Strona 12 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1423 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 lut 2010, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

hmmm.... bede musial troche przy tym posiedzieć...
a nie wiecie co załącza ten przycisk????????

http://img213.imageshack.us/i/kontrolki.png

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 lut 2010, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak się nie mylę ten klawisz to reduktor w skrzyni biegów od biegów terenowych
kontrolka ta jest od centralnego smarowania

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 lut 2010, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Cytuj:
Jak się nie mylę ten klawisz to reduktor w skrzyni biegów od biegów terenowych
Nie mylisz się.
To drugie to oczywiście centralne smarowanie.

_________________
---


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 24 lut 2010, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

wiem że chodzi o centralne smarowanie....
tylko nie wiem dlaczego ta kontrolka mruga;D
gdy mruga to pompka nie chodzi a gdy zacznie pompa staje....

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 24 lut 2010, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jakie masz centralne smarowanie z okrągłym zbiornikiem czy prostokątnym

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 24 lut 2010, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

z okrągłym i w środku jest coś w stylu mieszadła

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 lut 2010, 10:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Co się dzieje jak naciśniesz czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania, sprwadz wtyczkę w centralu. Do srodka lubi dostawać się woda przez te szkiełko plastykowe i gnije płytka z układem drukowanym

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 lut 2010, 14:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

jak nacisnę czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania to pompa zaczyna znowu pracować i po jakichś 30 sekundach znowu staje i miga kontrolka....
wtyczkę sprawdziłem niby jest dobrze podłączona kable się dobrze trzymają....( jest tych kabli trzy jeden pin jest wolny)
co do tego szkiełka to też je odkręciłem i nie widać śladów wody w środku.....
nie wiem może to kwestia regulacji pompy bo za tym szkiełkiem są dwa pokrętła do regulacji(chyba)
u mnie jest to tak ustawione:
http://img42.imageshack.us/img42/3848/zdjcie356h.jpg

no i jeszcze jedno pytanie... odbiegające troche od tematu
jak wyciągnąć zagłówki z siedzeń z mana jedno siedzenie jest z pasem bezpieczeństwa a drugie bez

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 lut 2010, 15:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Po lewej regulacja obrotów ile pompa ma wykonać po załączeniu u ciebie jest 40
po prawej czas po jakim ma się włączyć centralne smarowanie jest ustawione co 30 minut
Nie mam przy sobie instrukcji, chyba coś jest nie tak z silnikiem odkręć przewody za pompa i zobacz czy pompa podaje smar, na wyjściu z centrala są dwa takie grzybki po jednym na przewód z smarem czy czasem nie wyskoczył taki czerwony kołek na górze tego grzybka jeśli tak to nastąpiła niedrozność lub za gęsty smar i pompa staje w miejscu. Mruganie to chyba jest zwarcie/blokada silnika pompy
Na końcach prętów od zagłówków które wchodzą w fotel są zabezpieczenia

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lip 2010, 15:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Kolego Daniel_Vos mogłem spotkać wczoraj twojego Mana na Słowacji czy w Czechach na trasie Cieszyn-Żylina? Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000

_________________
MAN TGA 18.410


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 lip 2010, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
... Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000
Jednak jest to F2000. Wersje specjalistyczne i budowlane miały metalowe zderzaki z takimi właśnie prostokątnymi lampami. :wink:


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 21 lip 2010, 1:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000
Cytuj:
Jednak jest to F2000. Wersje specjalistyczne i budowlane miały metalowe zderzaki z takimi właśnie prostokątnymi lampami. :wink:
I warto dodać, że głównym elementem, dzięki któremu można rozróżnić wersje z metalowym zderzakiem (tzn. F90 od F2000) jest atrapa :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 21 lip 2010, 1:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Dziękuje za wyjaśnienie :D

_________________
MAN TGA 18.410


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 21 lip 2010, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Niepowiedziane że po grillu, bo dopiero Evo miał nowy grill, najlepiej patrzeć na wydech w F2000 jest w kszrałcie trapeza a w F90 okrągły no i po lusterkach :wink:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 26 lip 2010, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

kolego nie rozróżnisz po lusterkach gdyż większość aut ma już dawno temu pourywane lusterka i pozakładane zwykłe uniwersalne moim sposobem na ich rozróżnienie są światełka w przednich nadkolach chodź i to nie jest reguła bo mój f 90 z wierzchu ma praktycznie wszystko od f 2000 począwszy od kwadratowych lusterek kączywszy na wydechu :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 03 sie 2010, 1:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Co do mrugajacej kontrolki centralnego smarowania ... byc moze ze sygnalizuje ona blad w systemie, brak smaru ,albo np.uszkodzony czujnik obrotow pompy .

Co do F90 F 2000 ... chyba wszyscy macie troche racji ;) . F90 do F2000 przechodzil w wielu stopniach ,czasami buda F90 a silnik i elektryka juz jak w F2000 , szczegolnie widac to po systemie elektrycznym i oznakowaniu kabli . Zawsze byly problemy z dobraniem odpowiednich schematow do "hybryd" F90/F2000 ( czasami wiazka zaczynala sie z numeracja F2000 w kabinie a na silniku byla numeracja F90 , ) .


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 05 sie 2010, 13:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

Koledzy dysponuje ktoś może instrukcją obsługi lub książką w stylu sam naprawiam do MANa F2000? Chodzi mi o książkę w języku polskim. Kupiłem ostatnio takiego manika i chętnie bym sobie o nim troszkę poczytał. No i co najważniejsze jestem w stanie zapłacić :mrgreen:


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 02 lis 2010, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 14:56
Posty: 21
GG: 1007555
Samochód: Man 27.403

Witam serdecznie! mam problem z półbiegami!! w jeden dzień wszystko gra jak należy, następnego dnia porostu nie ma połówek! problem wraca bardzo rożnie! czasami działa miesiąc bez problemowo! Czasami jak nacisnę sprzęgło 3 razy to wejdzie ale czasami naciskam 40 razy i nic! Wie ktoś w czym tkwi problem?? Przy okazji: zna ktoś jakaś firmę która naprawia centralne smarowanie?? Problem jest taki ze mam coś przerobione na przycisk który się znajduje na tej puszce ze smarem! po naciśnięciu mieszadło działa! sam niestety nie smaruje! Nie wiem co trzeba wymienić żeby smarowało tak jak powinno! bez uciążliwego naciskania przycisku co jakiś czas!


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 02 lis 2010, 19:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2008, 20:28
Posty: 190
GG: 9542791
Samochód: A raczej jego brak...
Lokalizacja: Pisz NPI

Najładniejsza Piska Formuła 2000 :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podobno już sprzedany, ale gdzie poszedł to nie wiem.

_________________
Stoi na stacji lokomotywa...


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 02 lis 2010, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Kolego MArcinoscs nie czekaj z tym dłużej bo skrzynie może szlag trafić...mieliśmy kiedyś podobny problem, też nie wchodziły te połówki, mechanik powiedział że jeszcze chwila a skrzynia byłaby do wymiany, nie pamiętam już o co tam chodziło...

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1423 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: