Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 kwie 2010, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:30
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Renault Mascott

Witajcie . Mam problem z Renault Mascott 160 dxi 2006 przejechane 100.000km. Do poniedziałku jeżdził bez awari , a w poniedziałek ciężko zapalił , zaczął trochę dymić na czarno i silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje . Dodatkowo zwększyło się strasznie zużycie paliwa dochodzące do 22 litrów średnie . Po podłączeniu komputera nie stwierdzono usterek tylko ciśnienie na wtryskiwaczach 1 i 4 jest 5.1 mg/H a na 2 i 3 jest-5mg/H . zaproponowano mi regenerację wtrysków tylko dalsi znajomi mają ten sam problem i po wymianie wtrysków problem pozostał. Co mam robić???


Post Wysłano: 27 kwie 2010, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

witam. miałem podobne przypadki..proponuje przed wymianą wtrysków sprawdzić ciśnienie sprężania...czesto w tych motorach dochodzi do uszkodzenia głowicy...i są właśnie takie objawy...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 27 kwie 2010, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2009, 19:55
Posty: 46
GG: 2230320

sprawdz kolego dzialanie zaworu egr i czy masz szczelny uklad turbo - kol ssacy i jeszcze jedno czy stacil moc?????????

_________________
czesci & serwis IVECO
czesci DAF
www.wieniaauto.pl

TEL 600-827-637
GG 2230320


Post Wysłano: 27 kwie 2010, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

zawór egr wyjdzie na komputerze...masz zadane i wykonywane...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 27 kwie 2010, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2010, 23:03
Posty: 25
GG: 0

Witam ja koledzy mialem przypadek jesli chodzi o reno mascotta dxi160 otoz po przejechaniu od nowosci 70 000 tys akurat to bylo 3 miesiace po uplywie dwu letniej gwarancii zaczelo stukac w silniku wiec zaskoczony stukaniem w tak mlodym aucie podpiolem go pod serwisowke ktora nic nie wykazala nie bylo problemow z wtryskami z cisnieniem oleju niby wszystko oki , no w koncu silnik nisan czyli japończyk, jednak po glebszej analizie fakt sie okazal taki ze zatarl sie wal na drugiej korbie i musialem wymieniac wal z korbowodem haha niezle co .totez mnie jesli chodzi o ten typ samochodu juz nic nie potrafi zdziwic i kolego calkiem prawdopodobne jest to ze u ciebie to moze byc czasem glowica .pozdrawiam


Post Wysłano: 28 kwie 2010, 9:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Kolego Marek, tak z ciekawości pytam, pytałeś Renault jak to możliwe żeby się panewka korbowodowa zatarła i co oni na to?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 28 kwie 2010, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:30
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Renault Mascott

Witajcie ponownie . Po wielu rozmowach i waszych sugestiach to ma być uszkodzony ten zawór egr tylko gdzie on się znajduje i czygo sie go łatwo wymontowuje.Dziękuję zapodpowiedż.


Post Wysłano: 29 kwie 2010, 0:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2010, 23:03
Posty: 25
GG: 0

kolego ja to tylko robilem wstawilem tam wal razem z korbowodami od innego silnika bo z tamtym nic sie nie dalo zrobic raz ze byl za bardzo podebrany dwa byl za miekii.a serwis- coz serwis po gwarancii i kicha tak mowil wlasciciel jesli chodzi o ten zawor to jak dobrze pamietam to jest on z lewej strony przykrecony do kolektora ssacego musisz wyjac obudowe filtra i powinienes go tam widziec choc dostep do niego zreszta jak do wszystkiedo przy tym aucie jest kiepski .ale nie spieszyl bym sie z tym bo tak jak kolega tiger918 powiedzial powinno to wyjsc na kompie. A moge jeszcze spytac pod jaki tester go podpinales??


Post Wysłano: 15 maja 2010, 9:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:30
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Renault Mascott

Witajcie
Auto naprawione !!!!
Okazało się , że te silniki Nissana tak mają .
Poszła uszczelka pod głowicą po ok 100 tyś km.
Trzeci i czwarty cylinder dmuchaly do siebie.
Głowica do planowania i nowa uszczelka pod głowicę.
Najgorsze to koszt naprawy z częściami ok 3 tyś zł.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 15 maja 2010, 14:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

czyli standardowo..miejmy nadzieje ze nie ruszyło bloku bo zaraz bedzie replay.

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: