Co może być przyczyną. Nie tak dawno jak jechaliśmy z faderem do Włoch zaczęło lekko telepać. Później co raz bardziej. Z początku obstawiliśmy że okładziny po powrocie nabite, bębny przetoczone 2 razy i dalej. Opony wymienione na nówki i troszkę mniej szarpie ale tak o 10% mniej. Co może być przyczyną? Wymienić na nowe bębny? Może spotkaliście się z tym?
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Kolego na przodzie bębny wymień na nowe i będzie po kłopocie. Znajomy przerabiał to samo w volvie więc wiem. Ale raczej będziesz musiał okładziny nowe nabijać.
Kolego na przodzie bębny wymień na nowe i będzie po kłopocie. Znajomy przerabiał to samo w volvie więc wiem. Ale raczej będziesz musiał okładziny nowe nabijać.
Problem rozwiązany.
Lewa strona tył okładziny były w miarę a prawa strona hamowała blacha (ale odziwo hamowała bo byliśmy na rolkach) po rozebraniu blacha szczęk była starta do minimum a bęben miał 8 mm różnicy do tego po lewej. Nabiliśmy tył cały i przestało trząść. Także obyło się bez wymiany bębnów.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę