Witam
Mam duży problem z volvo fh16 520 2000r. Samochód nie chodzi na trzecim cylindrze. Po odkręceniu przewodu od wtryskiwacza na tym cylindrze nie wychodziło paliwo. Na blacie nic się nie wyświetla, nie ma żadnych błędów. Dodam jeszcze że w samochodzie najprawdopodobniej założony jest chip tuning. Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.
Jeżeli był robiony chip to na początek musisz podpiąć auto pod komputer inaczej do tego nie dojdziesz, wystarczy że mapa została źle wgrana i sterownik będzie blokował itd.
FH12 jest na pompowtryskiwaczach, a FH16 na zwykłej pompie ( bo tego nie pamiętam)? A jeśli jest zwykła pompa bez elektroniki to jak ją czipowano? Może w pompie jedna sekcja się zatarła lub coś koło tego.
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
No byly tez takie na pompach i z oddzielnymi glowicami na kazdy cylinder
Silnik na pompie tez mozna zchipowac, o ile nie jest to pompa sterowana linka tylko z tzw EDC. Ale czy pompa na lince czy z EDC to nie ma mozliwosci wysterowania kazdego wtrysku osobno - wszystkie podaja rowno.
Trzeba by sprawdzic zaworek odcinajacy na wylocie z sekcji pompy, tylko ze jednak jakies male cisnienie powinno byc.
Rejestracja:11 maja 2008, 11:11 Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie
W takim razie jeśli jest na zwykłej pompie to mogła paść sekcja danego wtrysku (pompa do roboty) i nie podaje na ten baniak paliwa, i dlatego nie pali...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę