Znalazłem, jednak można sprawdzić napięcie.
W "konfiguracji" trzeba odblokować menu diagnostyki (Czy to zawsze wyłącza się kiedy gasi się auto?). Później 11 menu i tam na samym dole diagnostyka. Wchodzimy w FM i pierwsza wartość to napięcie w mV czyli trzeba sobie po dwóch pierwszych cyfrach "postawić" przecinek i mamy Volty.
Z osią też się wyjaśniło, nie ma tej poduszki od podnoszenia ani żadnego siłownika, ona chyba tylko własnym ciężarem dociska koła do ziemi kiedy ustawi się te "podnoszenie".
Mam jeszcze pytania
Czy fotel kierowcy w tym aucie powinien mieć taki jakby uskok góra dół? Wybija na dziurze do góry a przy lądowaniu do pewnej wysokości jest miękki a dalej takie uderzenie i później schodzi niżej z taką twardością jak się ustawi.
Do czego dokładnie służą te przyciski?
Jest to coś z alarmem/centralnym zamkiem? Wie ktoś jak to dokładnie działa i jak tego używać?