Zdjęcia oficjalne plus modeli testowych
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead, shot with
Canon EOS 5D Mark II at 2010-01-25
By
kornfanhead, shot with
Canon EOS 5D Mark II at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
By
kornfanhead at 2010-01-25
źródła: vicky.in, carsspyphotos.com, onet.pl
Jestem zaskoczony, niedawno pojawiła się ostatni facelifting a tutaj proszę nowa odsłona Mastera. Nie powiem wygląda pożądniej niż poprzednik. Zdecydowanie lepszy wygląd zewnętrzny, który już nie sprawia wrażenia delikatnego francuza, a solidnego samochodu który udźwignie wszystko bez problemu. W środku również jest lepiej. Na wielki plus który da ulgę kierowcom, jest zrezygnowanie z niepraktycznej listwy, która miała chronić przed słońcem, jednocześnie zabierając przestrzeń na schowki. W dodatku jej poczył nie pozwalał na położenie na niej większych przedmiotów. Teraz zamiast tego w górnej części są duże schowki co w głównej mierze pozwoli utrzymać pożądek w kabinie. W wersji bogatszej jak widać na zdjęciach, środkowy schowek będzie zamykany jak było to już w Iveco Turbodaily, i jest świetnym rozwiązaniem. Oprócz tego wysówany z kokpitu pulpit na dokumenty. Czy wygodny, to sprawa dyskusyjna, bo zasłoni on radio, chyba, że ten wyświetlacz nad szybą w środku jest właśnie od radia. W nowym projekcie schowków przewidziano też miejsce gdzie można zainstalować CB. Trochę większe schowki przed środkowym fotleme zdają się ok, wreszcie będzie można swobodnie włożyć tam nawet duży kubek z kawą. Za to te dawne, które miały spełniać tą funkcję, nadal są jak dla mnie symboliczne. Dobry patent z opuszczanym środkowym fotelem w naktórm jest umieszczony uchwyt na którym można zainstalować laptopa. To nowość w dostawczych samochodach, w dodatku pozostała część oparcia może służyć jako praktyczny stolik. Bardzo dobrze, że zabrano się za modyfikację foteli pasażerów które były totalnie niepraktyczne. Teraz zamiast umownego trudnodostępnego schowka pod całym siedziskiem, teraz znajduje się tam pełnowymiarowy pojemnik na większe przedmioty. Co prawda dostępny po zdjęciu siedziska, ale lepsze to niż użeranie się z wzmacniającymi rurkami. Trochę zawalili sprawę schowków w drzwiach, niby jest ich więcej, ale zadajmy sobie pytanie, gdzie teraz włożyć 2,5 litrową butelkę z napojem? Nowy układ zegarów też jest sprawą dyskusyjną. Mi bardziej podobał się poprzedni, który sprawiał, że Masterce bliżej było do ciężarówki niż osobówki, jak teraz. Wolałem większy wyświetlacz komputera niż ten który jest widoczny na fotografiach.
Teraz trochę jak dla mnie wad. Po pierwsze kierownica, może i lepsze niż poprzednio, ale nigdy nie zrozumiem praktyczności trójramiennych kół. Jak to złapać na dole? Sterowanie z ramionach jest wygodne, lecz panel pod kołem jak dotychczas też nie był zły. Co jeszcze? Cały kokpit, choć już prakyczny i tak jego masyw przytłacza. Nie przyciąga tak jak Boxer czy Transit, raczej sprawia wrażenie optymalnej wygody.
Jaki będzie naprawdę nowy Renault Master, przekonamy się niedługo. Miejmy nadzieję, że konstruktorzy popracowali nad zawieszeniem i silnikiem. Chciałbym by już nie było tak topornie z ruszaniem jak do tej pory.
I skoro mamy nowego mastera to tak myślę, że niedługo można się spodziewać nowego Iveco Daily.