Cytuj:
kolego napewno masz do naprawy instalacje..chodzi o hamulec górski....jeżeli chodzi o sprawdzenie elektryki to jeszcze możesz zamienić na chwile moduł silnika...ale ten układ raczej nie ma cudów...a jak odpala? ciężko czy lekko...jeżeli ciężko to trzeba zmierzyć ciśnienie zasilania i sprawdzić wtryski....sprawdzając wtryski możesz sprawdzić powrót z głowicy ile dają paliwa naprzelew...a jak sprawdzane były wtryski? pytanie następne w jakim stanie są przewody wysokiego ciśnienia a w szczególności flance wtryskiwaczy (chodzi o stożki na ich końcach)...jeżeli sprawdziłeś również siatki w smokach oraz odstojnik jak masz to zostaje pompa a co do błędu to proponuje podłączyć komputer najlepiej renault żeby coś więcej powiedzieć...jak chesz to możesz zamieścić cały bład a nie jakieś cyferki które nic nie mówią to może coś znajde...pozdrawiam
ODPALA BEZ PROBLEMU...CO JEST BARDZO DZIWNE JEDNA SEKCJA POMPY WYSOKIEGO CIŚNIEMIA ŁAPIE TAKA TEMPERATURE ZE AŻ SKWIERCZA PRZEWODY TO SAMO JEST Z POŁOWĄ LISTWY...SILNIK STUKA JAKBY PO ZAWORACH WALIŁ A KOMPUTER POKAZUJE DOKŁADNIE "USTERKA NIEZNANA KOD 5101". JUTRO MOŻE BEDE MIAŁ KOMP SERWISOWY.WSZYSCY MECHANICY ROZKŁADAJA RECE BO WSZELKIE PARAMETRY SA W NORMIE.MOJ MECHANIK TEZ NIE JEST Z PIERWSZEJ ŁAPANKI..