Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 sty 2010, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

interpretacja kontorlujących nie ma nic wspólnego z logiką, ani zdrowym rozsądkiem.

przytoczę tu przykład zakazu przewożenia dzieci na przednim siedzeniu gdy auto to jest wyposażone w poduszkę powietrzną z prawej strony.

otóż są auta, gdzie tą prawą poduszkę można wyłączyć, jeżeli umieszcza się z przodu dziecko. jednak przepis wyraźnie mówi: "wyposażone w poduszkę powietrzną" nie ważne wyłaczoną czy nie.
i co z tego że producent specjalnie skontruował ten wyłącznik z myślą o dzieciach, przepis jest taki (w Polsce) i już, a liczenie na dobre intencje kontrolującego jest nierozsądne.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 17 sty 2010, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 paź 2009, 18:23
Posty: 93
GG: 12544520
Samochód: Volvo FH

Wogole napisales teraz nie na temat,najlepiej niech sie zakonczy temat bo jeden wielki kociol powsal...kazdy robi jak uwaza,ale to co napisales ze trzeba wstac o 1 i ruszyc 10m sorry ale bzdety (moje twierdzenie)


Post Wysłano: 17 sty 2010, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Cytuj:
90% kierowców nawet z transportu międzynarodowego niestety nie ma pojęcia ile może pracować i dlaczego.
Chyba sporo przesadziłeś, albo te dane zbierałeś w swojej firmie. :wink:

_________________
---


Post Wysłano: 31 sty 2010, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 sty 2010, 16:29
Posty: 56
GG: 5757466
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Mikołów

Panowie a nie 13godz mogę spędzić łącznie pracując :?: :?:
Bo słyszałem taką wersje i teraz nie wiem kto mówi prawdę a kto kłamie :>
Pozdrawiam

_________________
B 2002
C 2007
E 2009

wózki widłowe wszystkiego typu 2007
HDS 2008
koparko - ładowarki 2011r
koparki III kat 2011r
Cały czas podwyższam kwalifikacje zawodowe...


Post Wysłano: 01 lut 2010, 8:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

To zależy od długości odpoczynku dobowego. Jeśli odbierasz regularny odpoczynek 11h, to 24h doby - 11h odpoczynku = 13h pracy.
Przy odpoczynku skróconym wychodzi 24h doby - 9h odpoczynku = 15h pracy.

_________________
---


Post Wysłano: 07 lut 2010, 13:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

A ja mam takie pytanie.

Rozpocząłem pracę o godzinie 7:30, po 1,5h dojechałem na rozładunek, gdzie powiedziano mi, że mnie nie załadują i dopiero na następny dzień rano. Zrobiłem zakończenie, lecz po 9 godzinach przyszli, żeby wjeżdżać na załadunek, bo już mają papiery, więc zrobiłem rozpoczęcie i wjechałem się załadować, a po załadunku nie pozwolono zostać na terenie huty, więc pojechałem do godz 22,30 na 15 godzin. Czy podczas kontroli zostanie mi to zaliczone jako czas pracy do 15h, czy jako kolejny cykl? Był to już trzeci cykl, więc rozpocząłbym w tym samym dniu już dwa, a w innym przypadku nie wystarczyłoby mi czasu na dojazd do bazy.
Może wystarczy opisać wydruk z tachografu?


Post Wysłano: 08 lut 2010, 0:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Po pauzie 9h rozpoczynasz nowy okres pracy

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: