Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 kwie 2010, 11:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:47
Posty: 2
GG: 0
Samochód: scania 124L 360

witam
1)mamy problem od kilku dni ze scanią 124L 360 po odpowietrzeniu układu paliwowego auto chodzi nie raz 20 min. nieraz 2 godziny następnie występuje nierówna praca silnika i auto gaśnie.Po odkręceniu przewodu na filtrze występuje podciśnienie.
2)auta nie można zgasić.
wymieniono:
-przewód zasilający
-elektrozawór odcinający dopływ paliwa do pompy
-pompkę ręczną
mechanik sprawdził smok jest niby cały
Czytałem o zaworkach zwrotnych w smoku ,że mogą się zacierać ,czy to morze być przyczyna.
jeszcze jeden dziwny objaw -po odłączeniu złącza elektrycznego elektrozaworu odcinającego paliwo auto nie gaśnie, a raczej powinno (po włączeniu kluczykiem napięcie jest na kostce po wył. napięcia nie ma)elektrozawór nowy ,w czasie jazdy występuje chwilowo spadek mocy.
Cz to są objawy uszkodzenia pompy wtryskowej ,czy raczej szukać jeszcze jakichś innych przyczyn
proszę o porady i sugestie


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

W smoku nie ma żadnych zaworków :wink:
Ja jednak radziłbym wyciągnąć smok włożyć pod wodę i podłączyć powietrze może być tak że gdzieś jest nieszczelny ciągnie lewe powietrze i auto gaśnie :wink: W moim f 90 było podobnie jak był na pusto to w miarę szedł jak tylko coś ładunku to auto zapowietrzało się i gasło powodem było to że rurka zasilająca w smoku tam gdzie łączy się z całym korpusem do zakręcania u góry łapała powietrze i też działy się cuda :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 19:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:47
Posty: 2
GG: 0
Samochód: scania 124L 360

Cytuj:
W smoku nie ma żadnych zaworków :wink:
Ja jednak radziłbym wyciągnąć smok włożyć pod wodę i podłączyć powietrze może być tak że gdzieś jest nieszczelny ciągnie lewe powietrze i auto gaśnie :wink: W moim f 90 było podobnie jak był na pusto to w miarę szedł jak tylko coś ładunku to auto zapowietrzało się i gasło powodem było to że rurka zasilająca w smoku tam gdzie łączy się z całym korpusem do zakręcania u góry łapała powietrze i też działy się cuda :wink:
dzięki za posta!
zgadza się w smoku nie ma zaworków zwrotnych ,chyba są w nowszych modelach
dzisiaj została wymieniona jeszcze jedna ręczna pompka paliwowa teraz oryginał tamta miała objawy -brak oporu przy pompowaniu ,wyciek paliwa z pod tłoczyska .
wymieniony został zaworek zwrotny przy elektrozaworze odcinającym paliwo -uszkodzona sprężynka (pękła).
O dziwo można teraz normalnie zgasić auto kluczykiem silnik równo pracuje i nie słabnie,w nocy zostanie zrobione czyszczenie zbiornika paliwa -poczekamy zobaczymy jak to będzie wszystko hulać.


Post Wysłano: 11 kwie 2010, 8:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

tam na końcu smok-a jest takie sitko, często ludzie wymieniają polowe układu paliwowego a wystarczy je wymyć w ropie pod ciśnieniem z całego syfu, zwróć na to uwagę pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: