Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 11 z 19 [ Posty: 363 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1319 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 maja 2010, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Ładunek był zabezpieczony prawidłowo, koło strzeliło podczas zakrętu na pewno... Winy kierowcy żadnej.

Chyba nie zdajecie sobie sprawy, że nawet po dociśnięciu prętów do ściany przedniej, odpowiednim zamocowaniu łańcuchami i pasami, po gwałtownym hamowaniu potrafią przesunąć przednią ścianę...

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Post Wysłano: 09 maja 2010, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

no dlatego kolegę pytałem
ale on chyba sobie nie zdaje sprawy z sił które mogą działać
na ładunek podczas wypadku

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 09 maja 2010, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

A ja wam nadal tłumacze, że tego typu łądunku się nigdy dobrze nie dociśnie. Zawsze się zluzują pasy :/

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 10 maja 2010, 12:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2007, 16:24
Posty: 32
Lokalizacja: DW

Cytuj:
Ładunek był zabezpieczony prawidłowo, koło strzeliło podczas zakrętu na pewno... Winy kierowcy żadnej.
:lol: :lol: :lol:
Cytuj:
no dlatego kolegę pytałem
ale on chyba sobie nie zdaje sprawy z sił które mogą działać
na ładunek podczas wypadku
Chłopie podczas hamowania normalnego tj. hamulcami czy takiego jak tu omawiamy działają podobne siły. Gdyby nie kabina oraz grunt z elementami brukowanymi to te pręty wystrzeliłyby na 20 metrów albo i więcej. Ciekawe wtedy gdzie taki pocisk w postaci 20T prętów by się zatrzymał :twisted:
Cytuj:
Chyba nie zdajecie sobie sprawy, że nawet po dociśnięciu prętów do ściany przedniej, odpowiednim zamocowaniu łańcuchami i pasami, po gwałtownym hamowaniu potrafią przesunąć przednią ścianę...


Zależy od długości prętów jak są krótkie (nie w tym przypadku) stawia się na środku żeby obciążyć równomiernie wszystkie osie i jedzie na wydrę, uda się albo nie.


Post Wysłano: 10 maja 2010, 14:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Ja jedziłem w wieku 19 lat i potrafiłem dobrze zabezpieczyć ładunek. Niestyty przy tych prętach nie jest to za wesołe. Dociągniesz pasy na maxa i po przejechaniu 100km wszystko luźne. Trzeba dociągać. I tak w ciągu kursu na Niemcy z 5x :/
A to ciekawe. Ja również miałem okazje wozić drut zbrojeniowy niejednokrotnie z Niemiec do Włoch i z Francji do Belgii. Na przód szły palety, żeby zasztauować ładunek do ściany przedniej i tym samym nie przekroczyć nacisku na oś napędową. Maty pomiędzy przekładki i zwoje i dobrze rozłożony i spięty ładunek nie miał prawa drgnąć. Na odcinku ok. 2 tyś km ani razu nie dociągałem pasów i po zajechaniu na miejsce mocowania były nienaruszone.

Cytuj:
i jedzie na wydrę, uda się albo nie.

To nie teleturniej. :idea:


Post Wysłano: 10 maja 2010, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Cytuj:
A to ciekawe. Ja również miałem okazje wozić drut zbrojeniowy niejednokrotnie z Niemiec do Włoch i z Francji do Belgii.
Tam jest inaczej. Spróbój załadować to w Polsce. Pojedziesz na Zawiercie czy Ostrowiec, pieprzną ci na naczepe i rób co chcesz. Może łaskawie ci suwnicowy przesunie jak mu browara dasz. Ot takie polskie realia...
Cytuj:
Na przód szły palety, żeby zasztauować ładunek do ściany przedniej i tym samym nie przekroczyć nacisku na oś napędową. Maty pomiędzy przekładki i zwoje i dobrze rozłożony i spięty ładunek nie miał prawa drgnąć.
Trzeba mieć palety... Reszta... j/w

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 11 maja 2010, 8:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze

Leszek ma racje w Ostrowcu jak się ładowaliśmy prętami na Niemcy,trzeba było z 4-5 razy dociągać pasy i jeszcze wystawały po za naczepę:

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Post Wysłano: 11 lis 2010, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Post Wysłano: 11 lis 2010, 19:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Wow, na Facebooku moja fotka nawet się znalazła :D


Post Wysłano: 13 lis 2010, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Cytuj:
Na przód szły palety, żeby zasztauować ładunek do ściany przedniej i tym samym nie przekroczyć nacisku na oś napędową. Maty pomiędzy przekładki i zwoje i dobrze rozłożony i spięty ładunek nie miał prawa drgnąć. Na odcinku ok. 2 tyś km ani razu nie dociągałem pasów i po zajechaniu na miejsce mocowania były nienaruszone.
Dokładnie tak. Maty muszą być inaczej na gołym drewnie się ślizga.
Cytuj:
Pojedziesz na Zawiercie czy Ostrowiec, pieprzną ci na naczepe i rób co chcesz. Może łaskawie ci suwnicowy przesunie jak mu browara dasz. Ot takie polskie realia...
Nigdy nie jest tak, że po wjeździe na hutę od razu wjazd na halę i załadunek... Stojąc w kolejce, czy po wjeździe na halę, masz czas na przygotowanie się do załadunku. Rozkładasz przekładki, dajesz maty antypoślizgowe (o ile takowe posiadasz, a jak nie to twój problem) i po sprawie.
A co do zabezpieczania ładunku to najlepsze są łańcuchy, ale jeśli ich niema to trzeba się męczyć z minimum 15 pasami. A tak zapinasz 5-6 łańcuchów i już, a łańcuch się tak nie luzuje jak pas.
Obrazek
Tu są profile, ale drut też można tak spinać. Na 21m ładunku jest 6 łańcuchów i na trasie Dąbrowa Górnicza - Gent, żaden się nie poluźni. A na zwykłej naczepie gdzie jest 14m drutu, dając 6 łańcuchów to wg. mnie aż świat.

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 13 lis 2010, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Cytuj:
Wow, na Facebooku moja fotka nawet się znalazła :D
Dokładnie, troszkę bez pozwolenia, ale było bardzo ładne ;). Dzięki!

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Post Wysłano: 17 lis 2010, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

2letnie naczepy na allegro do sprzedania?jakiś mały kryzys do firmy wszedł?

_________________
Rogo Logistic


Post Wysłano: 18 lis 2010, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lis 2008, 20:36
Posty: 29
GG: 0
Lokalizacja: WSZ

Może jakaś wymiana albo coś... odrazu kryzys musi być

PS: A ja mam pytanko, czy jest w Mag-Trans 'ie możliwość pracy bez doświadczenia?

_________________
Za kółkiem wsiadam, włączam gaz, 40 ton wytaczam znów na szose...

Volvo FH12 + Kogel Maxx


Post Wysłano: 20 lis 2010, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
2letnie naczepy na allegro do sprzedania?jakiś mały kryzys do firmy wszedł?
Jeżeli dobrze pamiętam, to i Many 2 lub 3 letnie też są do sprzedaży.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 12 gru 2010, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Już oficjalnie można powiedzieć, kontrakty na nowe auta zostały właśnie podpisane :).

Pod spodem są linki do strony i FanPage'u na Facebook. Niedługo tam napiszemy co będzie zamówione. Zapraszam :).

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Post Wysłano: 12 gru 2010, 18:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Co do sprawy zabezpieczania drutów.

Podkładki drewniane to podstawa. Druga sprawa w Polsce jako tako nie jest dokładnie sprecyzowany sposób zabezpieczania ładunku. Wystarczy przejechać się do DE, pierwsza lepsza kontrola BAG i nagle wszyscy potrafią mocować ładunki. 3 pasy na odciąg na lewo, 3 na prawo, plus jeden "hamujący" przed przesunięciem w ścianę z odpowiednią matą lub paletą ustawioną na sztorc. Takim opasaniem jak na zdjęciu możecie mieć z 20 pasów i tak nie będzie tak jak ma być( wg prawa).
Druga sprawa to taka, że drut żebrowany aby się przesunął do przodu musi na niego zadziałać bardzo duża siła, lub też być bardzo ślisko na powierzchni ładunkowej (brak przekładek, drut prosto na płyty kładziony, platforma odkryta, po deszczu, ble ble ble). W rzeczywistości po "opasaniu" 6 pasami żadnemu z jakim miałem do czynienia nic się nie przesunęło. Oczywiśćie pasy sprawdzane, ponownie dociągane i cały ładunek dosunięty do przedniej ściany, co jakby nie bylo zabezpiecza przed pierwotnym przesunięciem. Jeśli mamy go około metr od ściany, ma on wystarczająco miejsca żeby nabrać energii i ze ściany zrobić atrape.
pozdrawiam


Post Wysłano: 12 gru 2010, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2007, 16:24
Posty: 32
Lokalizacja: DW

O tych nieszczęsnych drutach napisano już całkiem sporo, dla dociekliwych polecam niemieckie normy branżowe VDO, nr nie pamiętam.
Są bardzo ładne zdjęcia i opisy jak zabezpieczyć poszczególne rodzaje ładunków. Nasi przewoznicy oszczędzają na autostradach to o zakupie publikacji i szkoleniach można zapomnieć. Finał tego całego zdarzenia jest taki że świętokrzyskie krokodyle mają materiał poglądowy dla kursantów na kwalifikację wstępną :lol: Kiedy ja byłem na kursie na przewóz rzeczy hitem było zdjęcie rury kilkunastometrowej o średnicy dwóch metrów która przebiła na wylot ścianę czołową naczepy i kabiną niebieskiego Mana F2000, nastąpiło to w momencie hamowania, gdy mańkowi wyskoczył na krzyżówce autobus. Sam też swojego czasu woziłem rury z huty Częstochowa na zagłębie Rurhy.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 05 lut 2011, 19:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Witam,

już w poniedziałek pierwszy odbiór nowych aut. Na Naszej giełdzie zamieściliśmy pojazdy do sprzedaży, łatwo natrafić na dobry pojazd, w dobrej cenie :wink: .

:arrow: GIEŁDA MAGTRANS - http://www.magtrans.eu/index.php/gielda

:arrow: Przypominam o Facebooku (aktualności na bieżąco, zdjęcia z powrotów aut na plac itp.) - http://www.facebook.com/Magtrans


W poniedziałek odbieramy 7 sztuk Renault Magnum 480DXi, a już pod koniec lutego ;)?
Inna marka w zdecydowanie kilkakrotnie większej ilości. Zdjęcia z odbioru umieścimy w poniedziałek na Facebook :)

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Post Wysłano: 05 lut 2011, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

A co robi moje zdjęcie w "giełdzie"?

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 19 [ Posty: 363 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1319 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: