Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 maja 2010, 12:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 18:17
Posty: 10
GG: 0
Samochód: volvo,renault

Witam
Mam duży problem z volvo fh16 520 2000r. Samochód nie chodzi na trzecim cylindrze. Po odkręceniu przewodu od wtryskiwacza na tym cylindrze nie wychodziło paliwo. Na blacie nic się nie wyświetla, nie ma żadnych błędów. Dodam jeszcze że w samochodzie najprawdopodobniej założony jest chip tuning. Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.


Post Wysłano: 09 maja 2010, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Jeżeli był robiony chip to na początek musisz podpiąć auto pod komputer inaczej do tego nie dojdziesz, wystarczy że mapa została źle wgrana i sterownik będzie blokował itd.

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 11 maja 2010, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Cytuj:
Witam
Mam duży problem z volvo fh16 520 2000r.
FH12 jest na pompowtryskiwaczach, a FH16 na zwykłej pompie ( bo tego nie pamiętam)? A jeśli jest zwykła pompa bez elektroniki to jak ją czipowano? Może w pompie jedna sekcja się zatarła lub coś koło tego.


Post Wysłano: 12 maja 2010, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Z tego co mi się wydaje to wszystkie Volva FH są na pompowtryskach...

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 13 maja 2010, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

No byly tez takie na pompach i z oddzielnymi glowicami na kazdy cylinder :)
Silnik na pompie tez mozna zchipowac, o ile nie jest to pompa sterowana linka tylko z tzw EDC. Ale czy pompa na lince czy z EDC to nie ma mozliwosci wysterowania kazdego wtrysku osobno - wszystkie podaja rowno.
Trzeba by sprawdzic zaworek odcinajacy na wylocie z sekcji pompy, tylko ze jednak jakies male cisnienie powinno byc.


Post Wysłano: 13 maja 2010, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

W takim razie jeśli jest na zwykłej pompie to mogła paść sekcja danego wtrysku (pompa do roboty) i nie podaje na ten baniak paliwa, i dlatego nie pali...

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: