Na obudowie sprzęgła od dołu po prawej stronie masz dwa otwory (około 6 mm. ),przy jednym powinno być wybite GMP (górny martwy punkt ) przy drugim WTR lub ZAP. Musisz dopasować pręt który będzie wchodził w ten otwór swobodnie ale bez luzu.Wkładasz pręt w drugi otwór i wciskając go i jednocześnie obracasz wałem silnika, jak pręt wpadnie w otwór w kole zamachowym powinien być początek wtrysku na pierwszym cylindrze. Jeśli masz odpowietrzony układ odkręć rurkę od pierwszego cylindra na pompie i kolo napędowe pompy od sprzęgiełka (dwie śruby
.Obracaj kołem pompy do momentu kiedy paliwo w króćcu się poruszy dobrze jest użyć cienkiej przeźroczystej rurki wciśniętej w króciec,koniecznie dodaj cały gaz i obróć kołem kilka razy przed całą operacją, pompą i wałem kręć w normalnym kierunku.Jak znajdziesz ten moment (początek wtrysku) skręcasz napęd pompy , wyjmujesz koniecznie pręt i powinno być dobrze.Jeśli nie to ustawiasz jeszcze raz wał rozłączasz napęd pompy obracasz wałem 1 obrót przy zatrzymanej pompie i ustawiasz początek wtrysku od nowa. Wał obraca się dwa razy na jeden obrót pompy.Gdyby oznaczenia otworów na sprzęgle były nieczytelne użyj dwóch prętów jednocześnie ten który wpadnie pierwszy oznacza WTR , zaraz po nim powinien wpaść drugi GMP.W razie problemu dzwoń 602690904