Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 cze 2010, 8:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2010, 18:57
Posty: 17
GG: 0

WITAM.PO ODPALENIU RANO AUTO ZACZĘŁO NIERÓWNO PRACOWAC STUKA I WŁĄCZA SIE TRYB AWARYJNY ORAZ WYŚWIETLANY JEST KOMUNIKAT USZKODZONY WTRYSK.WTRYSKI ZOSTAŁY SPRAWDZONE SA DOBRE,ZAWORY ELEKTROMAGNETYCZNE DOBRE UKŁAD CZYSTY (FILTRY SMOK) dodatkowo auto wyswietla kod 5101 I CO CIEKAWE JEDNA SEKCJA POMPY POŁOWA LISTWY I POWRÓT PALIWA SA PIEKIELNIE GORĄCE,PO WYMIANIE CZUJNIKA CIŚNIENIA NA LISTWIE BEZ POPRAWY ALE NOWY BŁAD SIE POJAWIŁ USZKODZONY HAMULEC SILNIKOWY,(SPRAWDZONY RĘCZNIE JEST OK).KOMPUTER NIC NIE WYKRYWA POZA USTERKA NIEZNANA 5101 WSZELKIE PARAMETRY SA OK CISNIENIE NA POMPIE DAWKA PALIWA....SAMI NIE WIEMY CO ROBIC MOZE KTOŚ WIE GDZIE SZUKAC????????? :(


Post Wysłano: 13 cze 2010, 9:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

Witam najprawdopodobniej padła jednostka (moduł) sterująca paliwem jest to kostka która się znajduje przy pompie wysokiego ciśnienia z takimi dwoma elektromagnesami.


Post Wysłano: 13 cze 2010, 10:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2010, 18:57
Posty: 17
GG: 0

WITAM.MYŚLE ŻE CHODZI CI O ZAWORY ELEKTROMAGNETYCZNE ONE SA DOBRE...ALE DZIEKI ZA CHĘCI.


Post Wysłano: 13 cze 2010, 14:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

Dokładnie chodzi o zawory ale to że one są dobre to nie znaczy ze jest wszystko w porządku. Mogą jeszcze być przetarte przewody lub zatarte tłoczki w jednostce sterującej sprawdź to dokładnie.


Post Wysłano: 13 cze 2010, 15:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2008, 19:09
Posty: 198
GG: 0

I nie krzycz, to nic nie pomoże ;)


Post Wysłano: 13 cze 2010, 15:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2010, 18:57
Posty: 17
GG: 0

Cytuj:
Dokładnie chodzi o zawory ale to że one są dobre to nie znaczy ze jest wszystko w porządku. Mogą jeszcze być przetarte przewody lub zatarte tłoczki w jednostce sterującej sprawdź to dokładnie.
nie bardzo wiem o co Ci teraz chodzi...ktore tłoczki mam sprawdzic????????
Cytuj:
I nie krzycz, to nic nie pomoże ;)
tu nikt nie krzyczy.


Post Wysłano: 13 cze 2010, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

kolego napewno masz do naprawy instalacje..chodzi o hamulec górski....jeżeli chodzi o sprawdzenie elektryki to jeszcze możesz zamienić na chwile moduł silnika...ale ten układ raczej nie ma cudów...a jak odpala? ciężko czy lekko...jeżeli ciężko to trzeba zmierzyć ciśnienie zasilania i sprawdzić wtryski....sprawdzając wtryski możesz sprawdzić powrót z głowicy ile dają paliwa naprzelew...a jak sprawdzane były wtryski? pytanie następne w jakim stanie są przewody wysokiego ciśnienia a w szczególności flance wtryskiwaczy (chodzi o stożki na ich końcach)...jeżeli sprawdziłeś również siatki w smokach oraz odstojnik jak masz to zostaje pompa a co do błędu to proponuje podłączyć komputer najlepiej renault żeby coś więcej powiedzieć...jak chesz to możesz zamieścić cały bład a nie jakieś cyferki które nic nie mówią to może coś znajde...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 13 cze 2010, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2010, 18:57
Posty: 17
GG: 0

Cytuj:
kolego napewno masz do naprawy instalacje..chodzi o hamulec górski....jeżeli chodzi o sprawdzenie elektryki to jeszcze możesz zamienić na chwile moduł silnika...ale ten układ raczej nie ma cudów...a jak odpala? ciężko czy lekko...jeżeli ciężko to trzeba zmierzyć ciśnienie zasilania i sprawdzić wtryski....sprawdzając wtryski możesz sprawdzić powrót z głowicy ile dają paliwa naprzelew...a jak sprawdzane były wtryski? pytanie następne w jakim stanie są przewody wysokiego ciśnienia a w szczególności flance wtryskiwaczy (chodzi o stożki na ich końcach)...jeżeli sprawdziłeś również siatki w smokach oraz odstojnik jak masz to zostaje pompa a co do błędu to proponuje podłączyć komputer najlepiej renault żeby coś więcej powiedzieć...jak chesz to możesz zamieścić cały bład a nie jakieś cyferki które nic nie mówią to może coś znajde...pozdrawiam
ODPALA BEZ PROBLEMU...CO JEST BARDZO DZIWNE JEDNA SEKCJA POMPY WYSOKIEGO CIŚNIEMIA ŁAPIE TAKA TEMPERATURE ZE AŻ SKWIERCZA PRZEWODY TO SAMO JEST Z POŁOWĄ LISTWY...SILNIK STUKA JAKBY PO ZAWORACH WALIŁ A KOMPUTER POKAZUJE DOKŁADNIE "USTERKA NIEZNANA KOD 5101". JUTRO MOŻE BEDE MIAŁ KOMP SERWISOWY.WSZYSCY MECHANICY ROZKŁADAJA RECE BO WSZELKIE PARAMETRY SA W NORMIE.MOJ MECHANIK TEZ NIE JEST Z PIERWSZEJ ŁAPANKI..


Post Wysłano: 14 cze 2010, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

Chodziło mi o tłoczki które są w jednostce sterującej paliwem znajdują się pod tymi śrubami na imbus 8 na górze obok zaworka zwrotnego. Może pękła sprężyna z jednego z nich lub się któryś przyciera.
Skoro ze strony elektrycznej wszystko sprawdziłeś i jest wszystko ok to sprawdź jeszcze to.
A z tym ciśnieniem to raczej nie może być wszystko ok , na tą jedną sekcję idzie za wysokie dlatego silnik tak dziwnie pracuje i ci się grzeje ta połowa układu wysokiego ciśnienia.


Post Wysłano: 14 cze 2010, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

usterka znaleziona...sterownik silnika...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 17 cze 2010, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2010, 18:57
Posty: 17
GG: 0

Cytuj:
usterka znaleziona...sterownik silnika...
WITAM ... ZGADZA SIE PADŁO STEROWANIE SILNIKIEM"(KOMPUTER)"NAPROWADZIŁEŚ NAS NA TROP DZIEKI POZDRAWIAM :P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: