Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2010, 11:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2010, 10:33
Posty: 1
GG: 0
Samochód: MAN F 90

WITAM. MAM MANA F90. Z POWODU BRAKU PŁYNU CHŁODZĄCEGO AUTO ZOSTAŁO ZATARTE.CHCIAŁBYM WIEDZIEĆ CZY JEST SENS WYMIANY SAMYCH TŁOKÓW Z PIERŚCIENIAMI ZOSTAWIENIE STARYCH TULEI. I GDZIE MOŻNA ZREGENEROWAĆ POMPĘ WTRYSKOWA ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE BO W OKOLICACH W-WY CENY SĄ ZAPOROWE??????????


Tytuł: Re: MAN F 90
Post Wysłano: 16 lut 2010, 12:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 20:45
Posty: 6
GG: 1541235
Samochód: MAN

witam, z doświadczenia wiem że będzie problem z tym silnikiem, czeka cie dość poważny remont bo oprócz wymiany wymiany tłoków, pierścieni, i tulei musisz się przyjrzeć gniazdom w których są osadzone tuleje. W manie często przy przegrzaniu silnika robi się z nich jajo.Tuleje wymienia się dlatego że od strony zewnętrznej są oringi uszczelniające kanały wodne podczas przegrzania silnika lubią się stopić grozi to dostawaniem się płynu chłodzącego do oleju, a jak już wymieniasz oringi przy takiej robocie to bez sensu żeby tych tulei nie wymienić. Podczas przegrzania pojawia się też siadanie tulei w przypadku gdy się tego nie zrobi będziesz robił non stop uszczelki pod głowicami. Remonty pomp robią dobrze w Woźnikach k/ Częstochowy są tam dwa warsztaty jeden to Mazanek a drugiego nie pamiętam ale był lepszy. Powodzenia przy naprawie.


Post Wysłano: 17 lut 2010, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 23:44
Posty: 6
GG: 0
Samochód: Volvo FH12

Wtam!
Przepraszam ze tak ni z gruszki ni z pietruszki ale oby takich forumowiczów było więcej konkretna i rzetelna wypowiedz!!!!!!!!!!!!!!
Widać ma gość pojęcie oby tak dalej pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post Wysłano: 18 lut 2010, 7:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

przed przystąpieniem do remontu, proszę się jeszcze rozejrzeć za używanym silnikiem, czasem bywa to tańsze od remontu. z tym że jest oczywiście pewne ryzyko - co kupimy.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: