Strona 15 z 28 [ Posty: 547 ] Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 1728 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 sty 2010, 12:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 21:10
Posty: 202
GG: 8460279
Samochód: 1848
Lokalizacja: Kątownia obok narzędziowni

Cytuj:
koledzy ile ropy może zużywać webasto te "zwykłe" w przeliczeniu na godziny scania rocznik 98
Webasto suche spala ok 0.2-0,3 l/1h


Post Wysłano: 17 sty 2010, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

jest różnica czy dmucha na 6 czy na 10 ?w zużyciu

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 21 sty 2010, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

wie ktoś jakie zastosowanie ma zaczep w tym aucie?

http://www.v8power.nl/toonfoto2005.php?id=426


Post Wysłano: 21 sty 2010, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

moim zdaniem służy on do manewrowania przyczepą- przodem łatwiej bo na pchacza to mi on nie wygląda, nie ten zaczep


Tytuł: Re: he
Post Wysłano: 22 sty 2010, 13:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2009, 22:48
Posty: 5
GG: 0
Samochód: scania

hej..ja tez jeżdze scanią 114/380 chłodnia i pali mi duzo ..nawet do 38 na 100 km...... nie wiem moze zle jeżdże.......albo pompo wtryski leją......


Post Wysłano: 23 sty 2010, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

Witam. Koledzy a wiecie może jak się sprawują Scanie budowlane serii 4? Chce kupić jakąś 3 ośke wywrotke i miałem okazje kupić Scanie z 99r. z 400 konnym silniczkiem. Pierwsze co mi się nie spodobało to skorodowana rama i niski pedał hamulca... Silnik niby 500tys km, suchy i ducha miał więc silniczek pewnie by posłużył jeszcze kilka dobrych lat. A co z mostami? Są one wytrzymałe?
Co sądzicie o takich Scaniach? Mercedesy i many są twardsze na budowie? I ile palą takie Scanie 6x4 400km?


Post Wysłano: 24 sty 2010, 10:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Witam. Koledzy a wiecie może jak się sprawują Scanie budowlane serii 4? Chce kupić jakąś 3 ośke wywrotke i miałem okazje kupić Scanie z 99r. z 400 konnym silniczkiem. Pierwsze co mi się nie spodobało to skorodowana rama i niski pedał hamulca... Silnik niby 500tys km, suchy i ducha miał więc silniczek pewnie by posłużył jeszcze kilka dobrych lat. A co z mostami? Są one wytrzymałe?
Co sądzicie o takich Scaniach? Mercedesy i many są twardsze na budowie? I ile palą takie Scanie 6x4 400km?
Co do silnika to jeden z lepszych Scaniowskich motorów, wytrzymały a przede wszystkim prosty w budowie i oszczędny. Co do ramy to standard tym bardziej że autko swój wiek już ma, pedał hamulca jak dobrze pamietam w każdej "4" był nisko. Mosty- zależy czy zwolnicowe, czy na półosiach? Co do spalania to jak pewnie wiesz w wywrotkach bardziej pasuje podawać zużycie godzinowe niz na 100 km, a i na to reguły nie ma (raz sucho po twardym, raz teren, błotko, blokady, itp....)

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 sty 2010, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

mosty? hmmm nawet nie mam pojęcia jakie były... a jakie lepsze i jak je rozpoznać?


Post Wysłano: 24 sty 2010, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
mosty? hmmm nawet nie mam pojęcia jakie były... a jakie lepsze i jak je rozpoznać?
Poznasz po piastach :> .
Zwolnice:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1415810
Półosie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1444426
Jeśli dużo jazdy w terenie to wiadomo że zwolnice lepsze, ale ja jeździłem po żwirce i oranym na półosiach i nie narzekałem :wink:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 sty 2010, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

Czyli jest na zwolnicach... zresztą znalazłem ją na allegro... także oceniajcie ;)
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=893693657


Post Wysłano: 25 sty 2010, 1:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Czyli jest na zwolnicach... zresztą znalazłem ją na allegro... także oceniajcie ;)
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=893693657
Miło że nie anglik, dobra zabudowa, ale przede wszystkim skrzynia 12 z retarderem :) , reszte juz powiedziałem, a rame zawsze mozna odświeżyć :>

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 06 lut 2010, 23:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2010, 23:39
Posty: 3
GG: 88888888888
Samochód: Scania 124L/380

Witam. Jestem posiadaczem Scani 124l/380. Mam pytanie. Czy da się jakoś zdjąć ogranicznik prędkości do 90km/h. Czytałem gdzieś że w tej serii wystarczy wyjąć jeden bezpiecznik...pytanie który? Niby w legendzie bezpieczników jest pozycja nr. 2-Speed limiter ale po wyciągnięciu tracę kierunkowskazy a kobyłka 90km/h i za nic w świecie więcej. Jeżeli ktoś z Was wie jak rozwiązać ten problem byłbym wdzięczny za podanie rozwiązania. Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 lut 2010, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

124L/380?

114 - 380 albo 124 - 360, innych silników nie było.

Co do bezpiecznika, w powietrzu unosi się plotka o jedynce, ale ja nic nie wiem :roll:

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 06 lut 2010, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2010, 23:39
Posty: 3
GG: 88888888888
Samochód: Scania 124L/380

Sorry. Mój błąd... 114-380. Ok. Gdy tylko się da (być może poniedziałek) postaram sie sprawdzić :).


Post Wysłano: 07 lut 2010, 0:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

viewtopic.php?f=52&t=19885&p=333015#p333015

Odpowiedź na Twoje pytanie, wraz ze skutkami ubocznymi znajdziesz w linku powyżej.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 11 lut 2010, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2010, 23:39
Posty: 3
GG: 88888888888
Samochód: Scania 124L/380

Witam ponownie. Mam kolejne pytanie co do Scanii 4 114/380. W którym miejscu znajduje sie klakson? Ojcu przestał działać i nie wie gdzie on sie znajduje, a nie ma zbytniej możliwości żeby wjechać nią na kanał.


Post Wysłano: 11 lut 2010, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2008, 22:48
Posty: 12
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka

U mnie był za lewym halogenem


Post Wysłano: 13 lut 2010, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2010, 10:54
Posty: 2
GG: 5588777

jeżeli masz oryginalny klakson to znajduje sie koło osuszacza


Post Wysłano: 17 lut 2010, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lut 2010, 21:08
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Scania 124l 400 topline

Scania serii 4 to świetna ciężarówka niezawodna,dość komfortowa i pomimo upływu czasu wciąż wygląda świeżo.Ma jednak dwa mankamenty które denerwują:
1.Wysoki tunel silnika (co prawda troche niższy niż w starze 25;p)
2.Jak się staje na pauze to po jakimś czasie z podyszek wylatuje powietrze i syczy że spać nie można ale mam na to sposób:przed spaniem trzęście i chodźcie po kabinie a powietrze szybciej wyleci i mamy już spokój na pauze)


Post Wysłano: 21 lut 2010, 14:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

co do tej półki :D idzie ja zrobić nawet własnoręcznie ;) właśnie znalazłem szkielet

Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 15 z 28 [ Posty: 547 ] Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 1728 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: