Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 maja 2010, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Oryginalnie w tym silniku nie miałem zainstalowanego tego wynalazku. Zakupiłem ten "wynalazek" i mam pytanie dla zaawansowanych forumowiczów. Zamontowanie na silnik nie stanowi problemu. Moje pytanie - jak jest on sterowany. Sam Jakobs na zaworach posiada elektrozawór do którego podaje się napięcie 24 V. w przypadku polecenia działania. Czy reszta nazwijmy to - sposobu załączania poszczególnych zaworów odbywa się automatycznie wewnątrz tej nadbudowy? Czy też należy podawać sekwencyjnie napięcie 24V w zależności od położenia wału korbowego? A jeśli tak, to gdzie jest centralka sterownika w Mac-u?


Post Wysłano: 03 cze 2010, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

link do zamknięcia - wszystkie dane mam z USA. W serwisie nawet nie wiedzą, że jakobs na 1-szą głowice jest inny.

Założony i działa.


wiele innych niuansów.

ps.
Warto mieć w samochodzie - mocne hamulce za darmo

Pozdrawiam

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: