Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 maja 2010, 16:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

witam
dzisiaj bylem w serwisie scanii ponieważ jest słaba i dużo pali i powiedzieli mi że to pompo wtryskiwacze albo końcówki
i czy jest taka ewentualność że od tego jest słaba oraz dużo pali

za odp wielkie dzięki


Post Wysłano: 21 maja 2010, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

zrób regulację silnika: zaworów i pompowtryskiwaczy. Było wiele razy omawiane na forum


Post Wysłano: 22 maja 2010, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Cytuj:
zrób regulację silnika: zaworów i pompowtryskiwaczy. Było wiele razy omawiane na forum
znaczy się masz na myśli żeby wymienić pompo wtryskiwacze i wyregulować zawory?


Post Wysłano: 22 maja 2010, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

Nie. Wyregulować zawory i pompowtryskiwacze


Post Wysłano: 22 maja 2010, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

a w serwisie powiedzieli mi żeby wymienić pompo wtryskiwacze albo końcówki


Post Wysłano: 22 maja 2010, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Witam kolego pompo wtryskiwacze i końcówki to to samo bo końcówki są w pompowtrysku.Sprawdz czy w filtrze paliwa masz lub miałeś wodę czy też paliwo na którym jezdzisz jest nie właściwej jakości to mogą być pompowtryski .Jeżeli paliwo miałeś dobrej jakości to przyczyny szukaj gdzie indziej.Mogę ci podać adres gdzie dobrze regenerują lub nowe w dobrej cenie.


Post Wysłano: 23 maja 2010, 11:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

wiesz ogólnie to pompo wtryskiwacze wymieniałem gdzieś ok 2 lata temu maks 2,5
a jak sprawdzę czy w filtrze miałem lub mam wodę czy paliwo. jeśli będę miał wodę to co to będzie oznaczało?
bo jak będę miał paliwo to tak jak powinno być?a co do jakości paliwa to ja jeżdżę na wschód i tam tankuje a na wschodzie do zlej jakości nie należy.
a co do adresu to jak możesz to podaj z góry wielkie dzięki:)


Post Wysłano: 23 maja 2010, 14:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

mam jeszcze jedno pytanie
czy jak wyreguluje zawory i pompo wtryskiwacze to może coś pomóc?


Post Wysłano: 23 maja 2010, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Cytuj:
czy jak wyreguluje zawory i pompo wtryskiwacze to może coś pomóc?
wyżej masz dwa posty które to sugerują, więc jak myślisz?
błędy EDC Ci się wyświetlają? Kopci? Trochę więcej danych potrzeba.
Jeżeli robiłeś już pompowtryski no to wątpie, że to.(chyba, że regenerowałeś gdzieś po podwórkach), sprawdź pompkę zasilającą (sprawdź ciśnienie na kolektorze paliwowym).

Ogólnie to zacznij od najprostszej rzeczy, wyciągnij smok z zbiornika paliwa i wyczyść porządnie to sitko.
Cytuj:
pompo wtryskiwacze i końcówki to to samo bo końcówki są w pompowtrysku.
nie do końca bo można wymienić całe pompo wtryskiwacze, ale można wymienić ich końcówki:)

Cytuj:
Mogę ci podać adres gdzie dobrze regenerują lub nowe w dobrej cenie.
podaj jak możesz bo Mi się to przyda w najbliższym czasie:)


Post Wysłano: 23 maja 2010, 21:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Aby sprawdzić co masz w filtrze trzeba go odkręcić i wylać z niego zawartość do jakiegoś pojemnika najlepiej szklanego.Jeżeli masz choć trochę wody w filtrze lub brudne paliwo to na 100procent masz siadnięte pompowtryski.Codo mojej opini do paliwa ze wschodu to paliwo nie jest najwyższej jakości i te 2,5 roku to i tak długo jeżdziłeś.Adres firmy znajdziesz na stronie internetowej wwwpompowtryski.pl


Post Wysłano: 24 maja 2010, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Cytuj:
Aby sprawdzić co masz w filtrze trzeba go odkręcić i wylać z niego zawartość do jakiegoś pojemnika najlepiej szklanego.Jeżeli masz choć trochę wody w filtrze lub brudne paliwo to na 100procent masz siadnięte pompowtryski.Codo mojej opini do paliwa ze wschodu to paliwo nie jest najwyższej jakości i te 2,5 roku to i tak długo jeżdziłeś.Adres firmy znajdziesz na stronie internetowej wwwpompowtryski.pl

ok dzięki za info
zapomniałem dodać ze w serwisie powiedzieli mi ze pompo wtryski się zawieszają i dlatego powiedzieli mi że są do wymiany pompo wtryski albo końcówki
i co w tej sytuacji mi radzicie?nadal sprawdzić filtr paliwa?


Post Wysłano: 24 maja 2010, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Cytuj:
zapomniałem dodać ze w serwisie powiedzieli mi ze pompo wtryski się zawieszają i dlatego powiedzieli mi że są do wymiany pompo wtryski albo końcówki

jeżeli to prawda, że igła pompowtryskiwacza się zawiesza nie to nie ma sensu sprawdzać paliwa, tylko trzeba je wymienić, no ale ciekawe ile w tym prawdy jeszcze raz pytam czy pokazuje ci się jakiś błąd EDC?

doraźnym sposobem na zawieszanie się igły jest przesmarowanie pompowtryskiwaczy, nie zaszkodzi, a czasami może pomóc, dolej do paliwa miksol-u to taki olej co na stacjach orlenu można kupować, może Ci trochę bardziej kopcić, ale przesmaruje Ci trochę cały układ paliwowy, słyszałem, że tak radzą w serwisie, ja to robiłem, ale już mam w takim stanie wtrysk jeden, że jemu już nic nie pomoże:D


Post Wysłano: 25 maja 2010, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Cytuj:
Cytuj:
zapomniałem dodać ze w serwisie powiedzieli mi ze pompo wtryski się zawieszają i dlatego powiedzieli mi że są do wymiany pompo wtryski albo końcówki

jeżeli to prawda, że igła pompowtryskiwacza się zawiesza nie to nie ma sensu sprawdzać paliwa, tylko trzeba je wymienić, no ale ciekawe ile w tym prawdy jeszcze raz pytam czy pokazuje ci się jakiś błąd EDC?

doraźnym sposobem na zawieszanie się igły jest przesmarowanie pompowtryskiwaczy, nie zaszkodzi, a czasami może pomóc, dolej do paliwa miksol-u to taki olej co na stacjach orlenu można kupować, może Ci trochę bardziej kopcić, ale przesmaruje Ci trochę cały układ paliwowy, słyszałem, że tak radzą w serwisie, ja to robiłem, ale już mam w takim stanie wtrysk jeden, że jemu już nic nie pomoże:D
jak chodzi o błędy EDC to jak bylem znaczy się 2 kierowca był bo ja nie mogłem to wykasowali błędy a czy teraz as to nie wiem bo ja nie umiem sprawdzać błędów EDC w scanii


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: