Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
problem z magnumką 440 E-tech 2004 r.E-3. Z ładunkiem pali ok 40 -45 na pusto ok 30. Końcówki wtrysku wymienione, komputer błędów brak turbinę słychać. Druga taka sama poli ok 32 cały czas z ładunkiem. Może ktoś przerabiał taki problem bo już mi brak pomysłów. Opornik na czujniku ciśnienia doładowania już założyłem bez efektu. Auto nie dojone. Pomocy!
jak masz dwie takie same a czujnik ciśnienia doładowania pokazuje dobrze i intercooler nie jest dziurawy to proponuje zamienić sterowniki silnika i i wtedy sprawdzić spalanie...to co można zrobić od strony elektrycznej...a czy silnik pracuje równo? w tych magnumkach nie wymienia się samych końcówek tylko razem z przekładkami...a zawory z mechanicznych rzeczy regulowane były? a ile wychodzi z infomaxa?
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Kolego tiger918 właśnie bardzo liczyłem na Twoją pomoc. Końcówki były wymieniane w Boschu więc chyba oni o takich rzeczach wiedzą. Silniczek pracuje równiutko, ma przejechane 714 tys. mam ją od 500. tys. i zawory nie były regulowane. Zauważyłem tylko, że kierowca który nią jeździł coś kombinował z przewodem z zaplombowaną kostką pod deską, ( dwa przewody ) podejrzewam że jest to coś związane z tacho ale nie wiem czy je mostkował czy co z nimi robił. Czy ewentualnie od tego mogło coż się stać z komputerem? Jeżeli możesz przesłać mi wiadomość z nr tel. będe wdzięczny.
telefon masz w moim profilu..kostka nie ma nic do tego...jeżeli chodzi o boscha to nie sądze ale mam nadzieje ze się myle..aha zawory co 300tyś jak dobrze pamiętam...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Ok sprawdze zawory a spalanie wychodzi z komputera pokładowego i praktycznie pokrywa się z tym co leje do zbiornika. Ana wg. komputera przy przyspieszaniu potrafi pokazać chwilowe zużycie ok 250 - 300 l. na tempomacie przy 85 na godz. pustym zestawem chwilowe zużycie schodzi nawet do 25-26 l na rownej drodze więc wynika z tego że ona żre to paliwo przy rozpędzaniu. Wczoraj traska tylka 180 km. praktycznie bez ładunku i spalanie wyszło 38 l. przy takich cenach paliwa lepiej że ona wcale nie jeździ mniejsze straty
Kolego,każdy samochód pali więcej przy rozpędzaniu,ale z tymi litrami co podajesz,to dużo za dużo.Sprawdz uszczelki na kolektorze wydechowym,czy czasem nie są wydmuchane.Nie wiem na ile jest to mit a na ile prawda,w każdym bądz razie jak by były wydmuchane,to nie zaszkodzi wymienić.http://www.motoallegro.pl/item102621367 ... _nowe.html
Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 11:39 przez M.Radomiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Uszczelki wyglądają na ok nie widać że gdzieś dmucha spalinami. Czytałem już o tych uszczelkach więc na początku to sprawdziłem. teraz to już brak mi pomysłu choć nie jestem nowicjuszem. Zmierzę jeszcze ciśnienie doładowania manometrem tylko najpierw będe musiał poprosić Tigera 918 o dane bo nie wiadomo skąd je wziąć. Może czujnik na kolektorze przekłamuje. O wynikach oczywiście napisze.
należało by więc podłączyć komputer i się tym przejechać i zobaczyć co się dzieje z czujnikami...podłączając manometr sprawdzisz czy jest ciśnienie ale nie sprawdzisz czy dobrze pokazuje czujnik...ostatnio jeździłem załadowanym zestawem to jakieś 2,2..2.3 bar przy rozpędzaniu oczywiście..dużo jest uzależnione ile załadowany ale tak lekko ponad 2 jest oki.
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Dzięki tiger 918 w poniedziałek jade w traskę to podłącze texe i zobacze jakie wartości pokaże. Paliwo z lotosa ale ta druga magnumka też tam tankuje i pali dużo dużo mniej.
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
No i okazało się że doładowanie jest ok. przy przyspieszaniu komp pokazuje ponad 2 bary momentami dochodzi nawet do 2.8 bara. w czasie normalnej jazdy ok 1,3 -1,6 bara. Chyba zostało mi jeszcze wyregulować luz na zaworach i to wszystko ba nie mam już pomysłów. No chyba, że ktoś mi jeszcze coś podpowie bo spalanie nadel dużo za duże. No jak by jeszcze tego było mało to usiałem jechać naprawić tacho -szufladke. Okazało się że taki maleńki słupek na którym jest plastyk który obraca tarczką był ułamany no i w końcu zablokował zegar. Naprawa to tylko wymiana szufladki jeszcze rysik jakieś kółeczko i rachunek na 850 zł bez legalizacji jak się patrzy. Czekam na jakieś jeszcze pomysły odnośnie tego spalania.
Kolego może mechanikiem to ja nie jestem i jeszcze się za dobrze nie znam na sprawach mechanicznych ,ale mój ojciec ostatnio miał problem ze spalaniem w manie TGA,otóż spalanie wzrosło nawet o 4 litry a to za sprawą walnientej WISKOZY,ciągle po odpaleniu silnika wyła i na setę nawet 40 spalał,wiskoza została wymieniona i spalanie zeszło na 35/36 L /100 więc to może być to ale nie koniecznie.Mam nadzieje że choć trochę pomogłem o ile mam rację
uszkodzona wiskoza jest przyczyną zwiększonego spalania lecz wyświetla się błąd jak coś jest nie tak i oczywiście słychać to...co do magnumki kolego jeżeli możesz i masz taką możliwość to zamień sterownik silnika z innej magnumki z tych lat i sprawdź efekty...nie musisz nic programować poprostu wypinasz stary a wpinasz nowy...na każdym zapali tyle ze najlepiej jakby oba auta miały takie same wyposażenie..chodzi mi o skrzynie automat i retarder, hamulec zaworowy. poza tym mam rozumieć ze moc ma tyle ze pali dużo?
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Kolego tiger918 moc ma. wisko jest ok ponieważ początkowo słychać po odpaleniu że wentylator dmucha mocniej jednak po krótkiej chwili się uspokaja. Mam magnumke z 2003 r. tylko bez retardera i czy ewentualnie z takiej moge podłożyć komputer ? acha miałbym możliwość pożyczyć komputer od takiego silnika ale jeden z automatem a druga z 2001 r. ale z tego co piszesz one nie zagrają prawda? Acha a co z immobilajzerem przelożyć kość z kluczyka ? Pozdrawiam!!!
Żadnych kości nie przekładasz tylko dwie kostki odpinasz i zapinasz...z automatu dlatego nie radze bo błąd się będzie wyświetlał ze nie widzi sterownika skrzyni..oczywiście poza błędem wszystko będzie działać i silnik będzie pracował..z tego co pamiętam jeżeli przełożysz z samochodu z retarderem do samochodu bez niego też może wyświetlać się błąd ze go nie widzi jednak także nie ma to wpływu na jazdę i nie ma żadnych ograniczeń w mocy itd. jeżeli kupujesz sterownik i już wiesz ze będzie chodził na stałe w twoim aucie to porostu programujesz je pod swoje auto i wtedy nie ma to znaczenia co miało auto wcześniej. ważne jest tylko to ze sterowniki muszą być od e-techa euro 3 bo wychodziły euro 2 jeszcze na starych lampach i od tego do twojego nie będzie pasować chociaż z wyglądu jest taki sam.
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Ok. Dzięki kolego tiger918 spróbuje w najbliższym czasie z tymi strownikami sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie. A tak przy okazji możesz mnie oświecić do czego jest ta zapląbowana kostka z dwoma przewodami pod "telewizorkiem" Acha podpowiedz mi jeszcze proszę gdzie najlepiej na początek szukać błędu jeżeli nie włącza się klimatyzacja gaz jest a przycisk zaświeca ale tylko w momencie jak go przytrzymasz, i jakoś nie bardzo reguluje temperature wewnątrz albo grzeje za mocno albo słabo i wcale brak tych wartości pośrednich np. 22 stopnie. Wtyczka na sterowniku jest już usunięta dolutowane przewody bezpośrednio bo już raz tu był problem ale po podlutowaniu przez rok wszystko był ok, aż do teraz. Pozdrawiam!!!!!!!!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 35 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę