, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lut 2010, 15:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Ta kontrolka to prawdopodobnie jak miga to jakiś błąd, uszkodzenie lub brak czynnika smarnego w układzie :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lut 2010, 15:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

ale smar jest i ta pompka która go podaje działa bo gdy odkręciłem przewód prowadzący smar na całe auto podawało smar i ciśnienie też jest bo nie daje rady palcem utrzymać smaru ;D

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lut 2010, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

A może jest inny problem z centralką typu nadmierne smarowanie albo za częste się jego załączanie i z tego powody ktoś odpiął zasilanie. Mi raz w F2000 się uszkodziło i mi na raz cały zasobnik wysmarował.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1323 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: