Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 cze 2009, 10:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Jedna z nowych Magnumek ;)
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 14 cze 2009, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Moje pierwsze spotkanie z nowym magnum :wink:

Obrazek


Post Wysłano: 17 cze 2009, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

no widzę kolego że złapałeś Magnumkę z moich okolic nawet u tego goscia odrabiałem praktyki sa to bardzo wygodne maszynki naewt siedziałęm w niej pozdro


Post Wysłano: 20 cze 2009, 10:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Również silniki Magnum przeszły małą ''kurację'' przy okazji zbliżajacej się normy E-5:

Aby zapewnić idealne dopasowanie mocy do potrzeb użytkowania, silnik DXi13 jest dostępny w wersjach 440, 480 i 520 KM:

wersja 440 KM: 323 kW (440 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,200 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min
wersja 480 KM: 353 kW (480 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,400 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min
wersja 520 KM: 382 kW (520 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,550 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min

zródło:Renault
Dla mnie robi się to irytujące.Co nowa generacja FH i Magnum to zamiana oznaczeń mocy silnika.Od premiery modelu FH ja już przywykłem do oznakowania silnika 13 litrowego i tak mogłoby już zostać (tylko dalej to rozwijać) a nie powrót do starej formy.Wyjdzie nowe FH i nowe Magnum i producenci znowu pozamieniają oznaczenia bez sensu.Jak się czegoś trzymać to się trzymać do końca.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 29 kwie 2010, 11:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Obrazek


Post Wysłano: 09 maja 2010, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2010, 12:56
Posty: 14
GG: 6622446
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

U wujka na bazie ; d
Obrazek


Post Wysłano: 08 lut 2011, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2010, 19:18
Posty: 26
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawada

Mojego autorstwa.

Obrazek

_________________
Moja Fotogaleria viewtopic.php?f=7&t=28624


Post Wysłano: 08 lut 2011, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2009, 17:59
Posty: 147
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR

To jest stara magnumka z przełożonym przodem ;]


Post Wysłano: 09 lut 2011, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2010, 19:18
Posty: 26
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawada

Kurde a już myslałem że udało mi sie upolowac nowa magnumke.:(

_________________
Moja Fotogaleria viewtopic.php?f=7&t=28624


Post Wysłano: 18 mar 2011, 18:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2006, 20:01
Posty: 300

Cytuj:
Kurde a już myslałem że udało mi sie upolowac nowa magnumke.:(
Niestety to stary model, jak wspomnial Czak. Widać jeszcze kawałek osłony za kabiną między osiami (tam chyba są akumulatory)

Ehhh, podpiąć taką Magnumkę pod chłodnie, umowe o prace, i 5 z przodu na kazdej wypłacie.... rozmarzyłem się :D :D

Moje serce skradła Magnumka :) :wink:


Post Wysłano: 18 mar 2011, 20:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

Obrazek

źródło: fotogaleria lub zdjęcia ze zlotu któregoś z użytkowników wagicięzkiej - fotka znaleziona na dysku.

Swoją drogą ładne autko.
Widziałem raz na żywo. Chyba pod cysterką lata.. Ale nie jestem pewien. Nie pamiętam. :evil:

_________________
ford transit/volvo fh.


Post Wysłano: 19 mar 2011, 12:18
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Rzeczywiście ta magnumka bardzo fajnie wygląda.Ciekawe czy te malowanie to sam właściciel wymyślił czy to Renault miało takie malowanie reklamując Cape to Cape?


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2009, 13:54
Posty: 10
Samochód: Magnum
Lokalizacja: Piaseczno

Cytuj:
Rzeczywiście ta magnumka bardzo fajnie wygląda.Ciekawe czy te malowanie to sam właściciel wymyślił czy to Renault miało takie malowanie reklamując Cape to Cape?
Na tej Magnumce jest folia i do tego strasznie odchodzi .Renault wypuściło parę sztuk takich Magnumek w związku z Cape to Cape . Magnumka lata pod firanką .

A teraz fotka Magnumki taty :

Obrazek


Post Wysłano: 18 kwie 2011, 9:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Nowa limitowana Renatka:
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... imite.html

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 05 maja 2011, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Z tej samej serii wyszły także siostrzyczki Magnum'ki - Premium. Jak dla mnie, przynajmniej na zdjęciach wyglądają strasznie. Może w połączeniu ze zbliżoną kolorystycznie naczepą będzie to wyglądało lepiej... Mam tylko nadzieję, że moja firma, pomimo zamiłowania do tej marki, nie pokusi się o taki prezent na zbliżającą się rocznicę istnienia firmy ;)


Post Wysłano: 07 maja 2011, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Renault Magnum które miałem okazje prowadzic. Nówka salonówka :D
Pakiet Privilège (seryjnie)
Zapewnia wysoki poziom wykończenia Renault Magnum :
Automatyczna klimatyzacja
Elektrycznie otwierany dach
Kierownica w wersji Luxe
Komfortowe, dobrze wyprofilowane siedzenie kierowcy
Radioodtwarzacz CD
Gniazdo 12 V + 24 V
Niezależne ogrzewanie kabiny typu powietrze/powietrze
Instalacja do podłączenia telefonu
Pilot radia
Zdalnie sterowany centralny zamek i wyłącznik główny.
Moc wersji 480 KM :
353 kW w przedziale od 1400 do 1900 obr/min
Moment obrotowy : 2400 Nm w przedziale od 1030 do 1400 obr/min

Z zewnatrz wygladała tak. Jak widzicie niczym szczególnie sie nie wyróżnia. Brak osłon bocznych:
Obrazek Obrazek

Przejdźmy do środka:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Mam jeszcze filmik 360 stopni w kabinie. Jak bedziecie chcieli to zamieszcze 8)
Jesli pozwolicie ocenie to auto.
Jednym słowem: TANDETA. Powiem wam tak: wszystko fajnie wyglada. Jak byłem młody zawsze marzyłem zeby prowadzic ten "statek", lecz teraz juz za nim tak nie tesknie.
Niewiem komu moze odpowiadac ten samochód. Dla pojedynczej obsady jeszcze rozumiem, ale dla dwóch osob podróż moze okazac sie mecząca. Głowna bolączką Magnum jest ilosc smiesznych schowków. Nawet butli nie ma gdzie schowac. Nad szyba mamy jedna duza półke i 3 małe schowki. Wkladamy kilka podkoszulel, albo dwie pary spodni i juz pełne. Pod siedzeniem pasażera jest kolejny schowek. Była tam gaśnica, apteczka, ale mysle ze talerze, garnek zmieszcza sie. Mamy jeszcze jeden schowek pod fotelem za pasażerem. Wydawał sie głeboki, ale jak odchyliłem siatke, kopara mi opadła. Cóz, nie grzeszy wielkościa. W tej wersji wyposażenia była tez lodówka. Niestety, jesli mamy rozlożony stolik, musimy go złożyc, aby wyjaść cos wiekszego z lodówki. Nawet Francuzi nie dali żadnych drzwiczek do szafy :D Czasami wykończenie kabiny "kuleje". Tu na zdjeciach tego nie widac.Mamy jeszcze rodem z Volva połke pod sufitem. Do deski nie mam zastrzeżeń. Wszystko wydaje sie byc na miejscu. Oczywiscie fotel pasażera obrotowy.
Co do jazdy. Jechałem tym ciagnikiem okolo 130 km. Skrzynia automatyczna - bez zastrzeżen (trzeba ja sprawdzic pod obciązeniem). Czasami przyspieszajac mozna odczuc lekkie wibracje.
W tej firmie w której bedzie jezdzic przychodza 4 nowe ciągniki. Wszystkie oczywiscie Renault Magnum. Sa jeszcze Dafy xf105 z motorami 460 km. I powiem wam tyle. Na tej samej trasie Renault Magnum potrafi spalic nawet 8 litrów wiecej od Dafa. Teraz najsmieszniejsze: zaden kierowca niechce sie przesiasc z Dafa SC 460 na Magnume. Norme spalin ciezej im wykrecic, pozatym zagospodarowanie Magnumki nie kazdemu odpowiada. Wiekszosc chce miec wygodne łózko, a pod nim głebokie schowki m.in na żywność.


Post Wysłano: 08 maja 2011, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Nowe Magnum przez podniesienie dachu nabrało uroku, ale jeśli jest z tymi schowkami tak jak mówisz to lipa, bo myślałem, że są dość spore, a tu niemiłe zaskoczenie. Bądź co bądź, trzeba przyznać, że zagospodarowali przednią ścianę i wykorzystali to zbędne "powietrze" przez co zrobiło się przyjemniej niż w poprzedniczkach, tak samo jak na tylnej nad łóżkiem. Wreszcie jakieś porządne oświetlenie i "burdelówki" rodem z Dafa.
W Salonce jest o tyle dobrze, że górne łóżko jest "normalne", a nie "hamak" tak jak w zwykłej...
Przez 10 lat jak nie więcej nie zmieniło się, ani trochę sterowanie nawiewami i umieszczenie tachografu... Teraz spokojnie mogliby umieścić go nad głową kierowcy (be są kieszenie DIN), a nie w jakiejś dziupli... Natomiast do nawiewów zastosować climatronic taki jak w Lagunie np.
Kolejnym mankamentem jest wchodzenie do kabiny, zimą ręce brudne, ale tego się już nie uniknie.
W każdym razie auto same w sobie nie jest złe, podzespoły Volvo i niska cena przyciągają 8) W każdym znajdziemy jakieś mankamenty, w Scanii, dolne łóżko dziwne w kilku częściach łamane, do jazdy trzeba go "składać", a do spania trzeba kłaść oparcie, żeby rozłożyć. W Manie zaś wystająca lodówka :wink:

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 09 maja 2011, 12:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

To Renault kosztowało "podobno" 64 tys euro.Czyli raczej niedużo. Nawet za 4 ciagniki Renault nie dało czapek, lub kurtek :x
Nastepnego dnia pojechałem po nowego Dafa XF105 410km SC (wersja podstawowa "golas"). Miał zamontowany dodatkowo "kipper" - kosztował 65 tys euro. Od Dafa kierowca dostał: kurtke, czapke, bryloczki, dywaniki gumowe, smycz.
Umieszczenie tachografu nie jest wygodne. Mogli go przeniesc nad szybe, a tam dac jakas półeczke 8)


Post Wysłano: 10 maja 2011, 9:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo

Witam, postanowiłem dorzucić kilka słów do wypowiedzi kolegi chichita. Otóż już po twoim avatarze widzę że ciągnie Cie w stronę dafa i szanuję to, ile samochodów tyle opinii, ale co do magnumki i xf105 to pierwsze słyszę o takiej różnicy w spalaniach, gdyby była tak diametralna to zwyczajnie nikt by magnum nie kupował. Aczkolwiek nowe xf105 po przejęciu dafa przez amerykańskiego paccara baaardzo ucierpiały na jakości. Co do cen wszystkie auta są porównywalne i są to bardzo indywidualne kwestie. Kwestia upominków od dealera dla kierowców w dużej mierze zależy od handlowca, mają oni wolna rękę w tej sprawie i podejrzewam że ten chciał po prostu przyoszczędzić, niestety krzywdząc wizerunek marki w oczach kierowcy:/ Co do łóżka i schowków pod nim, jechałeś kolego magnum w wersji salonka, w kabinie clasic jest duża, wygodna jednoczęściowa leżanka, z dużymi schowkami pod nią i troszkę innym zagospodarowaniem przestrzeni. Co do różnic miedzy salonką a clasikiem jedna i druga ma swoich zwolenników- jak już pisałem ile aut, tyle opinii. Pozdrawiam :D


Post Wysłano: 11 maja 2011, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2011, 10:01
Posty: 23
GG: 0

Witam, to ja tez cos doloże ;) od paru tyg jezdze ( w podwójnej obsadzie ) magnumka z 2008 roku silnik 460 dxi euro5 w automacie wersja privilege ale bez salonki. Jezdzilem już różnymi autami min Mercedesem actrosem mp I i mp II, Dafem xf 105.460 automat i manual oba w SpaceCab, Volvem 2006 rok 420 koni manual Globtrotter i paroma innymi ale te najlepiej poznałem ;) i mam jakies odniesienie co do nowej magnumki wiec: ilosc schowkow i przestrzeni w kabinie wystarczajaca na 2 osoby ze sporym zapasem pod łóżkiem, jak widac na zdjeciach miesci sie naprawde sporo (sory za bałagan ale dopiero sie wprowadzalem i te zupki to tak na wszelki wypadek a nie ze jem to nacodzien ;) fajnym rozwiazaniem jest szafa przy fotelu pasazera oraz bardzo pojemny schowek z roleta nad szyba wchodzi tam laptop bez problemu ;) oraz schowek lotniczy który zmiesci małego chińczyka ;) pozostałe 3 schowki nad szyba w zupelnosci nam wystarczaja zeby schowac swoje rzeczy. Srednim rozwiazaniem jest wysuwany stolik nad lodówka ponieważ wtedy nie mozna nic wyjac z tejze lodowki;/ Co do wsiadania faktycznie rece brudne i wymaga to przyzwyczajenia ale mi przyszlo to naprawde szybko. A teraz czas na silnik i skrzynie otoz jezdzimy w okolice szwajcarskiej granicy na A81 z tonazem od ok 1 tony w exporcie do zazwyczaj 3-4 ton (puste palety) na powrocie nieraz wiecej jak narazie 16 ton na powrocie i tej relacji pali auto od 25 do 27 litrów na 100km wiec wynik calkiem niezly zwazywszy ze lecimy zlodzi przez gubinek landowka do A15 i pozniej A4 i A 72 itd wiec raczej gorki ktorych oczywiscie auto nie odczuwa ale spalanie automatycznie rosnie ;) co do skrzyni nie ma co sie doczepic zmienia plynnie biegi nieraz przeskakuje o 1 lub 1.5 w gore, ruszanie takze plynne bez szarpniec co niestety w dafie jest norma jak takze podbijanie obrotow przed zwolnieniem sprzegla ;/ ogolnie ranking aut ktorymi jezdzilem biorac pod uwage wygode jazdy odpoczynku jak i napedu wyglada tak :
1: Magnum - Actros z przewaga jednak na Actrosa w EPS a nie w automacie ale raczej minimalna
2: Daf manual
długo nic ;) i po drodze pewno jakies inne jeszcze ktorymi krotko jezdzilem ;)
3: Volvo to auto nie ma zbyt wielu mocnych stron sory ;/
pora na fotki
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Ostatnio zmieniony 11 maja 2011, 13:38 przez bartektrucker, łącznie zmieniany 2 razy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: