Strona 20 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2228 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 mar 2010, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

już się odnalazł na innej budowie , wychodzi na to ,że jakiś żartowniś to zrobił :P


Post Wysłano: 04 kwie 2010, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

Witam znalazłem taki rys. techniczny Liebshera
http://www.armbruster-autokrane.de/
PS: Trzeba kliknąć na taki mały dźwig na góże...

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2010, 15:08
Posty: 18
GG: 0
Lokalizacja: !!!PROSZĘ O USUNIECIE MOJEGO KONTA!!!

Liebherr LTM 1500 - wersja starsza :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Liebherr LTM 1400
Obrazek Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2010, 15:40
Posty: 5
GG: 0

LTM 11200 - 9.1 firmy KVN. Obecnie w okolicach środy wielkopolskiej stawia/serwisuje wiatraki.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niestety robione telefonem więc jakość mizerna.
Jakby ktoś chciał więcej zdjęć to prawdopodobnie w pon. będę miał możliwość zrobić.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Miałem okazję go widzieć w marcu i już z daleka robi piorunujące wrażenie, i te ogromne wiatraki wydają się przy nim małe :shock:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 24 kwie 2010, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2009, 14:54
Posty: 9
GG: 6022765
Lokalizacja: Racibórz

IMB Podbeskidzie

Liebherr HS 855

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Liebherr LTM 1200 5.1.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 25 kwie 2010, 20:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

Witam.Ten LTM fajnie się prezentuje biało błękitny. Co do IMB to w Krakowie robią wiadukt na skrzyżowaniu ul. Nowochuckiej i Klimeckego. Narazie stoi tam wieżowy, ale nie od nich. Jak tylko coś podjedzie z IMB to wrzuce foty ;) I swoją drogą to pierwszy raz widze że na środku skrzyżowania stoi żuraw wieżowy... :D

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 26 kwie 2010, 0:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2006, 22:59
Posty: 76
GG: 0
Samochód: MB1223/ kia Carnival
Lokalizacja: W-wa

Cytuj:
LTM 11200 - 9.1 firmy KVN. Obecnie w okolicach środy wielkopolskiej stawia/serwisuje wiatraki.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niestety robione telefonem więc jakość mizerna.
Jakby ktoś chciał więcej zdjęć to prawdopodobnie w pon. będę miał możliwość zrobić.

Pozdrawiam
Przejrzałem teraz te fotki i zastanawia mnie jedno ,po co ludzie z KVN zastosowali konfiguracje z " łamaną kratownicą" zamiast 7sekcyjnego ramienia tym bardziej, że na "łamanej kratownicy" nie podnosi więcej niż na 7 sekcjach przy tej samej wysokości ( wiadomo o co chodzi), a nie ma tu konieczności podnoszenia na dużym promieniu od ośrodka a tym bardziej że wiatrak nie jest wysoki na ponad 100m. Dziwi fakt że wysięgnik 7 tele, przyjezdza na jednej naczepie i jest gotowy do pracy a zastosowana kratownica przynajmniej na 4-5 naczepach + czas na złożenie przeplot lin itd. dziwi mnie to zwłaszcza że wszędzie na zdjęciach, takie wiatraki robił w ustawieniu T7YVEF a nie w dużo bardziej nieekonomicznym T3YV2VEN zainteresowani pewnie wiedzą o co chodzi :lol: Czyżby KVN nie miał w zestawie wersji 7 a tylko 3 i krata.


Post Wysłano: 26 kwie 2010, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

na moje to teleskopem uzyskujesz wysokosc a krata wysieg, ktory bardzo przydaje sie przy obracaniu dlugich elementow. Osiagniecie oprymalnej wysokosci przy duzym wysiegu na samym teleskopie jest niemozliwe bo albo idziesz mocno do gory zeby uzyskac wysokosc i wysieg albo masz wysieg a nie masz wysokosci.
Inna sprawa to taka ze przy dlugich wysiegnikach i duzych wysokosciach powyzej 60m lepiej pracuje sie na kracie bo stawia mniejsze opory powietrza co nie jest bez znaczenia przy takich wiatrakach gdzie wiadomo ze wiatr tam dopisuje.

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 26 kwie 2010, 23:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2006, 22:59
Posty: 76
GG: 0
Samochód: MB1223/ kia Carnival
Lokalizacja: W-wa

Myślę, że na to pytanie odpowiedziała by tylko ekipa z KVN . Może był jakiś kruczek albo coś :roll:
Wiem o czym myślisz, zgoda, jak potrzeba podnieść coś długiego i na dodatek umieścić to na dużym wysięgu( promieniu bo chyba tak to się określa prawidłowo?) i wysokości to łamana krata jest jak najbardziej wskazana. Ale tutaj tele z krótką przedłużką 11200 wystarcza spokojnie. Wiem że całe łopaty wiatraka są montowane na ziemi i podnoszone są w całości, jedynie wykorzystuje się przy takiej operacji pomocnicze drugie zblocze które pomaga w równomiernym podnoszeniu zestawu łopat.(ale to jest standard współczesnych żurawi - dwa bębny z linami na dwa zblocza) W trakcie podnoszenia kompletu łopat wysięgnik tele jest odchylony na tyle , żeby łopaty nie zahaczyły o podstawe żurawia oraz sam wysięgnik, dopiero w momencie gdy są na tyle wysoko że już całość wisi w pionie i jest ustawione w pozycji do zamontowania na słup, wysięgnik zmniejsza promień zwiększając wysokość . Nie ma tu potrzeby dużego promienia -wysięgu i wysokości tak jak np w tym przypadku:
gdzie potrzebny jest duży zasięgu na dodatek na dużej wysokości.:
Obrazek

Według mojej wiedzy 7 sekcyjny wysięgnik 11200 projektowany był głównie, aby szybko móc operować na dużych wysokościach przy stosunkowo długim promieniu , bez potrzeby montowania i transportowania kratownic. Zwłaszcza , że udzwigi przy takim samym promieniu są takie same dla tele 7 i tele 3 z wykorzystaniem kraty.

http://www.hub-4.com/images/news/1577.jpg

Pzdr.


Post Wysłano: 27 kwie 2010, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2010, 15:40
Posty: 5
GG: 0

M_ARCIN - o ile mi wiadomo to KVN nie posiada 7 sekcyjnego teleskopu. Oczywiście mogę się mylić ;) spróbuje się doinformować, ale to raczej szybko nie nastąpi. Chociaż faktycznie zadałeś ciekawe pytanie.


Kolejne kiepskie zdjęcia ;)
tym razem LTM 1500 firmy KRAN Waryło. Już wrócił do pracy ;)
Zdjęcie z Poznania przy budowie Term Maltańskich. Podnoszony dźwigar ~30t.

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 30 kwie 2010, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 10:23
Posty: 34
GG: 2769438
Samochód: Octavia II. FH460
Lokalizacja: Świecie n. Wisłą

[quote="Maryś"]M_ARCIN - o ile mi wiadomo to KVN nie posiada 7 sekcyjnego teleskopu. Oczywiście mogę się mylić ;) spróbuje się doinformować, ale to raczej szybko nie nastąpi. Chociaż faktycznie zadałeś ciekawe pytanie.


Kolejne kiepskie zdjęcia ;)
tym razem LTM 1500 firmy KRAN Waryło. Już wrócił do pracy ;)
Zdjęcie z Poznania przy budowie Term Maltańskich. Podnoszony dźwigar ~30t.

Wcześniej był we Włocławku na terenie Anwilu - budowa wytwórni kwasu tereftalowego :>


Post Wysłano: 04 cze 2010, 12:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2006, 22:59
Posty: 76
GG: 0
Samochód: MB1223/ kia Carnival
Lokalizacja: W-wa

[quote="Maryś"]M_ARCIN - o ile mi wiadomo to KVN nie posiada 7 sekcyjnego teleskopu. Oczywiście mogę się mylić ;) .quote]

troche odgrzewany kotlet... znalazłem zamówienia liebherra na ltm 11200 i faktycznie firm które zamówiły wersje T7Y i T7 jest niewiele ok 1/3 ze wszystkich które mają 11200.
przedstawiam tylko firmy z wesja T7 :
KVN DE Nr.1 73408 - T3
MAN TGA 41.540 mit 8-Achs Semitrailer

KVN DE Nr.2 73418 - T3
MAN TGA 41.540 mit 7-Achs ESGE Semitrailer

Mammoet Schiedam NL 73402 - T7
MB Actros Titan + Nooteboom NLD-70

Mammoet Leuna DE 73403 - T7
MB Actros Titan + Nooteboom NLD-70.

Mammoet UK 73412 T7Y
MB Actros Titan + 8-Achs Nooteboom Semitieflader

Mediaco FR 73409 - T7
Volvo FH 6x4 mit 8-Achs Nooteboom Semittieflader
Scania R highline 6x4 mit 8-Achs Nooteboom Semittieflader

Roxu ES 73404 - T7Y
MAN TGA 41.660 + 5 Achs Traylona dolly

Van Marwijk NL 73401 - T7
DAF FTM 8x4 + Nooteboom 6 Achs teleskopierbarer Ballasttrailer

jeden żuraw KVN na skutek silnego podmuchu wiatru złamał się w marcu:

http://cransite.forumactif.com/les-grue ... e-t334.htm


Post Wysłano: 04 cze 2010, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2007, 16:36
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Iveco Daily 50c15,2008r
Lokalizacja: Zielona Góra

:D Mój pierwszy dźwig i to 300t :D
LTM1350
Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 11 lip 2010, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2010, 15:08
Posty: 18
GG: 0
Lokalizacja: !!!PROSZĘ O USUNIECIE MOJEGO KONTA!!!

Cytuj:
:D Mój pierwszy dźwig i to 300t :D
LTM1350
Bądźmy już profesjonalni i nazywajmy kolosy po imieniu - nie dźwig tylko ŻURAW.

Określenie dźwig pozostawmy dla windy w waszych przepięknych wieżowcach itp...

Ps. Jeżeli to możliwe to proponuje również zmienić nazwę w temacie.



Chłodniejszego tygodnia!


Post Wysłano: 12 lip 2010, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

sokim_photos robisz w Kranie ?

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 14 sie 2010, 19:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2007, 16:36
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Iveco Daily 50c15,2008r
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
Cytuj:
:D Mój pierwszy dźwig i to 300t :D
LTM1350
Bądźmy już profesjonalni i nazywajmy kolosy po imieniu - nie dźwig tylko ŻURAW.

Określenie dźwig pozostawmy dla windy w waszych przepięknych wieżowcach itp...
Dla mnie jak i dla 99% ludności dźwig to dźwig(żuraw)
a winda to winda!(blokowa)
w dzieciństwie krzyczałem do mamy,Mamo Mamo jechałem sam windą i Tato Tato patrz jaki wielki dźwig,a żurawia to ja widziałem na rozlewiskach :D
I lepiej niech tak zostanie po co niszczyć to co pamiętamy z dzieciństwa :D


Post Wysłano: 03 wrz 2010, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Słyszeliście wypadku w Rudzie Śląskiej? Dźwig przez osunięcie się ziemi przewrócił się na zbiorniki z gazem... wiadomo jaki był skutek. Jak mi się uda podejść tam pod płot to zrobie jakieś fotki i coś tutaj wrzuce.

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 13 wrz 2010, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Kilka filmików pokazujących jaki "mały" jest LIEBHERR LTM 11200

http://www.youtube.com/watch?v=MxJaAzxDE7w
http://www.youtube.com/watch?v=BburAFoSCAA
http://www.youtube.com/watch?v=ir9nzgVXUWU

A tutaj transport ramienia tego żurawia.
http://www.youtube.com/watch?v=R7B4gHK9V7A

A widział ktoś z was Terex|Demag CC 8800-1 TWIN o udźwigu 3,527 Ton. :shock:

http://www.customtruckandequipment.com/ ... 0-Twin.jpg


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2010, 14:05
Posty: 1
GG: 9495396
Samochód: trabant 1.3GT

witam,

jeżdże ostatnio troche po dużych budowach i zaczeły mnie interesować wielkie dźwigi:)

mam biuro zaraz przy stadionie śląskim i codziennie rano oglądam tą budowe, teraz robi tam codziennie "wielki pokaz umiejętności" DemaG AC500

super maszynka:)

miałem też okazje widzieć z bliska (stałem pod) takie wielkie gąsienicowe dźwigi kratowe podobno specjalnie je transportowali tam z niemiec, one tylko zakłądały konstrukcje dachu, ale nie doszedłęm jeszcze do tego co to za modele:/

widze ostatnio temat Liebherr LTM 11200 i znalazłem z nim fajny filmik z zakładania śmigieł na wiatrakach:) świetna jest ta maszynka:D

nawet to jest dokładnie ten model firmy MEDIACO który widizałem ktoś wymieniał niedawno:)


oto link:
http://www.dailymotion.pl/video/xcltsz_ ... -dern_tech


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 20 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2228 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: