Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lip 2010, 11:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Cześć
Od dłuższego czasu zastanawiam się jaką naczepę kupić. Rozmawiałem z ludźmi narobili mi mętliku w głowie. Mam naczepy marki: Schmitz, FRUEHAUF
Rozglądałem się za Kronką, ale podobno rama rdzewieje :]
W Schmitz mnie przeraża ta rama jak się wygina.
Naczepę szukam z 2005/06r.
Jak by ktoś mógł mi to rozjaśnić na co zwracać uwagę.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 16 lip 2010, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Dziwi mnie trochę to, że większość ludzi mówi: "W Krone rama rdzewieje, a w Schmitz rama się wygina". Ale co widzę ciężarówki na parkingach, czy to na drogach to w większości są to właśnie te dwie marki, a tak na nie narzekają...


Post Wysłano: 16 lip 2010, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Przestraszyli mnie tym, że ta rama podobno rdzewieje.
W Krone spodobała mi się ta podłoga z tymi dziurami na te kłonice można solidnie umocować ładunek.
A wiecie może czy Schmitz z muldą ma wzmocnioną ramę?

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 16 lip 2010, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Przestraszyli mnie tym, że ta rama podobno rdzewieje.
W Krone spodobała mi się ta podłoga z tymi dziurami na te kłonice można solidnie umocować ładunek.
A wiecie może czy Schmitz z muldą ma wzmocnioną ramę?
Jeżdżę z Krone z 2006r. i jakoś nie dostrzegłem jeszcze rdzy samej ramy. Narożniki ściany przedniej, owszem, są narażone na największe działanie czynników atmosferycznych. Jeździłem także ze Schmitzem w poprzedniej firmie, woziliśmy głównie blachę w muldzie (propos: mulda to tak jakby podwójna rama naczepy, dodatkowo wzmocniona, przez co także jej masa wzrasta), gdybyś powiedział że Wielton się gnie to uwierzę, ale Schmitz to chyba nie aż tak jak polska produkcja. W miniony weekend stałem na A6 w D, kierowca miał naczepę Merkera, ta to się dopiero poddaje ugięciu. Jeżeli chodzi o dziury boczne do mocowania pasów, takie jak w Krone, to Schmitz także ma takowe rozwiązanie :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: