Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sty 2010, 19:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Witam serdecznie wszystkich.
Ja mam taki oto dziwny problem z kompresorem w ERF :( .
Jakiś czas temu padł.Wymieniłem na używany ale pochodził parę godzin i padł również. Przy okazji padł też elastyczny przewód łączący kompresor ze spiralą, poprostu się przegrzał.Problem jest że leci gorące powietrze z kompresora. Sam kompresor tez jest gorący. Sprawdzałem ciśnienie oleju, wodę - ok.
Jak sciągne przewód zasilający zawór czwórdrożny to jest wszystko ok . Nie grzeje się kompresor, powietrze leci trochę cieple. Jak go podłącze sytuacja się powtarza.
Sprawdzałem ten zawór - puszcza w dwie strony. Czyli jest padnięty.
Tak sobie myślę, może termostat padł ale nie jestem pewien.
Proszę o radę bo już mi brakuje pomysłów


Post Wysłano: 31 sty 2010, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2009, 19:46
Posty: 45
GG: 0

Sprawdź osuszacz powietrza z zaworem spustowym. Może za duże ciśnienie utrzymuje albo osuszacz jest zatkany. Robiłem taki przypadek i uszkodzony był zawór spustowy w osuszaczu to aż kompresor się rozwalił.


Post Wysłano: 31 sty 2010, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Sprawdzałem go na początku. Jak odkręciłem filtr to było małe ciśnienie powietrza. Zatkany był przewód dolotowy. Coś wyleciało z niego. Później było lepiej. Ale po zakręceniu filtra z powrotem problem się powtórzył.
Następnie wyjąłem przewód z zaworu czwórdrożnego ale zakręciłem filtr na osuszaczu. Niby jest dobrze, nie grzeje się. Ale gdy puszcze powietrze w układ to problem się powtarza.


Post Wysłano: 01 lut 2010, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Sprawdź zaworek zwrotny, najczęściej jest w króćcu zasilającym osuszacza często on blokuje przepływ powietrza.


Post Wysłano: 01 lut 2010, 23:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Kiedyś miałem tak w iveco że padł kompresor po wymianie na nowy znów padł, a przyczyną było że pierwszy kompresor brał olej, tłoczył gorące powietrze wraz z oparami oleju w układ samochodu, gdy gasiłem auto resztki oleju osadzały się na chłodnicy powietrza (to ta rurka stalowa pomiędzy kompresorem a osuszaczem) co w następstwie powodowało zmniejszanie jej przepustowości a na końcu do całkowitego zatkania tej rurki. Ja bym kolego sprawdził przepustowość tej rurki .


Post Wysłano: 02 lut 2010, 0:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Ta rurka o której piszesz jest nowa. Ale szczerze mówiąc jej nie sprawdzałem. Zamówiłem dzisiaj nowy osuszacz. Może jutro dostane. Zobaczę.


Post Wysłano: 02 lut 2010, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Dzisiaj wymieniłem osuszacz i jest ok. Na poprzednim silnik pracował może parę minut i zarówno kompresor i spirala były gorące. Teraz tego problemu nie ma.
Dziękuję wszystkim za rady.
Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: